|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:21 am
Trinity matrix Dark Erica Trinity matrix N�n som kan hj�lpa mig att hitta p� ett namn till min Vampyr(Det �r en tjej)? sweatdrop *id�torka* G�sta-Doris. heart gonk sweatdrop Ååh, Gösta-Doris lät ju faktiskt fint!
Vampyria?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:22 am
No sover min hund igen o__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:30 am
Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Dark Erica Trinity matrix N�n som kan hj�lpa mig att hitta p� ett namn till min Vampyr(Det �r en tjej)? sweatdrop *id�torka* G�sta-Doris. heart gonk sweatdrop Ååh, Gösta-Doris lät ju faktiskt fint!
Vampyria?Njaa.. Hon e s� deppig s� att hon n�stan borde heta deppa.. Men.. Vampyria �r fint ^^ Men f�r vanligt.. *k�nner sig �verdrivet kr�sen* N�.. Nu ska jag g� och �vertala pappa att k�pa nintendogs ^^; Labrador & Friends! Där kan man skaffa Shiba Inu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 8:57 am
Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Ååh, Gösta-Doris lät ju faktiskt fint!
Vampyria? Njaa.. Hon e s� deppig s� att hon n�stan borde heta deppa.. Men.. Vampyria �r fint ^^ Men f�r vanligt.. *k�nner sig �verdrivet kr�sen* N�.. Nu ska jag g� och �vertala pappa att k�pa nintendogs ^^; Labrador & Friends! Där kan man skaffa Shiba Inu! whee Jag ska få det på Torsdag whee heart har bara ett litet problem.. sweatdrop Jag �r v�rsta labbem�nniskan.. Men samtidigt s� �r Cavalier King Charles Spaniel m�nniskan gonk Känner du någon med Labrador & Friends eller Chihahua & Friends?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:01 am
Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Ååh, Gösta-Doris lät ju faktiskt fint!
Vampyria? Njaa.. Hon e s� deppig s� att hon n�stan borde heta deppa.. Men.. Vampyria �r fint ^^ Men f�r vanligt.. *k�nner sig �verdrivet kr�sen* N�.. Nu ska jag g� och �vertala pappa att k�pa nintendogs ^^; Labrador & Friends! Där kan man skaffa Shiba Inu! whee Jag ska få det på Torsdag whee heart har bara ett litet problem.. sweatdrop Jag �r v�rsta labbem�nniskan.. Men samtidigt s� �r Cavalier King Charles Spaniel m�nniskan gonk Känner du någon med Labrador & Friends eller Chihahua & Friends?Nej.. Inte vad jag vet iaf.. = /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2005 9:04 am