|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:02 pm
Darlaa •♥• ehm, dit is het laatste wat ik er over zeg..
iedereen doet het zo, post en gaat weer weg. het gaat hier dusdanig langzaam dat je dagen weg kan blijven en het makkelijk te volgen is. Zoals ik het zie ben je een van de mensen die nog het meest langskomt. (oke dit is ook geen reclame) het gebeurd weinig dat we dit soort gesprekken hebben waarbij mensen snel regeren, en het een beetje snel gaat. •♥• ik lees toch niets terug. kom binnen post mijn ... en ben gelijk weer weg. dus ik zie niets en lees niets. al gaat het langzaam ik lees niets terug. ik kom post en ga weer weg. en als jullie willen kan je mij pmen ik ben altijd in voor nog meer pms. heb al 15 gesprekken lopen maar ik kan er nog wil bij hebben dus als jullie echt iets van mij willen pm me gewoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:04 pm
Darlaa •♥• Het zou fijn zijn als dat laatste van beide kanten zou komen.
Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥• heerlijke film je biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:07 pm
number_17 Darlaa •♥• Het zou fijn zijn als dat laatste van beide kanten zou komen.
Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥• heerlijke film je biggrin •♥• 3nodding •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:07 pm
ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:08 pm
Darlaa number_17 Darlaa •♥• Het zou fijn zijn als dat laatste van beide kanten zou komen.
Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥• heerlijke film je biggrin •♥• 3nodding •♥• net ook zitten kijken, alleen er waren stukjes uitgeknipt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:10 pm
•♥• Dat zou denk ik de chatterbox wat te strak maken, en in dit geval waren het niet de puntjes zelf die irritant waren. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:11 pm
number_17 Darlaa number_17 Darlaa •♥• Het zou fijn zijn als dat laatste van beide kanten zou komen.
Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥• heerlijke film je biggrin •♥• 3nodding •♥• net ook zitten kijken, alleen er waren stukjes uitgeknipt sweatdrop •♥• zo goed ken ik hem niet, wat was er uitgeknipt dan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:12 pm
Darlaa •♥• Dat zou denk ik de chatterbox wat te strak maken, en in dit geval waren het niet de puntjes zelf die irritant waren. •♥• wat dan wel eigelijk?
en de dingen die er waren uitgeknip, alleen maar kleine detalles hoor, maar in totaal toch wel een kwatier aan materiaal dacht ik.. blijft eigelijk toch de moeite waard om te zien :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:24 pm
•♥• Ik was een keer naar scary movie gegaan, maar er zaten stukken die ik in previeuws en voorstukjes gezien had gewoon niet in. dus ik kwam echt met zo'n gevoel uit de bios van "waarom heb ik dit niet gezien?" o.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:26 pm
number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dat is dan wel erg strak gesprekken beginnen nou eenmaal vaak met hoi en dat houd ook niet veel in. Maar ik vind als je het tog niet terug gaat lezen ofzo waarom post je dan niet in de grote chatterbox ofzo... hier irriteer je alleen maar mensen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:30 pm
number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dus als je niet heb te zeggen mag je hier dus niet meer komen. wel dat is goed kan je me er meteen wel uit hele de guild gooien. ja ik ben een saai leven mag ik dat hebben. en ik hab hobbies hoor als je in mijn proefiel zou kijken zou je het weten maar die hebben niets te maken met gaia. Cassidy92 waarom ik niet in een andere ga posten. omdat ik nu een maal in deze guild zit. Darlaa ja wat dan wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:34 pm
en daarom voel je je verplicht om hier te posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:35 pm
Cassidy92 number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dat is dan wel erg strak gesprekken beginnen nou eenmaal vaak met hoi en dat houd ook niet veel in. Maar ik vind als je het tog niet terug gaat lezen ofzo waarom post je dan niet in de grote chatterbox ofzo... hier irriteer je alleen maar mensen hoi heeft inhoud. het is een woord waarop men kan reageren, en zoals je zelf al zei komt er een gesprek uit. iets wat ik mis bij puntjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:37 pm
Cassidy92 en daarom voel je je verplicht om hier te posten? ja. want in de andere guilds hebben ze een verplichte post limit. dus je kan je niet een maand stil houden. en wat is anders het nut on lid te zijn van iets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 2:38 pm
angel lizzie number_17 ok nu eis ik eigelijk ook iets als een nieuwe regen. "posten moeten iets van inhouden hebben, tenzij het is een bump topic is" lizzie doet nu niets tegen de regels nee. maar ze irriteert er blijkbaar een hoop mensen mee, wat in mijn mening niet moet kunnen.
btw sorry dat ik het zeg maarre..wat voor een saai leven heb ja als je overal puntjes gaat posten en het niet meer gaat nalezen? zoek dan een hobbie ofzo neutral dus als je niet heb te zeggen mag je hier dus niet meer komen. wel dat is goed kan je me er meteen wel uit hele de guild gooien. ja ik ben een saai leven mag ik dat hebben. en ik hab hobbies hoor als je in mijn proefiel zou kijken zou je het weten maar die hebben niets te maken met gaia. Cassidy92 waarom ik niet in een andere ga posten. omdat ik nu een maal in deze guild zit. Darlaa ja wat dan wel. door die rampzalige hoeveelheid spelfouten heb ik gewoon moeite met het ontcijferen van je nederlands. neutral
"ik ben een saai leven" rofl
en ik gooi er niemand uit. aangezien je zelf werkelijk geen idee hebt waar je over praat neutral voor zover er nog een taal aan jou woorden zit dan rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|