|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:02 am
kittyocean    Opdracht van de GuildOwner (dus ook jij 17, hoe moeilijk je het misschien vind XD): Ze wil geen reactie. Heeft ze in een PM aangegeven. Dus gewoon niet reageren tot ze wel om reactie vraagt. Heb respect voor haar wens, en reageer niet meer op haar posten smile I made all the images myself! Do not steal them please!
 dankje wel om het zo uit te leggen. en voor Eastvane nogmaals: ik vraag niets van jullie. geen aandacht niets. als ik aandacht wil zal ik wel hallo zeggen en zal ik ook hier in de guild blijven en niet rond zwemmen op gaia. dus nogmaals ik vraag niets van jullie allemaal.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 11:33 am
Eastvane kittyocean    Opdracht van de GuildOwner (dus ook jij 17, hoe moeilijk je het misschien vind XD): Ze wil geen reactie. Heeft ze in een PM aangegeven. Dus gewoon niet reageren tot ze wel om reactie vraagt. Heb respect voor haar wens, en reageer niet meer op haar posten smile I made all the images myself! Do not steal them please!
 wtf waar slaat dat op :S.... dus ik zou nu ook allemaal vage dingen kunnen posten met de vraag of specifiek alleen ZEI er niet op reageert ? komop dit gaat echt te ver :S.... ok i rest my case.. echter vind ik dit wel t meest slechte wat ik tot nu toe heb gezien... en ik vind het jammer dat er niet even normaal een discussie over gehouden kan worden aangezien men OF niet praat OF niet luisterd. ik hoop dat ik mijn punt duidenlijk heb gemaakt en zoek geen ruzie met niemand, maar iemand die op zo'n kinderachtige wijze OF geld probeerd te verdienen of adpe probeerd te ver****en.    Je mening is duidelijk; zeer duidelijk. Maar technisch gezien gaat ze niet tegen de regels in. Trouwens, ik heb niet gezegd dat er niet over gediscusseerd mag worden. Alleen dat er het verzoek was gekomen om niet meer op haar te reageren. Dus reageren we niet meer op haar. Maar je mag gerust over deze beslissing discusseren. Geen bezwaar! Leer ik alleen maar van! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:13 pm
•♥• Sorry hoor, ik ben het met eastvane eens, dit slaat nergens op je gaat geen speciale regeltjes bedenken voor iedere member alleen. als er nou een bepaalde reden voor was bevoorbeeld als iemand ziek is of heeft iemand verloren kan je vragen om over een bepaald onderwerp niet te praten, maar dit gaat gewoon nergens over!!!
een post is per devinitie iets waar je reactie om vraagt, een post is iets om je mening te uiten, om met anderen in contact te komen en om REACTIE te vragen! Alsof je staat te zwaaien en dan ineens roept "KIJK NIET NAAR ME!!" scream
-_- ik ijs echt een soortevan van reden je hoeft echt niet je hele ziel en zaligheid uit te leggen, maar als je je belachelijk gedraagt en ijst dat anderen daar op een bepaalde manier op reageren... je kan gewoon anderen niet je wil opleggen.
oh en even voor alle duidelijkheid ik reageer nu op de "beslissing" •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:19 pm
   Ook jouw mening is duidelijk. Maar daar zeg ik weer tegen dat je wel zei dat ze geen regel brak. En dat klopt. Dus dat is mijn dillema. Ze breekt geen regels. Daarom wil ik het nog even aankijken. Maar als erg veel mensen het niet met mijn beslissing eens is, zal ik naar een compromis zoeken. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:23 pm
•♥• Maar ik zeg toch niet dat ze regels heeft gebroken? confused ik zeg alleen datje op zo'n manier niet met mensen k**t omgaan. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:25 pm
   Tja, er is zo'n natuurkundige wet he? Actie geeft reactie. Sorry dat ik je verkeerd begreep. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:28 pm
of de wet van chaos: na chaos komt rust.. ( denk er maar eens over na t klopt altijd razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:33 pm
Eastvane of de wet van chaos: na chaos komt rust.. ( denk er maar eens over na t klopt altijd razz )    Diepzinnig XD En het klopt idd XD Want als de chaos voorbij is...... XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:35 pm
•♥• ....
normaal als iemand staat te zwaaien op straat (niet dat ik dat ooit meegemaakt hebt) zwaai je terug, persoon zwaait niet terug? staat ze weer te zwaaien je roept 'joehoe" weer geen reactie.. volgende keer weer je komt iemand tegen op straat "goh wat staat dat mens daar nou te zwaaien? geen idee" en je discussieert het.. en dat zou niet mogen?
in het dagelijks leven zal de uitkomst meestal zijn dat dat persoon niet goed bij zijn hoofd is of geestelijk gehandicapt. "oh kijk dan maar niet meer laten we dat arme kind niet meer confronteren"
Maar ik weet dat lizzy niet gek is. ze was eerst een leuk meisje en een een leuke member. ik hoop dat het weer normaal kan worden maar ze heeft het dusdanig verpest. Als er wat mis is in rl of zo of hetgaat gewoon persoonlijk wat minder dan spijt me dat maar mensen kunnen geen gedachten lezen.
Dit was een stukje vrije litaratuur razz en nogmaals een reactie op de beslissing. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:38 pm
   Dat mag ook smile Graag zelfs! Ik heb alleen als Guild Owner het dillema van de regels van de Guild en de ongeschreven morele regels. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:41 pm
•♥• Het zou fijn zijn als dat laatste van beide kanten zou komen.
Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:44 pm
Darlaa •♥• Iemand poltergeist aan het kijken? whee oh, nostalgie. van dat ene mens met die piepstem krijg ik de kriebels, niet per devinitie slecht razz •♥• Oh nee, helemaal vergeten, die wou ik ook gaan kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 12:48 pm
s**t gemist =(.... njah vanavond komt ook desperado was volgens mij ook n super stoere film, iemand die die nog gaat kijken ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|