Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 450 451 452 453 454 455 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:09 pm

kittyocean

Ik hou ook wel van Disney, maar eigenlijk niet van de meeste nieuwsten. Cars, A bug's life, die dingen... die doen me gewoon niets. Maar Atlantis, The Incredibles, Tarzan, De Kleine Zeemeermin.... die juist weer wel!

Helemaal mee eens, ze zijn de laatste tijd erg aan het prutsen. Ik wil weer gewoon romantische sprookjes met leuke liedjes die je dan mee kan zingen. En ik doel dan op de animatiefilms.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:12 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Over the hedge vond ik niet boeiend. Maar in ieder geval beter dan Madagascar. Daar vond ik nou ECHT niets aan. Ben bijna in slaap gevallen! En dat gebeurd me NOOIT!

Platvoet is zielig crying Zijn mama gaat dooooood!

Maar Cera en Bekkie zijn cool XD En Fladder ook XD

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

ah, die namen die weet ik niet meer. oliebombommel met zwelgje is ook zoiets dies ook nog steeds grappig, wel is het dappere broodroostertje gezien? XD

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:13 pm

fladder is me favo ^___^ die kleine triceratops vind ik echt heel stom mjah omdat ze zo gemeen is, en tjah platvoet zelf vind k nie eens zo kewl.... mjah echt lekker old skool van die films kijken ^__^.

mjah k moet idd zeggen de kwaliteit van disney films is idd wat veranderd en dan niet omdat t 3d is, maar de humor en verhalen zijn anders, zo stoorde ik me er serieus aan dat er best wel wat bijna dood/dood momenten in over the hedge zaten.

het boeit me echt niet als er in een film iemand helemaal in flarden word geschoten of whatever, maar als ik een disney film kijk heb ik daar geen behoefte aan dan is mijn stemming daar niet naar. dus ik vond dat echt fout en ik denk dan ook echt waarom is dat nodig in zo'n kinder film.... zucht.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:14 pm

Wel fijn om het weer over een leuk onderwerp te hebben in de chatterbox.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:15 pm

Fladder kan vliegen ^^ kijk kijk fladder kan vliegen ^^ ( iemand nog die dat stukje kan herinneren)
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:16 pm

Ja leuk dat mensen weer is tegelijkertijd online zijn ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

angel lizzie

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:17 pm

okay voor eens en voor altijd
er is niemand ziek dood, vermist vermoord, verongelukt of what so ever.
ik ben niet ziek of zo ook. ik wil gewoon dood simple
... posten. en ben ik weer weg uit de hele guild. en dus heeft antworden op mij geen zin. ik lees ze toch nooit dus is het verspilde moeite om op mij te reageren.

alles is goed met mij niets aan de hand. dus maak je geen zorgen over mij. en Darlaa ik wil ook geen eigen regels. ik wilde gewoon dat er niet meer op mij geantwoord werd.

ik hoop dat ik nu genoeg uitleg heb gegeven en dat we weer verder kunnen zonder ruzie of wat dan ook.

toevoeging: ik zit meestal altijd in me pm box daar kan je mij altijd vinden en kunnen we praten.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:19 pm

Eastvane
fladder is me favo ^___^ die kleine triceratops vind ik echt heel stom mjah omdat ze zo gemeen is, en tjah platvoet zelf vind k nie eens zo kewl.... mjah echt lekker old skool van die films kijken ^__^.

mjah k moet idd zeggen de kwaliteit van disney films is idd wat veranderd en dan niet omdat t 3d is, maar de humor en verhalen zijn anders, zo stoorde ik me er serieus aan dat er best wel wat bijna dood/dood momenten in over the hedge zaten.

het boeit me echt niet als er in een film iemand helemaal in flarden word geschoten of whatever, maar als ik een disney film kijk heb ik daar geen behoefte aan dan is mijn stemming daar niet naar. dus ik vond dat echt fout en ik denk dan ook echt waarom is dat nodig in zo'n kinder film.... zucht.

omdat het amerikaansig is daar pakken ze (volgens de steiotype) altijd hun geweer om ongedierte te schiten.. dat is dan grappig bedoeld. net ls bij die loonie toons is het ook grappig als bugsbunny een gun op zijn kop krijgt rolleyes
hmm ik hou niet van vuurwapens, niet echt romantisch.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:20 pm

angel lizzie
... posten. en ben ik weer weg uit de hele guild. en dus heeft antworden op mij geen zin. ik lees ze toch nooit dus is het verspilde moeite om op mij te reageren.

alles is goed met mij niets aan de hand. dus maak je geen zorgen over mij. en Darlaa ik wil ook geen eigen regels. ik wilde gewoon dat er niet meer op mij geantwoord werd.

ik hoop dat ik nu genoeg uitleg heb gegeven en dat we weer verder kunnen zonder ruzie of wat dan ook.

je heb totaal niks uitgelegd als ik mag reageren want we zijn er geen stap mee opgeschoten er staat niet waarom je weet dat je dit typt als je geen reacties leest, er staat niet in waarom je ... post ( zie je wel alien contacten) en best of all je wilt wel je eigen regels maken aangezien je wilt dat mensen niet op jou reageren terwijl je dat zelf wel doet + (PLUS) dat je het wel zelf uitlokt
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:30 pm

