|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:31 pm
Ik had een nightmare collar ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:42 pm
Zakou Nenharma *points to bonus item symbol* Het ergste is dat ik nu super nieuwsgierig ben naar wat ik nou eig zou hebben gekregen *cries* xD •♥• oeps, maar je kan tussendoor saven, misschien is dat een idee, als je zo'n grote doet, sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:42 pm
Ik houd hem xD Ik had hem nog niet xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:47 pm
Darlaa Zakou Nenharma *points to bonus item symbol* Het ergste is dat ik nu super nieuwsgierig ben naar wat ik nou eig zou hebben gekregen *cries* xD •♥• oeps, maar je kan tussendoor saven, misschien is dat een idee, als je zo'n grote doet, sweatdrop •♥• Tja normaal, gebeurt dat niet, dus ik let er ook niet op sweatdrop Zal er de volgende keer op duwen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 3:02 am
ow ik wist niet eens dat je items kon krijgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 4:11 am
XDmaster4 ow ik wist niet eens dat je items kon krijgen XD best goede items zelfs :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 4:33 am
alleen is de kans klein dat je er 1 krijgt omdat de connection heel instabiel is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 5:03 am
Eastvane alleen is de kans klein dat je er 1 krijgt omdat de connection heel instabiel is. bij mij valt die anders nooit uit sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 5:57 am
   Ik denk dat zo'n Mod subforum best handig zal zijn... ik merk nu al welke punten er onduidelijk zijn bij mijn mods smile En straks dus niet meer twisted I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:01 am
kittyocean    Ik denk dat zo'n Mod subforum best handig zal zijn... ik merk nu al welke punten er onduidelijk zijn bij mijn mods smile En straks dus niet meer twisted I made all the images myself! Do not steal them please!
 er moet echt heel veel besproken worden. en ik had misschien ook al wat harde punten in gedachte, maar die bespreek ik liever eerst met jou voordat ik ze post.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|