|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:05 am
Darlaa heej, zo moet je niet denken dat is onzin!! (als ik een jongen mee naar de bios kan krjgen kan iedereen het xd ) neem maar van mij aan dat de meeste jongens (buiten zelf ego stakkers) altijd mee zullen gaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 9:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:54 am
Iedereen is gewoon toe aan vakantie en dat verziekt overal de sfeer. Probleem is dat er een aantal gewoon onder lijden.
En dan te bedenken dat we al meer vakantie hebben dan Amerika XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:07 am
*Zucht* Vanaf morgen toetsweek, tot volgende week donderdag. En het begint al goed, morgen eerst natuurkunde, en dan biologie sweatdrop . Natuurkunde 6 en biologie 5 paragrafen stare . En je wil niet weten waar Biologie over gaat stare .
Vandaag wel leuke les economie gehad! Was laatste les, dus gingen we film kijken. Had de leraar een dvd van Jochem Meyer meegenomen, die vent is ADHD en supergrappig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 6:50 am
BLEH morgen een veldonderzoek biologie, vrijdag vrij volgende week toetsweek ik moet 4 modules Geschiedenis leren en OOK nog 350 blz. Biologie xp en dan ook nog andere dingen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:17 am
verveelt zich en heb helemaal geen zin om huiswerk te maken sweatdrop heeft iemand een oplossing ??? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:38 am
Rocking devil verveelt zich en heb helemaal geen zin om huiswerk te maken sweatdrop heeft iemand een oplossing ??? sweatdrop ga..... een filmpje kijken!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 8:46 am
Shin Asuka BLEH morgen een veldonderzoek biologie, vrijdag vrij volgende week toetsweek ik moet 4 modules Geschiedenis leren en OOK nog 350 blz. Biologie xp en dan ook nog andere dingen xp das veel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 9:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:57 am
Shin Asuka BLEH morgen een veldonderzoek biologie, vrijdag vrij volgende week toetsweek ik moet 4 modules Geschiedenis leren en OOK nog 350 blz. Biologie xp en dan ook nog andere dingen xp wow.... kep bijna net szoveel *gelukkig iets minder ><* veel suc6 erbmee!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 1:44 pm
Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn opa overleed. We zijn vandaag naar zijn graf gegaan, en hebben dara 4 prachtige rozen neergelegd. Mijn moeder ging even een gieter halen voor de planten. Ik ging tegen opa praten, en toen schoot me iets te binnen. Uumie (En eigenlijk iedereen): (Eigenlijk denk ik dat dit zinloze informatie is, omdat je het waarschijnlijk al doet, maar goed xd ) Ga gewoon als je je niet goed voelt, of gewoon iets wil zeggen tegen iemand, naar het graf van je opa. Ga tegen hem praten, lach, huil, het lucht op. Misschien zie je het niet, maar hij lacht naar je, en als je weggaat zwaait hij, dat deed de mijne ook bij mij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:48 pm
ButtonFly Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn opa overleed. We zijn vandaag naar zijn graf gegaan, en hebben dara 4 prachtige rozen neergelegd. Mijn moeder ging even een gieter halen voor de planten. Ik ging tegen opa praten, en toen schoot me iets te binnen. Uumie (En eigenlijk iedereen): (Eigenlijk denk ik dat dit zinloze informatie is, omdat je het waarschijnlijk al doet, maar goed xd ) Ga gewoon als je je niet goed voelt, of gewoon iets wil zeggen tegen iemand, naar het graf van je opa. Ga tegen hem praten, lach, huil, het lucht op. Misschien zie je het niet, maar hij lacht naar je, en als je weggaat zwaait hij, dat deed de mijne ook bij mij! *is stil* wauw *van mooi!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:01 am
ik denk momenteel veel aan men examens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:22 am
ButtonFly Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn opa overleed. We zijn vandaag naar zijn graf gegaan, en hebben dara 4 prachtige rozen neergelegd. Mijn moeder ging even een gieter halen voor de planten. Ik ging tegen opa praten, en toen schoot me iets te binnen. Uumie (En eigenlijk iedereen): (Eigenlijk denk ik dat dit zinloze informatie is, omdat je het waarschijnlijk al doet, maar goed xd ) Ga gewoon als je je niet goed voelt, of gewoon iets wil zeggen tegen iemand, naar het graf van je opa. Ga tegen hem praten, lach, huil, het lucht op. Misschien zie je het niet, maar hij lacht naar je, en als je weggaat zwaait hij, dat deed de mijne ook bij mij! *hug* Opa is gecremeerd, maar zijn urn staat nog niet op een openbare plek omdat oma nog niet weet wat ze ermee wil. Maar ik praat haast elke dag tegen zijn foto, het is een goede tip heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|