Eastvane
angel lizzie

je heb totaal niks uitgelegd als ik mag reageren want we zijn er geen stap mee opgeschoten er staat niet waarom je weet dat je dit typt als je geen reacties leest, er staat niet in waarom je ... post ( zie je wel alien contacten) en best of all je wilt wel je eigen regels maken aangezien je wilt dat mensen niet op jou reageren terwijl je dat zelf wel doet + (PLUS) dat je het wel zelf uitlokt

heb ook al een paar paginas terug gezegt dat ik wel hallo of zo iets als dit do als ik reactie wil daarom ook die post.
en nee ik wil geen eigen regels.

en ik heb wel degenlijk iets uitgelegt.
dat er niets miss met me is of iets k*ts.
dat dachten mensen ook en dat is dus niet zo.

angel lizzie

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:36 pm

nee, want je heb nog steeds niet uitgelegd waarom je perse .... post en niet iets gewoons kan posten zoals je nu dus doet ( en wat ik gewoon respecteer want ik heb nu t gevoel dat we er gewoon over kunnen praten) en wij zijn hier volgens de regels ook vrij om te reageren als ik het goed heb. ( of heb ik dat fout begrepen kitty)

dus ik wil niet vervelend zijn, maar zo zagen we jou ook tot je ging praten. dus waarom doe je niet gewoon gezellig mee vergeten we dit allemaal en post je gewoon wat je nu nog meer doet. wie weet ben je wel hardstikke stoer en kijk je nu ook desperado's.

kleine toevoeging. Ik weet nog dat je met problemen zat dat je gebanned was, en er waren echt een hoop mensen die je probeerde te helpen. Ik,darlaa,kitty ( sorry de rest weet ik ff niet meer)
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:40 pm

Eastvane
nee, want je heb nog steeds niet uitgelegd waarom je perse .... post en niet iets gewoons kan posten zoals je nu dus doet ( en wat ik gewoon respecteer want ik heb nu t gevoel dat we er gewoon over kunnen praten) en wij zijn hier volgens de regels ook vrij om te reageren als ik het goed heb. ( of heb ik dat fout begrepen kitty)

dus ik wil niet vervelend zijn, maar zo zagen we jou ook tot je ging praten. dus waarom doe je niet gewoon gezellig mee vergeten we dit allemaal en post je gewoon wat je nu nog meer doet. wie weet ben je wel hardstikke stoer en kijk je nu ook desperado's.

^_^ ja idd wil nou ook wel is weten waarom je met alle geweld puntjes post, als je geen reacties wil post je toch gewoon niet?

daarbij maakt het niet uit als je post en dan weer wegaat het is hier vrij rustig en mensen komen meestal later terug om te kijken of er nog wat gepost is. je hoeft niet perse te blijven om te blijven posten. (en daarbij is het duidelijk dat het wel leest en vaak in de guild bent dus waarom niet meepraten?)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

angel lizzie

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:47 pm

Eastvane

ik heb al verteld dat ik jullie tijd niet wil verspillen om op mij te reageren op mijn ... post. want ik ben dan al weg en zie jullie reactie toch nooit.
als ik reactie wil doe ik dit en zo als je zie blijf ik nu en antwoord.

ja tuurlijk ben je vrij om op mij of op iemand te reageren maar bij mij is het verspeelde mooite als ik ... post.

en nee ik wil niet mee praten met jullie. want ik ben hier meesstal nooit. dus volg ik ook niets dus praat ik ook niet me. alleen nu om dat ik een beetje moe word van alles. ben ik hier.
maar anders kom ik alleen binnen en post ... en ben weer weg.
zo simple is het.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 1:58 pm

ehm, dit is het laatste wat ik er over zeg..

iedereen doet het zo, post en gaat weer weg. het gaat hier dusdanig langzaam dat je dagen weg kan blijven en het makkelijk te volgen is. Zoals ik het zie ben je een van de mensen die nog het meest langskomt. (oke dit is ook geen reclame) het gebeurd weinig dat we dit soort gesprekken hebben waarbij mensen snel regeren, en het een beetje snel gaat.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:00 pm

Eastvane
dit is idd echt serieus een trieste manier van vragen om aandacht, net zoals bij mensen die dreigen met zelfmoord doen dat >> VAAK << JUIST om tegen gehouden te worden. kortom ze zegt het ene maar bedoeld het andere. ik irriteer me aan haar maar vind t ook wel fijn om me zo eff te uiten aangezien ik nu gewoon eerlijk tegen haar/hem kan zijn. ik vind die puntjes een verspilling van ruimte op de chatterbox en zie het als spam kan er alleen helaas niet omheen aangezien ik het wel leuk vind om te zien wat bv darlaa kitty nr17 enz te zeggen hebben.
is zeker grappig, ik kijk ook graag toe naar zulke tafarelen 3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 450 451 452 453 454 455 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games