Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 455 456 457 458 459 460 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 7:40 am

Zakou Nenharma
0.o
Ik heb de vorige paar bladzijdes gelezen hier in CB en ik ben echt geschrokken. Als ik wist dat guildleden zo over elkaar dachten...
Het is gewoon te erg als je het mij vraagt. Iedereen maakt wel eens een misstap, hoe vaak ik al niet op de vingers ben getikt.

Ik schrok vooral hoe lizzie en cassidy werden aangevallen...
Mensen het zijn maar puntjes! En wat maakt het uit hoe vaak je bent gewaarschuwd, Kitty houdt wel bij of je te ver bent gegaan, zij is ook de enige die iemand kan bannen als het zover is.

En dit is de Chatterbox!! Je bent vrij om hier te posten wat je wilt zolang het binnen de regels van Gaia is! En binnen de regels die op de hoofd pagina van deze guild staan natuurlijk.
Ik zal het voor enkele mensen nog even quoten van de big CB:
"Come here to chat, hang out, make friends, or randomly post for gold."

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik de pagina's nog eens ga doorlezen, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het me niet verbeeld heb...

Zo maken we echt goede reclame naar nieuwe leden toe!
*shakes head in disbelieve*

Lees het nog even door Zakou, dan kun je precies zien wat het probleem was, het was (voor mij althans) de posts zelf die het probleem waren. ik ga er nu idd ook niet verder meer op in, tis een nieuwe week probleem is opgelost, be happy ^_^
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 7:42 am

Het spijt me ^_^;
Maar ik was echt geschrokken. En dan moet het even geleegd worden hier ^_^

Ik ben nog steeds een beetje sprakeloos, het is notabene een CB. Als mensen zich eraan ergeren dan negeer je het of ga je ergens anders kijken. Maar goed dat zal wel weer mijn mening zijn...

Ow trouwens heeft iemand enig idee hoe laat halloween hier op gaia begint voor ons?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 8:04 am

User Image
User ImageUser Image
Deze chatterbox is nu TIJDELIJK gesloten. Waarom? Ik ga een announcement posten. Mijn bedoeling is dat de chatterbox vandaag weer open gaat, maar op deze manier zullen mensen de announcement zeker gaan lezen.

1 ding is zeker.... ik ben het met Zakou eens..... dit is te ver gegaan. En dan gebruik ik mijn macht als Guild Owner in de hoop om de lieve vrede weer terug te brengen.

Zodra de announcement gepost is, verzoek ik het iedereen te lezen en bij zichzelf te rade te gaan.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 9:36 am

User Image
User ImageUser Image
Nou, gezien de meeste betrokkenen me via de PM al hun mening hebben gegeven, verkondig ik hierbij de dat discussie officieel is afgerond, en ik hoop dat het nooit meer zo ver zal komen!

Chatterbox is weer open!!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 9:46 am

*veegt voetjes aan de deurmat*
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 9:48 am

ziet er nog netjes en schoon uit ^^. muren helemaal wit, moeten we nie gauw gaan behangen dan ?.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 9:52 am

Waar denk je aan? bloemetjes?
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 9:53 am

ja idd met beetje licht gele tinten,en lichte groene kleuren. staat lekker ruim en inspirerend. denk alleen wel goed aan de tint verdeling he ?

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:16 am

Oh, eig wel een idee, zou iemand een voorstelling kunnen maken van de CB?
Ik zie het altijd voor me met enorm veel zitzakken en lage tafeltjes. xD
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:19 am

Het blijft een doos, een lege doos xD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:32 am

Wat ruikt het hier fris en alles is zo schoon, daar hou ik nou van. xd

Maar ik ben hier nu om even te zeggen dat ik onder een ander account hier verder in de guild ga. Waarom? Nou om allemaal kleine redenen. En ik wou het even laten weten anders komt het misschien een beetje vreemd over.

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:38 am

Ok, hier ben ik dan weer. 4laugh

` Aurora

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:57 am

Welkom terug xD
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:12 am

kent aurora niet, snuffelt nieuwschierig om haar heen.. hoi ^^, wie ben jij waar kom je vandaan wat zijn je hobby's je leeftijd je intresses, single,couple alleen wonend of bij ouders, nog op school of er allang vanaf ?

Digipyro

` Aurora

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:18 am

*Wordt rood van schaamte redface .*

Ik heb me inderdaad nooit netjes voorgesteld. Maar dat kan niet! Ik ga het direct oplossen. Ben zo weer terug.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 455 456 457 458 459 460 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games