|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:16 am
misschien een stomme vraag.. sweatdrop maar hoe ziet de chatterbox eruit..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:21 am
number_17 misschien een stomme vraag.. sweatdrop maar hoe ziet de chatterbox eruit..? Tja....goeie vraag!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:24 am
kittyocean number_17 misschien een stomme vraag.. sweatdrop maar hoe ziet de chatterbox eruit..? Tja....goeie vraag!!!! ja is dit een cafe of een sporthal. een groot bos of toch een lege witte kamer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:27 am
number_17 kittyocean number_17 misschien een stomme vraag.. sweatdrop maar hoe ziet de chatterbox eruit..? Tja....goeie vraag!!!! ja is dit een cafe of een sporthal. een groot bos of toch een lege witte kamer... chatterbox.. je zou denken een doos, een lege doos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:28 am
ok dus we zitten allemaal in een lege doos blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:58 am
number_17 ok dus we zitten allemaal in een lege doos blaugh To think inside the box To think outside the box. ..... it's a big box world rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:59 am
Angel Maran jah ik vind het zo sneu dat je er so koud bijloopt wat is er gebeurt met je sjaal? Ik heb al mijn kleren nog maar ik kan ze niet aantrekken omdat profile kaduuk is ( kapot ) ik zie mezelf niet als ik op customize (ofzoiets) klik en daarom kan ik geen kleren aandoen. Net zoals je je kleren ziet maar er niet bij k**t omdat ze achter glas zitten cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:01 am
Jenske Angel Maran jah ik vind het zo sneu dat je er so koud bijloopt wat is er gebeurt met je sjaal? Ik heb al mijn kleren nog maar ik kan ze niet aantrekken omdat profile kaduuk is ( kapot ) ik zie mezelf niet als ik op customize (ofzoiets) klik en daarom kan ik geen kleren aandoen. Net zoals je je kleren ziet maar er niet bij k**t omdat ze achter glas zitten cry Ik weet niet of het helpt, maar je k**t een plaatje van jezelf met kleren in je sig zetten, of doet dat het ook niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:08 am
Darlaa Jenske Angel Maran jah ik vind het zo sneu dat je er so koud bijloopt wat is er gebeurt met je sjaal? Ik heb al mijn kleren nog maar ik kan ze niet aantrekken omdat profile kaduuk is ( kapot ) ik zie mezelf niet als ik op customize (ofzoiets) klik en daarom kan ik geen kleren aandoen. Net zoals je je kleren ziet maar er niet bij k**t omdat ze achter glas zitten cry Ik weet niet of het helpt, maar je k**t een plaatje van jezelf met kleren in je sig zetten, of doet dat het ook niet Ik heb geen plaatje van mezelf in kleren. Het enige plaatje waaraan ik kan komen met mezelf is die ik nu heb... Ik denk wel dat dat werkt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:12 am
kittyocean number_17 ok dus we zitten allemaal in een lege doos blaugh To think inside the box To think outside the box. ..... it's a big box world rolleyes confused ehm...stay of the chocolate blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:27 am
Shin Asuka kittyocean number_17 ok dus we zitten allemaal in een lege doos blaugh To think inside the box To think outside the box. ..... it's a big box world rolleyes confused ehm...stay of the chocolate blaugh Hoe wist je dat ik dat nu aan het eten ben!? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 6:10 am
kittyocean Hoe wist je dat ik dat nu aan het eten ben!? eek i know all... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 6:21 am
Shin Asuka kittyocean Hoe wist je dat ik dat nu aan het eten ben!? eek i know all... domokun ninja I'll be keeping an eye on ya......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 6:23 am
kittyocean Shin Asuka kittyocean Hoe wist je dat ik dat nu aan het eten ben!? eek i know all... domokun ninja I'll be keeping an eye on ya...... DUS?! wil je weer vechten ofzo?! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|