|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 12:50 pm
Nope dat mag je niet zelf regelen op mn school. Moet allemaal via de hoge ''baasjes''. En wat tegen gort droge kelen helpt... hm misschien een kop warme thee met honing! Als je keel echt pijn gaat doen helpt het ook om een glas water te nemen, en er wat schepjes in zout te doen. Dat moet je dan gorgelen (dus niet drinken).
OMM: flutterdeflutheid. Guilds begint vreemd te doen. Ik kan niemand's avi meer zien, evenals de naam en die quote knop enz. zijn weg. Hebben nog meer mensen hier last van? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 2:20 pm
heel gaia heeft foute... posts verdwijnen... avi's/links ruilen om... van alles... komt door die "update"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 2:40 pm
@lor, door 1 uurtje duits? Pff kan je dat niet gezamelijk met een andere klas dan volgen?
Tsja het zijn toch leuke gasten, tikkeltje gevaarlijk maar ze hebben zeker wat smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 7:01 am
Thanks for de tips <3
OMM: Toch stiekem wel lekker een dagje thuis in bed niets hoeven doen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 8:56 am
OMM: Hoop dat de afspraak volgende week doorgaat, heb er namelijk zin in 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 09, 2009 12:43 pm
OMM: Pf werd gister uitgelogd op gaia en kwam er niet meer in.
Gister avonddienst + today dagdienst + ziek zijn en op je werk over je nek gaan + 3 uurtjes slaap hebben... sja en eerlijk gezegd voel ik me best nog redelijk goed? is dat vreemd? rolleyes lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 2:12 am
Okay... dus ik ben een maandje van gaia af ivm vakantie... en dan krijg ik 5000 gold shopping gold? Okay XD I dun mind!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 4:44 am
Hmm ik heb nog helemaal geen problemen gehad met Gaia sinds de nieuwe dingen...
OMM: Hebben TMF en MTV dezelfde playlists? 0.o;
Verder OMM: Waarom beloof ik ook zoveel mensen dat ik nog wel even langs kom ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:06 am
@iemand die iets zei over duits (kan de topic review niet lezen en zie je naam niet xD): ik vind het ook allemaal wel ontzettend flauw dat het niet kan. Ze zeggen dat ik verplicht dan m'n 3de les met duits moet volgen, omdat ik het in m'n officiële pakket heb en niet als extra
OMM: oh geweldig. Die hele scroll-balk is foetsie. Ik kan nu alleen naar de onderkant van de pagina door tekst naar onder te selecteren. Nog even en dan kan ik misschien helemaal niet meer posten.. Maar dat merken jullie wel als ik niet meer online kom x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:24 am
Dat was ik ^_^ Hmm, flauwe school heb jij. Ze zouden toch juist zelfstandigheid moeten promoten en steunen?
Heb de knopppen: Home, Page Up, Page Down en End al geprobeert? Meestal gebruik ik die inplaats van de scroll bar...
OMM: nog 4 uurtjes tot de wedstrijd -grin-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:31 am
welke knoppen zijn dat? :'') (hieruit blijkt weer dat ik geen informatica volg xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:44 am
Op mijn laptop zitten ze aan de rechterkant, maar op een normaal toestenbord zitten ze geloof ik boven de pijltjes toesten. Er staat op: 'Home' 'Page Up' 'Page Dn' 'End'
Home: gaat naar bovenste deel van de pagina Page Up: gaat een stukje omhoog vanaf waar je bent Page down: gaat een stukje omlaag End: Gaat naar het laagste deel van de pagina
Gewoon proberen ^_^
OW en met de pijltjes toetsen moet het ook lukken, maar dat gaat wat langzamer ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 9:41 am
Zakou Nenharma Op mijn laptop zitten ze aan de rechterkant, maar op een normaal toestenbord zitten ze geloof ik boven de pijltjes toesten. Er staat op: 'Home' 'