|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:18 pm
Jalkazar prrnill Jalkazar f*n va oschysst... de är bara för att jag är norrlänning va?? norrlänning ska man vara. 3nodding *hålla med* å gärna från övik åsså fast, jag bor bara lite över gränsen. Sandviken, om du vet var det ligger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:21 pm
Petsy prrnill Jalkazar f*n va oschysst... de är bara för att jag är norrlänning va?? norrlänning ska man vara. 3nodding Nej, Stockholmare! domokun *dhuu* FEL!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:22 pm
Jalkazar Petsy prrnill Jalkazar f*n va oschysst... de är bara för att jag är norrlänning va?? norrlänning ska man vara. 3nodding Nej, Stockholmare! domokun *dhuu* FEL!!! Du som har fel! Vi Stockholmare är coolast, snyggast, och smartast! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:25 pm
Mobbar du oss norrlänningar va?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:26 pm
Petsy Jalkazar Petsy prrnill Jalkazar f*n va oschysst... de är bara för att jag är norrlänning va?? norrlänning ska man vara. 3nodding Nej, Stockholmare! domokun *dhuu* FEL!!! Du som har fel! Vi Stockholmare är coolast, snyggast, och smartast! domokun då är du nog ett undantag... Mohahah måste sticka... *lämnar ica*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:26 pm
Blixtra Mobbar du oss norrlänningar va?! xd Japp, Ni är konstiga domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:28 pm
Petsy Blixtra Mobbar du oss norrlänningar va?! xd Japp, Ni är konstiga domokun Och stolta.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:28 pm
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy prrnill Jalkazar f*n va oschysst... de är bara för att jag är norrlänning va?? norrlänning ska man vara. 3nodding Nej, Stockholmare! domokun *dhuu* FEL!!! Du som har fel! Vi Stockholmare är coolast, snyggast, och smartast! domokun då är du nog ett undantag... Mohahah måste sticka... *lämnar ica* Ska du säga, fuling stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:30 pm
D0ppelganger  *lättroad* lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:30 pm
D0ppelganger  *lättroad* xd lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:31 pm
Blixtra Petsy Blixtra Mobbar du oss norrlänningar va?! xd Japp, Ni är konstiga domokun Och stolta.. blaugh Och flummiga <.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:31 pm
Säg inte dåliga saker om andra tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:32 pm
*Är Norrlänning* ... O_o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:34 pm
Chibi Strawberry Säg inte dåliga saker om andra tack. Skojja ju bara .__.
Omg, Norrlänningen som rider på renar *Peka* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|