|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 9:45 am
Huhupuheiden mukaan FMA alkaa näkymään SubTV'n puolelta joskus ensi vuonna.
...voin jo nähdä sieluni silmin miten jokin satunnainen Ei Animea Suomeen! -pirpanalauma alkaa kirkumaan raivosta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 10:39 am
Liftrasir Huhupuheiden mukaan FMA alkaa näkymään SubTV'n puolelta joskus ensi vuonna. ...voin jo nähdä sieluni silmin miten jokin satunnainen Ei Animea Suomeen! -pirpanalauma alkaa kirkumaan raivosta. jep, ensi keväänä. En olekaan vielä muuta kun pari AMV:tä sarjasta nähnyt, että mielenkiinnolla odotan. Ilmeisesti japaninkielisenä, ja useimmat toivovat sen tulevan parempaan kellonaikaan kuin NGE tuli. (Uutinen löytyy Kupolin foorumilta, http://forum.kupoli.net/viewtopic.php?t=2018 )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 10:47 am
Oho. FMA Suomeen? Hyvä-hyvä!
Itse olen nyt viime aikoina katsellut Pumpkin Scissors, Black Blood brothers ja Yamato Nadeshiko Shichi Henge. Nanaa pitäisi katsoa, samoin Bleachia.
Mutta ne harrastaa täällä Irlannissa kuukausittaisia latausrajoituksia nettiliittymissä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 11:41 am
Eathlinn Mutta ne harrastaa täällä Irlannissa kuukausittaisia latausrajoituksia nettiliittymissä! Siinä taas yksi syy lisää miksi minua ei irkkulandiaan enää saa. gonk Vaikka samaan varmaan kohtaa muuallakin. Tsk. stare On se niin väärin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 3:57 am
Eathlinn Mutta ne harrastaa täällä Irlannissa kuukausittaisia latausrajoituksia nettiliittymissä! Tuo on surullista, vaikken itse mitään lataakkaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 6:12 am
Kerrankin laatu animea Suomeen ^^ go go SubTV
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 12:19 am
... kerrankin. toivottavasti ei vaan ole tyhmien jenkkien dubbaama versio. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 1:33 am
Joo en tiedä onko totta, mutta joku sanoi, että se tulis sunnuntaisin joskus ennen puoltapäivää... Kun nyt muistaisin, et kuka sen sanoi... O_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 7:00 am
wic ... kerrankin. toivottavasti ei vaan ole tyhmien jenkkien dubbaama versio. mrgreen Yök yök yök. Älä edes puhu siitä!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 1:54 pm
Death Noten episodi 9:ssä L oli tosi ihqu!!*fanityttö kirkunaa* heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 6:13 am
Ainoka wic ... kerrankin. toivottavasti ei vaan ole tyhmien jenkkien dubbaama versio. mrgreen Yök yök yök. Älä edes puhu siitä! Oh yes, dubit sukkaa. D: Niin helmikuussahan FMA alkaa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 9:36 am
Amitie Niin helmikuussahan FMA alkaa? suunnilleen, ja mangakin alkaa helmikuussa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 8:47 am
Carmen LaVihta Death Noten episodi 9:ssä L oli tosi ihqu!!*fanityttö kirkunaa* heart heart heart Min olen nähnyt vasta 2 ekaa episodia.. Mutta koneella on kyl kaikki tähän asti ilmestyneet.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|