|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:59 pm
number_17 ik weet heel zeker dat het er 2 waren 3nodding maar dat doet er nu niet toe. geef nummer 3 maar is Eastvane van mij af. ik weet heel zeker 1.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:01 pm
angel lizzie number_17 ik weet heel zeker dat het er 2 waren 3nodding maar dat doet er nu niet toe. geef nummer 3 maar is Eastvane van mij af. ik weet heel zeker 1. •♥• vraag het na bij kitt die heeft het (denk ik) wel ergens op schrift staan. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:02 pm
Darlaa angel lizzie number_17 ik weet heel zeker dat het er 2 waren 3nodding maar dat doet er nu niet toe. geef nummer 3 maar is Eastvane van mij af. ik weet heel zeker 1. •♥• vraag het na bij kitt die heeft het (denk ik) wel ergens op schrift staan. •♥•zie ik ook al zal ik we even doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:02 pm
angel lizzie number_17 ik weet heel zeker dat het er 2 waren 3nodding maar dat doet er nu niet toe. geef nummer 3 maar is Eastvane van mij af. ik weet heel zeker 1. sorry ik begrijp de zin niet wat heb ik hiermee te maken met die 3 ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:04 pm
Eastvane angel lizzie number_17 ik weet heel zeker dat het er 2 waren 3nodding maar dat doet er nu niet toe. geef nummer 3 maar is Eastvane van mij af. ik weet heel zeker 1. sorry ik begrijp de zin niet wat heb ik hiermee te maken met die 3 ? •♥• je bent miss een beetje gespannen, blijkbaar ongelukkig met de situatie ^_^ *geeft (oppervlakkige) rugmassage* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:07 pm
Darlaa •♥• Vervallen die waarschuwingen eigenlijk wel is? het lijkt me sterk als je jaren geleden een beetje newbie was een paar waarschuwingen heb gehad maar daarna heel lang "braaf" bent geweest en een keertje iets gebeurd je dan geband word. •♥• vorig jaar was ze al een half jaar lid ofzo, dat noem ik geen newbie meer.
en vervallen doet het echt wel eens.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:16 pm
number_17 Darlaa •♥• Vervallen die waarschuwingen eigenlijk wel is? het lijkt me sterk als je jaren geleden een beetje newbie was een paar waarschuwingen heb gehad maar daarna heel lang "braaf" bent geweest en een keertje iets gebeurd je dan geband word. •♥• vorig jaar was ze al een half jaar lid ofzo, dat noem ik geen newbie meer.
en vervallen doet het echt wel eens. •♥• ik had het niet over lizzy maar over het algemeen.
daar moeten we denk ik ook is wat van vastleggen, miss als er wel een staffroom komt er een topic voor dat soort dingen maken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 3:17 pm
Darlaa number_17 Darlaa •♥• Vervallen die waarschuwingen eigenlijk wel is? het lijkt me sterk als je jaren geleden een beetje newbie was een paar waarschuwingen heb gehad maar daarna heel lang "braaf" bent geweest en een keertje iets gebeurd je dan geband word. •♥• vorig jaar was ze al een half jaar lid ofzo, dat noem ik geen newbie meer.
en vervallen doet het echt wel eens. •♥• ik had het niet over lizzy maar over het algemeen.
daar moeten we denk ik ook is wat van vastleggen, miss als er wel een staffroom komt er een topic voor dat soort dingen maken.•♥• ik ben 300% voor een stafroom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:11 am
hmm ja...hoewel de staf natuurlijk ook elkaar kan pm'en.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:42 am
xtheblackparade hmm ja...hoewel de staf natuurlijk ook elkaar kan pm'en.. smile het gaat er dan metname om dat jij ook kuint zien wat je hebt gedaan en in hoevere stadum jij bent van geband worden zeg maar , dan kun jij mieschien je fouten nog ergens recht zeten ( tenzij je echt fout was )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:49 am
ohzo ja idd. wanneer word je gebant eigenlijk surprised ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 1:09 am
QYDrop xtheblackparade hmm ja...hoewel de staf natuurlijk ook elkaar kan pm'en.. smile het gaat er dan metname om dat jij ook kuint zien wat je hebt gedaan en in hoevere stadum jij bent van geband worden zeg maar , dan kun jij mieschien je fouten nog ergens recht zeten ( tenzij je echt fout was ) •♥• Nou eigenlijk zouden alleen de mods dat kunnen zien.. want als we dat ergens openbaar zouden zetten zouden anderen dat ook kunnen lezen, het lijkt me niet iets wat iedereen hoeft te weten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 5:11 am
ik vind stafroom ook wel een zeer goed idee, zo word het makkelijker voor jullie om te overleggen en kan er mischien wat structuur worden aangebracht in bv communicatie planning enz enz ook events gaan denk ik wat makkelijker op deze manier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:22 am
0.o Ik heb de vorige paar bladzijdes gelezen hier in CB en ik ben echt geschrokken. Als ik wist dat guildleden zo over elkaar dachten... Het is gewoon te erg als je het mij vraagt. Iedereen maakt wel eens een misstap, hoe vaak ik al niet op de vingers ben getikt.
Ik schrok vooral hoe lizzie en cassidy werden aangevallen... Mensen het zijn maar puntjes! En wat maakt het uit hoe vaak je bent gewaarschuwd, Kitty houdt wel bij of je te ver bent gegaan, zij is ook de enige die iemand kan bannen als het zover is.
En dit is de Chatterbox!! Je bent vrij om hier te posten wat je wilt zolang het binnen de regels van Gaia is! En binnen de regels die op de hoofd pagina van deze guild staan natuurlijk. Ik zal het voor enkele mensen nog even quoten van de big CB: "Come here to chat, hang out, make friends, or randomly post for gold."
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik de pagina's nog eens ga doorlezen, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het me niet verbeeld heb...
Zo maken we echt goede reclame naar nieuwe leden toe! *shakes head in disbelieve*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:27 am
Zakou Nenharma 0.o Ik heb de vorige paar bladzijdes gelezen hier in CB en ik ben echt geschrokken. Als ik wist dat guildleden zo over elkaar dachten... Het is gewoon te erg als je het mij vraagt. Iedereen maakt wel eens een misstap, hoe vaak ik al niet op de vingers ben getikt.
Ik schrok vooral hoe lizzie en cassidy werden aangevallen... Mensen het zijn maar puntjes! En wat maakt het uit hoe vaak je bent gewaarschuwd, Kitty houdt wel bij of je te ver bent gegaan, zij is ook de enige die iemand kan bannen als het zover is.
En dit is de Chatterbox!! Je bent vrij om hier te posten wat je wilt zolang het binnen de regels van Gaia is! En binnen de regels die op de hoofd pagina van deze guild staan natuurlijk. Ik zal het voor enkele mensen nog even quoten van de big CB: "Come here to chat, hang out, make friends, or randomly post for gold."
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik de pagina's nog eens ga doorlezen, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het me niet verbeeld heb...
Zo maken we echt goede reclame naar nieuwe leden toe! *shakes head in disbelieve* hoezo iedereen ergerde zich eraan als de meerderheid zoiets heeft van ophouden nou en dat gewoon vraagt en dan toch doorgaan dan lok je het dus uit. of dat er nou staat of niet de meerderheid is het eens dat het niet leuk was. en ik hoopte dat we het nu konden laten rusten dus t zou fijn zijn als we er niet te veel aandacht meer aan schenken mede omdat het nu zondag is we beginnen weer met een frisse start (maandag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|