|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:44 pm
Ryuischi Kenschin Mikusagi Haha, är man elak fÃ¥r man ingen kram! ninja Krim fÃ¥r ingen kram ._. jasså, krim får ingen... är hon elak? ._. Nej... Eller... det får han/hon svara på själv. Because I can't be there 24h/7 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:45 pm
Mikusagi Ryuischi Kenschin Mikusagi Haha, är man elak fÃ¥r man ingen kram! ninja Krim fÃ¥r ingen kram ._. jasså, krim får ingen... är hon elak? ._. Nej... Eller... det får han/hon svara på själv. Because I can't be there 24h/7 ninja Jag är jätteelak. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:46 pm
Mikusagi Ryuischi Kenschin Mikusagi Haha, är man elak fÃ¥r man ingen kram! ninja Krim fÃ¥r ingen kram ._. jasså, krim får ingen... är hon elak? ._. Nej... Eller... det får han/hon svara på själv. Because I can't be there 24h/7 ninja o_ô får jag en kram då? bara fråga, det betyder inte att det är fritt fram att krama mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:47 pm
Ryuischi Kenschin Mikusagi Ryuischi Kenschin Mikusagi Haha, är man elak fÃ¥r man ingen kram! ninja Krim fÃ¥r ingen kram ._. jasså, krim får ingen... är hon elak? ._. Nej... Eller... det får han/hon svara på själv. Because I can't be there 24h/7 ninja o_ô får jag en kram då? bara fråga, det betyder inte att det är fritt fram att krama mig. Om du får en kram så är det ju fritt fram att krama dig. Dessutom har du redan fått en kram ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:48 pm
すち もらるかりぇる きりん みくさぎ にぬねはほわろれるけ みぃ をん とよた ぶろぐ いちご パイン コーう ぶどう ゆかた
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:48 pm
Mikusagi Ryuischi Kenschin Mikusagi Ryuischi Kenschin Mikusagi Haha, är man elak fÃ¥r man ingen kram! ninja Krim fÃ¥r ingen kram ._. jasså, krim får ingen... är hon elak? ._. Nej... Eller... det får han/hon svara på själv. Because I can't be there 24h/7 ninja o_ô får jag en kram då? bara fråga, det betyder inte att det är fritt fram att krama mig. Om du får en kram så är det ju fritt fram att krama dig. Dessutom har du redan fått en kram ninja har jag ._.;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:04 pm
Omg.. Imorgon är det skola gonk crying Men vi får en ny musiklärare då whee heart (ännu en lärare att mobba *mwahahaha*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 2:45 pm
Man får inga kramar om man ritar på min hund mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 3:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:32 pm
Krimz0r http://www.newgrounds.com/portal/view/208167 JAG DÖR. OMFG!!!!! x'D~~~~~~~~ JAG DÖR!!!!! xD sjuuuuukt! det var bara det sista som ägde!!!! Damn kids. Kakashi sååååå flummig!!!!! xD han har rökt braj!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:54 pm
Mikusagi Men Rastaman är visst Rastaman! gonk För han är så überhäftig. heart Noo. >.< Because I am the Real Rastaman! domokun ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 10:57 pm
Trinity matrix Omg.. Imorgon är det skola gonk crying Men vi får en ny musiklärare då whee heart (ännu en lärare att mobba *mwahahaha*) >_> Psh...du kan gärna byta med mig och räkna med logaritmer =D =D =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 12:01 am
Ryuischi Kenschin Krimz0r http://www.newgrounds.com/portal/view/208167 JAG DÖR. OMFG!!!!! x'D~~~~~~~~ JAG DÖR!!!!! xD sjuuuuukt! det var bara det sista som ägde!!!! Damn kids. Kakashi sååååå flummig!!!!! xD han har rökt braj!!! ALLA har rökt! lol Den äger! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|