|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:19 am
` Aurora *Wordt rood van schaamte redface .* Ik heb me inderdaad nooit netjes voorgesteld. Maar dat kan niet! Ik ga het direct oplossen. Ben zo weer terug. je kan ook gewoon de vragen beantwoorden weten we dat ook smile . trouwens is t nou vanavond of morgen avond haloween ? ik d8 morgen pas... wanneer is t gaia event ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:26 am
ik weet niet, halloween is de 30e maar het event begin wss in amerika s'avonds laat. dus zal het voor ons pas dinsdag beginnen misschien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:39 am
*Dat is opgelost*
Ik heb werkelijk geen verstand van halloween. Ik weet niet eens of het nou op de 30ste of 31ste is. Maar ik had gehoopt dat het event dit weekend zou beginnen, want deze week heb ik een toetsweek en toevallig dit jaar begint het eerder. Precies op Halloween dus. snik snik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:43 am
aawwww =(, hugs Aurora... anders pm ik je wel wanneer de event bezig is ^^ want ik ben wel zo gek om laat op te blijven vroeg wakker te worden enz enz..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:47 am
Hoii, Ik ben weer terug van vakantie! xD
We hebben een nieuw subforum zie ik! Maar is verboden terrein voor mij wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 11:51 am
het zal wel wat langer duren, ik hoop tenminste van wel want ik moet gewoon 40 uur werken. vorig jaar duurde het geloof ik wel vijf dagen, maar toen was er wat geglitched.. je zo bijna hopen dat het gaat glitchen. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 12:00 pm
Echt wel, want ik heb weer een drukke schoolweek voor de boeg, ik hoop echt dat het langer doorgaat. Er gaan superveel geruchten dat het vandaag zal beginnen, maar die krijgen dan een reactie van: de admins kennende zal het event pas met kerst beginnen xD
Kan iemand trouwens het plot nog bij houden? Ik ben/was alleen nog maar op de hoogte van de verboden liefde tussen Yuzi_k en alienship 09.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 12:58 pm
   Halloween is 31 oktober; dinsdag dus. Maar ik verwacht dat het op Gaia pas 's avonds voor ons begint, dus dinsdag en woensdag...... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:14 pm
*points to bonus item symbol* Het ergste is dat ik nu super nieuwsgierig ben naar wat ik nou eig zou hebben gekregen *cries* xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|