|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:07 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:21 am
Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Mikusagi Trinity matrix Det var solf�rm�rkelse ig�r m�nniska!! 3nodding (inte "hel" i sverige dock.. men det var coolt �nd�) Var det ju inte! Inte f�r att jag bryr mig.Var det ju visst XP g� in p� aftonbladet eller n�t och kolla.. eller s�k p� google.. jag s�g den ju med egna �gon.. och typ.. halva skolan.. och.. l�rarna.. och.. n�stan alla jag k�nner XP s**t! Vad bor du i f�r rymdsektsomr�de? stare inte mitt fel att du missade den.. Men alla runt dig måste ju vara rymdgalningar eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 8:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:29 am
Mikusagi Borde man inte bli lite orolig om s� m�nga personer i samma omr�de tittar p� solf�rm�rkelse? O mean like... s� m�nga kan v�l inte vara intresserade? Jag har aldrig sett n�gon f�r jag har intressantare saker h�r nere p� marken. Jaha.. Men jag tyckte iaf att det var roligt. Plus att jag slapp ha lektioner i 10 min bara för att titta på solförmörkelsen. XP Men men...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 9:52 am
Mivi Trinity matrix Mivi Mikusagi Borde man inte bli lite orolig om s� m�nga personer i samma omr�de tittar p� solf�rm�rkelse? O mean like... s� m�nga kan v�l inte vara intresserade? Jag har aldrig sett n�gon f�r jag har intressantare saker h�r nere p� marken. Har ingen aning om var Trinity matrix bor eller s�, men jag vet att rektorn tvingade ut oss f�r att kolla p� n�r 1/3 av solen f�rsvann. >.< Det var ganska h�ftigt. o.o Bor i Stockholm. ^^ Vart bor du d�? Jag bor norr om Upplands V�sby, om du vet var K�rsta ligger. Lite ovanf�r K�rsta. razz umm.. jag tror att jag vet.. typ.. inte.. alls.. nä, men jag tror iaf att jag vet vart det ligger.. sweatdrop Var det molnigt vid solförmörkelsen där också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:41 am