|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:41 am
Trinity matrix Mikusagi Mikusagi Trinity matrix [ whee Jag ska få det på Torsdag whee heart har bara ett litet problem.. sweatdrop Jag �r v�rsta labbem�nniskan.. Men samtidigt s� �r Cavalier King Charles Spaniel m�nniskan gonk Känner du någon med Labrador & Friends eller Chihahua & Friends? http://nintendogs.nintendo.co.uk/player.cfm
"You can also unlock other breeds via Bark Mode". Bark Mode �r funktionen som g�ra tt man kan tr�ffa andras hundar ^^Jag tror iaf att jag k�per Chihahua & Friends.. F�r jag vill s� g�rna ha en Cavalier King Charles Spaniel det skulle jag nog k�pa irl ocks� ^^ Du får ta med dig på något konvent, pls? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 10:04 am
Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Mikusagi Trinity matrix [ whee Jag ska få det på Torsdag whee heart har bara ett litet problem.. sweatdrop Jag �r v�rsta labbem�nniskan.. Men samtidigt s� �r Cavalier King Charles Spaniel m�nniskan gonk Känner du någon med Labrador & Friends eller Chihahua & Friends? http://nintendogs.nintendo.co.uk/player.cfm
"You can also unlock other breeds via Bark Mode". Bark Mode �r funktionen som g�ra tt man kan tr�ffa andras hundar ^^Jag tror iaf att jag k�per Chihahua & Friends.. F�r jag vill s� g�rna ha en Cavalier King Charles Spaniel det skulle jag nog k�pa irl ocks� ^^ Du får ta med dig på något konvent, pls? ^^Visst ^^ vad det nu �r O__o blee.. jag �r s� tr�tt.. *r�knar fingrar* Konvent... du vet... typ evenemang... eller nej... men massa nördar träffas, och så säljs det saker och ibland visas film o_o
*knuffa till lite* Förmodligen har du tio fingrar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 10:07 am
Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Jag tror iaf att jag k�per Chihahua & Friends.. F�r jag vill s� g�rna ha en Cavalier King Charles Spaniel det skulle jag nog k�pa irl ocks� ^^ Du får ta med dig på något konvent, pls? ^^Visst ^^ vad det nu �r O__o blee.. jag �r s� tr�tt.. *r�knar fingrar* Konvent... du vet... typ evenemang... eller nej... men massa nördar träffas, och så säljs det saker och ibland visas film o_o
*knuffa till lite* Förmodligen har du tio fingrar.Självklart ^^ Ska du till Uppcon05 förresten? Förhoppningsvis har jag 10 fingrar ja.. O_O'' *fortsätter räkna fingrar... 3......4...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 10:11 am
Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Jag tror iaf att jag k�per Chihahua & Friends.. F�r jag vill s� g�rna ha en Cavalier King Charles Spaniel det skulle jag nog k�pa irl ocks� ^^ Du får ta med dig på något konvent, pls? ^^Visst ^^ vad det nu �r O__o blee.. jag �r s� tr�tt.. *r�knar fingrar* Konvent... du vet... typ evenemang... eller nej... men massa nördar träffas, och så säljs det saker och ibland visas film o_o
*knuffa till lite* Förmodligen har du tio fingrar.Självklart ^^ Ska du till Uppcon05 förresten? Förhoppningsvis har jag 10 fingrar ja.. O_O'' *fortsätter räkna fingrar... 3......4...* Njae... kanske Uppcon06 ^^;; Men J-cult iallafall! Men du skall ju till Karlstad har PerT sagt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 10:16 am
Mikusagi Njae... kanske Uppcon06 ^^;; Men J-cult iallafall! Men du skall ju till Karlstad har PerT sagt! cool heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 10:28 am