|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:59 am
Ryuischi Kenschin Trinity matrix Ryuischi Kenschin w00t... ninja Hax blade Ryu kan nog inte st�lla upp som livvakt d� jag har skola D: Blee.. Ta ledigt fr�n skolan d� gonk *skickar iv�g dig i ett paket till Petsy* w00t! kan inte, sista dagen i varmk�k imorrn, sen ska jag till kallsk�nkan, den l�raren �r l�skig ;_; hon p�minner mig om jaba de hut fr�n star wars! xd men till höstlovet då? *valpögon*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:43 am
Trinity matrix Ryuischi Kenschin Trinity matrix Ryuischi Kenschin Trinity matrix Ryuischi Kenschin w00t... ninja Hax blade Ryu kan nog inte st�lla upp som livvakt d� jag har skola D: Blee.. Ta ledigt fr�n skolan d� gonk *skickar iv�g dig i ett paket till Petsy* w00t! kan inte, sista dagen i varmk�k imorrn, sen ska jag till kallsk�nkan, den l�raren �r l�skig ;_; hon p�minner mig om jaba de hut fr�n star wars! xd men till höstlovet då? *valpögon* n䲠䲠det O.o? V.44 tror jag.. Iaf h䲠i sthlm O.o w00t! jag har prov vecka 44, jag tror jag har lov 45 o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 9:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 9:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 10:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 10:39 am
Ryuischi Kenschin Trinity matrix Ryuischi Kenschin Trinity matrix Ryuischi Kenschin �r det fakta? <_< f�r jag ta med Usoh? jag vill ha 1325 guld!!!!! D: umm.. ja det vara fakta O_o Vem �r Usoh? *f�rvirrad* Ska du till UppCon f�rresten? Usoh �r mitt sv�rd :3 (Ultimate sword of hax) och.... det kanske jag ska...... inte.... tror jag, orkar nog inte dra min livl�sa kropp till uppsala, och s� har jag inga pengar xD shopade lite Ta G�RNA med ditt sv�rd 3nodding Du komma till Uppcon *tvingar* w00t, jag har inte r�d s�ger jag <_<;; mynarr.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|