|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:03 am
A: Heel veel boeken, ehm, iets van 30 boeken... *telt na* jep 31 boeken en 1 werkboek. Gewicht.. Hmm ik weet da tals ik 7 uur op een dag heb mijn tas zo iets van 8 kilo 0.o weegt. Dus totaal schat ik iets van 20? kilo. Ik heb echt geen flauw idee.
V: Wie zou je (altijd) de schuld willen geve nals iets fout gaat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 8:43 am
A: wat een vraag.. scream uhm.. degene die naast me staat of in dezelfde ruimte staat waar ik ook sta V: wat betekent liefde voor jou? twisted heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:46 pm
A: ik denk heel erg veel. Misschien idealiseer ik het ook wel XD
V: Gaia Gold Feature (zien hoeveel gold je per post maakt): Handig? Onhandig? Irritant? Geweldig? En werkt het uberhaupt bij jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:45 am
A: super handig!! ik weet nooit hoeveel gold ik krijg per post, en ik vind het wel een goed idee V: als je moest kiezen tussen heel veel geld of heel veel vrienden? wat zou je dan kiezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:41 am
A: Jah ligt er een beetje aan, vrienden sjah watvoor vrienden. De vrienden die ik heb, kan ik er geen eentje helemaal voor 100% vertrouwen (ok ik heb dan ook maar 3 vrienden ofzo maar toch) en voordrest doe ik ook nooit zoveel met vrienden om eerlijk te zijn. Zij zijn vaak druk en ik ook. En om nou geld te zegge sja.. hecht er niet te veel waarde aan, maar zou wel lekker zijn! V: Waar denk je nu aan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 3:23 am
A: aande vraag over vrienden en geld
V:lekker weer vandaag he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:38 am
A: Valt toch wel een beetje tegen V: Zou je ooit nog een tattoo willen? Zo ja wat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:49 am
A: No way. No Tattoos for me!! *shudders*
V: Hoeveel tijd zit jij per dag achter de pc? (gemiddeld)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:31 am
•♥• A: Bijna de hele tijd dat ik wakker ben @_@ ≈6 uur slapen doordeweeks, ben gek op gaia en moet op mijn werk ook acht uur achter elkaar achter mijn beeldscherm doorbrengen.
V: is er iets wat jij TE lang/TE vaak doet? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:02 am
A: uhm... op sommige dagen de computer dat vind ik zelf persoonlijk.. dan zit ik er 3-4 uur achter per dag.. dat vind ik lang.. want je kan veel meer nuttige dingen doen.. maar ik zit niet heel lang op de computer per dag... in de week.. V: waar zou je nog heel graag op vakantie naartoe willen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:46 am
A: Heb niet iets dat ik per se moet zien, maar Amerika lijkt me wel leuk of zo'n land als brazillie of china. V: Komt er een nazomer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:10 am
A: denk het niet confused
V: komt er wel een vroege winter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:48 am
a: Denk het ook niet
v: hoe bevalt het nieuwe school/werk jaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 3:30 pm
A: Vandaag eerste halfuurtje gehad (introductie uurtje) en daar was niet veel aan. Allerlei regeltjes die we al 6 jaar lang op school hebben. En in plaats van ons gebruikelijke 45 min. rooster, een 60 min. rooster sad . Morgen eerste echte dag; Profielwerkstuk dag, meteen best veel doen. En meteen al een uurtje spijbelen ook omdat ik anders te laat op me werk kom rolleyes V: Wat vind jij van schietspelletjes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 3:25 am
A: unreal tournament is geweldig. de rest vind ik weinig aan.. V: een telefoon die overgaat en niet word opgenemen, irritant?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|