|
|
|
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 3:49 am
Tja, ik ken haar natuurlijk veel beter XD Ik zit al bij ep 172 enzo XD En ik vind haar soms vreselijk irri!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 06, 2006 12:28 pm
Zakou Nenharma ow trouwens: ik had een 8,2 voor sk!!! *doet vreemd dansje* woei go me go me xD Zo vet hoog! Mooi joh! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 7:38 am
Weet je wat ik me net bedenk *angelface* Die 8,2 is toch wel een ieuw hoofdstuk waard of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 8:23 am
Donderdag of vrijdag as always XD Jij hebt al wat anders gehad wat je als bonusje kan zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 07, 2006 8:35 am
hahaha dat is waar ^_^ nog bedankt daarvoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 7:02 am
Zakou Nenharma hahaha dat is waar ^_^ nog bedankt daarvoor! Is je geraden =P nee hoor, graag gedaan ^_^ Jij ook bedankt voor je stuff!!! Morgen of Vrijdag een nieuwe ep! Ik probeer morgen!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 8:44 am
*doet dansje* go kitty go kitty!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 1:24 pm
Jullie zijn verwend XD Wanneer verwennen jullie mij eens? blaugh heart mrgreen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 7:28 am
Ow dat is waar ook, ik moet nog 3 tekeningen inscannen >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 09, 2006 9:11 am
Zakou Nenharma Ow dat is waar ook, ik moet nog 3 tekeningen inscannen >.> Hoop ze snel te zien!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 2:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 3:30 am
gaaf hoofdstuk smile heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 6:39 am
Bedankt! En? Hoe verwacht je dat het verder zal gaan? Gaat Kai mee? Laat hij Rain ooit met rust? En hoe kan het in vredesnaam dat iemand in een Water User familie een Fire User wordt XD?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 7:13 am
Ik heb me een breuk gelachen om kai xD geweldig! ik dacht eerst wat krijgen we nou weer! is ie bang voorwater? maar nope, the opposite xD
hmmm, ik denk dat hij uiteindelijk wel mee gaat, maar rain zal hij never nooit niet met rust laten. ze worden dikke vrienden! en wat dat waterouders met vuurkind betrefft: ik heb geen flauw idee... een straf misschien? of gewoon het lot...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 7:40 am
Zakou Nenharma Ik heb me een breuk gelachen om kai xD geweldig! ik dacht eerst wat krijgen we nou weer! is ie bang voorwater? maar nope, the opposite xD
hmmm, ik denk dat hij uiteindelijk wel mee gaat, maar rain zal hij never nooit niet met rust laten. ze worden dikke vrienden! en wat dat waterouders met vuurkind betrefft: ik heb geen flauw idee... een straf misschien? of gewoon het lot... Tja, het kan haast niet gekker XD Arme Kai; dol op water, iedereen verwacht water, en je krijgt vuur XD Ai! En of hij en Rain dikke vrienden worden....... Spoiler: Kai gaat mee, en blijft Rain adoreren. Uiteindelijk ziet Kai Rain wel als beste vriend, maar het is pas vise versa nadat Kai bij Rain heeft zitten waken toen hij verschrikkelijk ziek was (seizoen 3). Na heel... HEEL veel jaren (na Seizoen 7 XD) komt een tweeling bij de stam; twee meisjes: Phoebe (Vuur gebruiker) en Iliana (IJsgebruiker). Phoebe is een giga grappenmaker (nog erger dan Kai blijkt! XD) en Iliana is de rust zelve. Phoebe en Kai blijken Sonai (meant to be- voorbestemd voor elkaar) (arme stam), en Iliana en Rain ook. Als Kai dit ontdekt, is hij super blij: 'I'M GONNA MARRY RAIN!'
Waarom ik dit spoil? Komt toch pas over jaaaaaren aan de orde XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|