|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 11:39 am
OMM: Totaal geen zin in morgen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 12:41 pm
OMM: Juist zin in morgen.. en overmorgen. Geen zin in nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 2:53 am
OMM: ben nu thuis na 2 lessen vanochtend gehad te hebben. Over 20 minuutjes weer naar school want dan is het pauze en ik heb ee nvergadering van de tijdschrift van de school (zit in de redactie). Dan weer 2 tussenuren wachten zodat ik uiteindelijk nog 14.35 natuurkunde heb -.-
Maar 3 lessen maar zo'n lange dag gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 9:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 12:31 pm
OMM: m'n eerste oliebol van dit jaar op. Het was super
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 1:02 pm
Nu al oliebol? Wist niet eens dat ze al te krijgen waren >.<
OMM: Mijn rechter zijspiegel begint als ik hard rijd (op de snelweg) te bibberen... waardoor ik alle auto's dubbelzie. Onhandig! Zal ik er iets aan laten doen..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 1:19 pm
Als je niet de auto's die achter je rijden goed k**t zien, is dat niet echt super veilig lijkt me. Oliebollen kan je volgens mij haast wel de hele jaar door bij de bakker krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 1:22 pm
Éechte oliebollen? 't zou kunnen, maar nooit geweten biggrin Krijg er wel zin in nu..
En jah, ik zie wel wat.. alleen ik zie t dubbel, opzich kan ik wel zonder me rechterspiegel rijden (ik kijk achteruit door mn achteruitkijkspiegel). Door gewoon over me schouden door het raam te kijken zie ik opzich wel alles. Alleen nu irriteert het me, dat is het denk ik meer :p (Mja auto is uit '92 en wil er ook niet te veel geld aan besteden)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 3:46 am
Haha nee neppe xD Ja echte oliebollen. Bij de bakker geven ze er alleen geen poedersuiker bij :l
En over je auto; hm je zou anders kunnen nagaan hoeveel het zou kosten als je het wil verhelpen. En dan als je weet dat het toch nog een flinke duit gaat kosten, het toch maar zo laten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 5:10 am
omm: er zijn gekken in de wereld...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:12 pm
OMM: ik wist niet dat een peer zulke rare pitten had. -vergeet helemaal de peer verder op te eten-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 2:57 am
@kitty: hier! Hierzo! Hier zit er eentje! *zwaait* xD
@Zakou: heeft een peer rare pitten? :'). Nog nooit opgelet. xD
OMM: op zondag een keer zon. Heerlijk :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 12:09 pm
OMM: Wat is het druk in de guild XD Hellup! Dat had ik niet verwacht!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 2:39 am
Zeg kitty, niet aanstellen nu he? c;
OMM: mijn neus is een blok beton, hopelijk springt alles open voor het einde van dag. Ik krijg zo'n droge keel van door mijn mond ademen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:14 am
OMM : pirates theme song en krijg m niet weg XD en ik denk aan mn mooie geile bestelde jas blaugh redface blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|