Zakou Nenharma
0.o
Ik heb de vorige paar bladzijdes gelezen hier in CB en ik ben echt geschrokken. Als ik wist dat guildleden zo over elkaar dachten...
Het is gewoon te erg als je het mij vraagt. Iedereen maakt wel eens een misstap, hoe vaak ik al niet op de vingers ben getikt.
Ik schrok vooral hoe lizzie en cassidy werden aangevallen...
Mensen het zijn maar puntjes! En wat maakt het uit hoe vaak je bent gewaarschuwd, Kitty houdt wel bij of je te ver bent gegaan, zij is ook de enige die iemand kan bannen als het zover is.
En dit is de Chatterbox!! Je bent vrij om hier te posten wat je wilt zolang het binnen de regels van Gaia is! En binnen de regels die op de hoofd pagina van deze guild staan natuurlijk.
Ik zal het voor enkele mensen nog even quoten van de big CB:
"Come here to chat, hang out, make friends, or randomly post for gold."
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik de pagina's nog eens ga doorlezen, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het me niet verbeeld heb...
Zo maken we echt goede reclame naar nieuwe leden toe!
*shakes head in disbelieve*
Ik heb de vorige paar bladzijdes gelezen hier in CB en ik ben echt geschrokken. Als ik wist dat guildleden zo over elkaar dachten...
Het is gewoon te erg als je het mij vraagt. Iedereen maakt wel eens een misstap, hoe vaak ik al niet op de vingers ben getikt.
Ik schrok vooral hoe lizzie en cassidy werden aangevallen...
Mensen het zijn maar puntjes! En wat maakt het uit hoe vaak je bent gewaarschuwd, Kitty houdt wel bij of je te ver bent gegaan, zij is ook de enige die iemand kan bannen als het zover is.
En dit is de Chatterbox!! Je bent vrij om hier te posten wat je wilt zolang het binnen de regels van Gaia is! En binnen de regels die op de hoofd pagina van deze guild staan natuurlijk.
Ik zal het voor enkele mensen nog even quoten van de big CB:
"Come here to chat, hang out, make friends, or randomly post for gold."
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik de pagina's nog eens ga doorlezen, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het me niet verbeeld heb...
Zo maken we echt goede reclame naar nieuwe leden toe!
*shakes head in disbelieve*
Lees het nog even door Zakou, dan kun je precies zien wat het probleem was, het was (voor mij althans) de posts zelf die het probleem waren. ik ga er nu idd ook niet verder meer op in, tis een nieuwe week probleem is opgelost, be happy ^_^ •♥•