Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 455 456 457 458 459 460 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Wed Oct 07, 2009 10:53 am

@Kit: wow da's best wel heftig.. ;(

OMM: morgen geen lessen omdat het een soort studiedag iets voor de docenten. Heerlijk! Ok ik heb dan liever niet dat lessen te vaak uitvallen want dan moet je het des te meer inhalen, maar zo'n dagje tussendoor mag van mij wel vaker :] Ohja en morgenavond-nacht schoolfeest :'). Dresscode is black and white.
PostPosted: Wed Oct 07, 2009 1:37 pm

ow dat klinkt best heftig kitty, sterkte

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Oct 07, 2009 2:48 pm

Oef sterkte kit sad helaas gebeurd dat.. het is niet niks, een mensenleven.. Huggle heart Erg zwaar voor die vriend van haar ook

(OMM: me ogen vallen dicht)
PostPosted: Thu Oct 08, 2009 2:02 pm

Het gaat beter met hem, dus ook beter met mij smile

OMM: waarom kletst hij zoveel tegen mij ¬¬? Ik zwijg, dat moet aangeven dat ik geen interesse heb in kletsen

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Oct 08, 2009 3:10 pm

OMM: Oehh.. nu ik 6 dagen per week bezig ben.. wil ik steeds meer! Merk dat ik mijn enige vrije dag of mijn vrije uurtjes wil volplannen! Ik wil nog shoppen, paardrijden, vrijwilligers werk voor een goed doel doen, sporten, zumba, extra werken, op bezoek bij mijn oude school.. I want it all! redface

mmm... wat kom ik te kort dat ik zo desperatly dingen verzin om mijne vrije tijd mee op te vullen?
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 6:37 am

Deze chips is niet echt lekker XP
En ik heb net een hele aflevering gezien, maar waar hij over ging.... XD?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Oct 09, 2009 1:42 pm

OMM:
Not at home in my own home.
& nieuwe schoenen! whee
PostPosted: Sat Oct 10, 2009 2:06 am

oMM: Hoooonger (heb ik altijd na zwemles)
en
Ik wil niet beneden moeten blijven om een pakketje aan te nemen XD Maar moet wel!

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Sat Oct 10, 2009 2:51 am

OMM: Ge-wel-dig! O_O
ik heb de nieuwste opera en ook hier op gaia doet alles het weer goed. Eindelijk heb ik eens snel internet! Internet explorer is zo bagger in vergelijking met dit. Dit is zeker 20 keer zo snel, veel handiger gemaakt en het ziet er dan ook veel beter uit. *is blij*
PostPosted: Sun Oct 11, 2009 12:37 pm

WAAAH! Het is koud hier crying

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 2:30 pm

OMM:
Mijn poes is heel vreemd aan het doen (ze doet lief!), ze heeft 5 uur op mijn schoot gelegen en ze haat schoten en ziek is ze ook niet. Heel vreemd heeft onze aandacht (van kassiopeia en mij) toch noch vruchten afgeleverd?
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:50 am

OMM: Hij zal echt niet doorgehad hebben wat hij gisteren tegen mij heeft gezegd... maar dat was ZO LIEF!!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 2:49 pm

OMM: Poe, druk. Heb me de hele week hier nog niet laten zien en het is alweer bijna donderdag! surprised
PostPosted: Thu Oct 15, 2009 1:37 am

Eh... what was I going to say again?

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Thu Oct 15, 2009 8:19 am

omm: muffins!! (met pruim en amandel) ze zijn goed gelukt en nou moet ik ze nog een keer maken.............
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 455 456 457 458 459 460 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games