|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 4:02 am
Carmen LaVihta Sinne meni Paavi Paavali... eek No se oli jo niin vanhaki. Taas kristityt hyppii pitkin seinia muutaman viikon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 6:12 am
Luwina Carmen LaVihta Sinne meni Paavi Paavali... eek No se oli jo niin vanhaki. Taas kristityt hyppii pitkin seinia muutaman viikon. Siis katolilaiset. *korjaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 6:32 am
Vote for me! Liftrasir for Pope!
Gyahahahah! domokun
...joo. Mutta. Onneksi kuoli, naytti lopulta huolestuttavasti ihmisraakkaykselta sekin puuha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 7:50 am
Liftrasir Vote for me! Liftrasir for Pope! Gyahahahah! domokun ...joo. Mutta. Onneksi kuoli, naytti lopulta huolestuttavasti ihmisraakkaykselta sekin puuha. Nii, jos nyt saataisiin joku joka ei siis halua ylikansoittaa maailmaa tai antaa nootteja penskojen korttipeleista.. *kohimista* En itse jaksaisi vahempaa valittaa, mutta jos paavin sana uhkaa muodostua ymparisto-ongelmaksi niin mina pillastun.
Eli kylla, Liftrasir paaviksi! *jakaa lentolehtisia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:54 am
Liftrasir Vote for me! Liftrasir for Pope! *alkaa tekemaan Liftasir -mainosta, jota tullaan nayttamaan kaikilla kanavilla kautta maailman.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:23 am
...telkussa naytettiin Paavin ruumis. Ja se oli niinku, ihan keltainen. Niinku. Iu~ gonk (kylla, mina odotin... iloisia sateenkaarenvareja?)
Paavina mina maaraisin etta alle 18v pentujen lisaantyminen on ankarasti kielletty. Kuolemanrangaistus. Ja sitten aloitetaan pyha sota kaikkia vastaan. Pudotellaan neutronipommeja ympariinsa ja ja ja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:27 am
Liftrasir ...telkussa naytettiin Paavin ruumis. Ja se oli niinku, ihan keltainen. Niinku. Iu~ gonk (kylla, mina odotin... iloisia sateenkaarenvareja?) Paavina mina maaraisin etta alle 18v pentujen lisaantyminen on ankarasti kielletty. Kuolemanrangaistus. Ja sitten aloitetaan pyha sota kaikkia vastaan. Pudotellaan neutronipommeja ympariinsa ja ja ja... Joo! Ihmisia on kohta niin paljon, etta ne kohta alkavat tonimaan toisiaan mereen. Muutamalla neutronipommilla saadaan tilanne korjaantumaan. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:54 am
...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile
*tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 10:53 am
Liftrasir ...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile *tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare * Mina olla herra matikkagurutus. Paavin oma hlokohtainen kotiopettajatar. *Haaraa ympariinsa sisaakopuvussa* Eiku... *koh* Nyt tuli vaara perversio... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 11:01 am
Wicked Liftrasir ...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile *tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare * Mina olla herra matikkagurutus. Paavin oma hlokohtainen kotiopettajatar. *Haaraa ympariinsa sisaakopuvussa* Eiku... *koh* Nyt tuli vaara perversio... xd Mmm.. sisakoita... *drool* ...siis... eiku, moi! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 11:18 am
Liftrasir Wicked Liftrasir ...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile *tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare * Mina olla herra matikkagurutus. Paavin oma hlokohtainen kotiopettajatar. *Haaraa ympariinsa sisaakopuvussa* Eiku... *koh* Nyt tuli vaara perversio... xd Mmm.. sisakoita... *drool* ...siis... eiku, moi! ^^ ... eek ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 12:01 pm
Carmen LaVihta Liftrasir Wicked Liftrasir ...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile *tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare * Mina olla herra matikkagurutus. Paavin oma hlokohtainen kotiopettajatar. *Haaraa ympariinsa sisaakopuvussa* Eiku... *koh* Nyt tuli vaara perversio... xd Mmm.. sisakoita... *drool* ...siis... eiku, moi! ^^ ... eek ... ja piikkikorot... *koh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 1:12 pm
Wicked Carmen LaVihta Liftrasir Wicked Liftrasir ...NYT MINA TIEDAN MIKA MINUN UNESSA TAPPOI IHMISIA! Se oli vetypommi smile *tekee matikantehtavia Wickedin avustuksella ja samalla lukee ydinaseista ja kirjoittaa Gaiaan, kylla varmana opin paljon... stare * Mina olla herra matikkagurutus. Paavin oma hlokohtainen kotiopettajatar. *Haaraa ympariinsa sisaakopuvussa* Eiku... *koh* Nyt tuli vaara perversio... xd Mmm.. sisakoita... *drool* ...siis... eiku, moi! ^^ ... eek ... ja piikkikorot... *koh*...pitaisikohan meidan ostaa webbikamerat,silla toihan kuulostaa lievasti kiintoisalta touhulta. whee terv:piilohentai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 1:16 pm
Carmen LaVihta ...pitaisikohan meidan ostaa webbikamerat,silla toihan kuulostaa lievasti kiintoisalta touhulta. whee terv:piilohentai *hrr* ..."MOI1!1 MUL O MESE JA WEBBIS!!!1" Siinapa loistava tulevaisuus minulle... oishan se webbikamera ihan janna x) Mutta jos ei... stare Just tallaisten wicked sisakko-juttujen takia xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 1:53 pm
Liftrasir Mutta jos ei... stare Just tallaisten wicked sisakko-juttujen takia xDD Hyva paatos biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|