|
|
|
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 9:14 am
OMM: Weekend gaat te snel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 11:21 am
candy_loves_candy OMM: Weekend gaat te snel Ik sluit me daar bij aan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 5:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 6:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 6:56 am
Vrijdag tentamen, te veel detail stof wat ik nog niet ken en donderdag heb ik ook nog een wedstrijd om 21.00 dus ik kan niet tot laat in de boeken gaan hangen confused Maar ik ga deze week nog hard blokken. Hopelijk helpt het iets. Een 6 is voldoende ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 7:15 am
@Zakou: Jij hebt wel snel tentamens zeg...
OMM: Hopelijk lukt het eindelijk om die afspraak te maken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 2:35 pm
Arrrrgh
Eerst wil gaia me niet inloggen. Dan mag ik 15min wachten met inloggen!
En dan zie ik geen avatars.....en geen bewerkings knoppen! grrrrr crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 22, 2009 1:30 am
.~Horsie~Anne~. Arrrrgh Eerst wil gaia me niet inloggen. Dan mag ik 15min wachten met inloggen! En dan zie ik geen avatars.....en geen bewerkings knoppen! grrrrr crying Dat had ik vorige week! Ik kon niet op mijn laptop inloggen, maar wel op mijn mini laptop! Weeeeird!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 22, 2009 12:09 pm
OMM: Het is irritant als op een film ofzo het geluid niet klopt met de mensen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 22, 2009 12:57 pm
@.~Horsie~Anne: oh dat heb ik al een lange tijd. Inloggen lukt nog wel maar ik zie alleen de avi's als ik met m'n muis op de plek ga en bewerken gaat niet meer. Gelukkig kan ik nu tenminste wel weer scrollen
OMM: wonderbaarlijk hoe dood je je voelt als je de hele dag niet hebt gegeten. Toen ik nu net wat naar binnen kieperde klaarde ik meteen op. (m'n moeder denkt nu alleen dat ik anorexia heb o.o)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 2:38 am
Ben al 2 weken lang verkouden en grieperig.. maar nu sinds gister werd het een stuk erger! Koorts, alles kwam er van voor en achter weer uit, hoofdpijn, maagpijn alles erop en eraan eigenlijk. Gister ziekgemeld terwijl we medewerkersdag hadden sad Vandaag omdat het moest (van ma en vriendje) maar weer ziekgemeld... hopelijk morgen weer werken.
Ojah, ook goed nieuws; Ik heb me eerste eigen auto biggrin gehad van me vriend. Wel een oud ding maar is slechts voor 1 jaartje voor de avonddiensten. Een witte Hyundai Lantra, met een spoilertje en opendak razz Foto komt nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 12:52 pm
Ik voel me weer eens totaal *****
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 1:59 pm
I feel you Kit <3
OMM: Griep + ongesteld + ruzie .. mmm...heb wel een heel lief vriendje ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:39 am
Ik weet niet wat me meer dwars zit. Het feit dat die ene online test zegt dat ik een bagger schrijver ben, of dat ik me aantrek wat een online test over mij zegt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|