|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:35 pm
Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:36 pm
Chibi Strawberry Säg inte dåliga saker om andra tack. Får man inte ens det längre? Jävla bajs också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:36 pm
Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:38 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Säg inte dåliga saker om andra tack. Får man inte ens det längre? Jävla bajs också. Sålänge personen i frågan inte blir ledsen så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:38 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:39 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:40 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:41 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp Hehu xp Se?! Jag är ju smart! :3 Som visste det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:42 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp Hehu xp Se?! Jag är ju smart! :3 Som visste detTydligen sweatdrop För jag visste inte ens att vi gjorde det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:42 pm
Gahh. Jag kan inte formulera mig rätt längre! Först "ett fågel" Och nu kan jag inte formulera mig.
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:43 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp Hehu xp Se?! Jag är ju smart! :3 Som visste detTydligen sweatdrop För jag visste inte ens att vi gjorde det.. Jävlar vad smart jag måste va då eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:45 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp Hehu xp Se?! Jag är ju smart! :3 Som visste detTydligen sweatdrop För jag visste inte ens att vi gjorde det.. Jävlar vad smart jag måste va då eek xp Mhm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:48 pm
mr_masaki. :\ Hur kan jag veta vem det är. *Fundera* >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:49 pm
Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Nu blev det rätt. xp Hehu xp Se?! Jag är ju smart! :3 Som visste detTydligen sweatdrop För jag visste inte ens att vi gjorde det.. Jävlar vad smart jag måste va då eek xp Mhm *Får nobel pris*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:51 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy Nightmare Asura Petsy Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek Det gör jag inte! gonk Gör ni ju :O Eller var det isbjörnar?Inget av dom. >_< Polar rävar då? o_<Jag rider på rävar.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|