|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:39 pm
•♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:40 pm
angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. Hebben wij een post limit dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:40 pm
angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. nou kijk. als je denkt dat het nut om lid te zijn van iets is dat je er een paar keer in de week puntjes gaat posten dan zit je er goed naast. wij hebben geen minimale eisen aan de hoeveelheid van iets. alleen maar van de inhoud van iets. en zover ik weet heb je er al ooit 2 waarschuwingen voor gehad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:41 pm
Darlaa •♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥• zeg dat tegen die 500 mensen die hier nooit komen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:41 pm
Cassidy92 angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. Hebben wij een post limit dan? •♥• nope, je mag hier jaren niks van je laten horen whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:42 pm
Darlaa Cassidy92 angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. Hebben wij een post limit dan? •♥• nope, je mag hier jaren niks van je laten horen whee •♥•das het nadeel van je lezen je kan niet zien of het sarcastisch is bedoelt=p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:43 pm
number_17 Cassidy92 number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dat is dan wel erg strak gesprekken beginnen nou eenmaal vaak met hoi en dat houd ook niet veel in. Maar ik vind als je het tog niet terug gaat lezen ofzo waarom post je dan niet in de grote chatterbox ofzo... hier irriteer je alleen maar mensen hoi heeft inhoud. het is een woord waarop men kan reageren, en zoals je zelf al zei komt er een gesprek uit. iets wat ik mis bij puntjes.en daarom doe ik puntjes omdat ik niet een gesprek wil beginnen. en dat zeg ik ook als ik wel een gesprek wil zal ik wel hoi, hallo ore what ever iets zeggen om te staren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cassidy92 Darlaa •♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥• zeg dat tegen die 500 mensen die hier nooit komen... ok nu vraag ik vriendelijk aan jou of dat je je er even buiten wilt houden. niets persoonlijks maar je bent geen mod.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cassidy92 Darlaa Cassidy92 angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. Hebben wij een post limit dan? •♥• nope, je mag hier jaren niks van je laten horen whee •♥•das het nadeel van je lezen je kan niet zien of het sarcastisch is bedoelt=p •♥• was niet sarcastisch bedoeld we bannen nooit members. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:44 pm
number_17 Cassidy92 Darlaa •♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥• zeg dat tegen die 500 mensen die hier nooit komen... ok nu vraag ik vriendelijk aan jou of dat je je er even buiten wilt houden. niets persoonlijks maar je bent geen mod. •♥• Nou nou dan mag ze toch wel meepraten? confused •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Darlaa Cassidy92 Darlaa Cassidy92 angel lizzie Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets. Hebben wij een post limit dan? •♥• nope, je mag hier jaren niks van je laten horen whee •♥•das het nadeel van je lezen je kan niet zien of het sarcastisch is bedoelt=p •♥• was niet sarcastisch bedoeld we bannen nooit members. •♥•Had het over m'n eigen post... maar ik ben al weg als ik ga irriteren stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
angel lizzie number_17 Cassidy92 number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dat is dan wel erg strak gesprekken beginnen nou eenmaal vaak met hoi en dat houd ook niet veel in. Maar ik vind als je het tog niet terug gaat lezen ofzo waarom post je dan niet in de grote chatterbox ofzo... hier irriteer je alleen maar mensen hoi heeft inhoud. het is een woord waarop men kan reageren, en zoals je zelf al zei komt er een gesprek uit. iets wat ik mis bij puntjes.en daarom doe ik puntjes omdat ik niet een gesprek wil beginnen. en dat zeg ik ook als ik wel een gesprek wil zal ik wel hoi, hallo ore what ever iets zeggen om te staren. naar wie staren? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:46 pm
Darlaa number_17 Cassidy92 Darlaa •♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥• zeg dat tegen die 500 mensen die hier nooit komen... ok nu vraag ik vriendelijk aan jou of dat je je er even buiten wilt houden. niets persoonlijks maar je bent geen mod. •♥• Nou nou dan mag ze toch wel meepraten? confused •♥• meepraten mag altijd. maar ze hoeft niet andere te gaan vertellen wat ze wel en niet moeten doen. daar hebben we mods voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:46 pm
Darlaa •♥• ..Alles er om heen, doordat je zweeg als het graf en alle gebeurtenissen van de laatste keer hadden wij het gevoeld dat je kwaad op ons was en alleen kwam om de stemming te verzieken, om ons in te peperen dat je kwaad was en verder niks.
je mag gewoon puntjes posten of helemaal niks of bump of wat dan ook, maar alleen posten om te posten en verder niks heeft toch geen zin? kitty heeft ook nooit wat te zeggen die post dan "ik heb vandaag weer eens niks te melden" en soms is dat dan een opening voor een gesprek of een terugpost. maar lid zijn van een guild betekend ook de andere leden een beetje aandacht geven. •♥• ik heb in een eerdere post al gezegt dat ik niet kwaat was of dat ik geblocked wilde worden heb ik gezegt. en door die post is dit alles uit de hand gelopen. ik ben niet kwaat. hallo het is weer goed met hem en mij zo als je zien waarom moet ik nog boos zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:48 pm
kan je niet beter in een lompe guild lid worden zoals magical poll land, daar kan je bumpen puntjes posten whatever je wilt. Hier zijn we er voor de lol en maken we nederlandse zinnen ( staat ook op de hoofdpagina dat je nederlands moet praten) en puntjes hebben geen doel, geen doel is geen informatie en geen informatie hebben we geen reet aan. t is gewoon egoistisch kinderachtig en vervelend. en ik denk dat we anders maar moeten gaan stemmen =) zo gebeurd t tenslotte in de echte wereld ook.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|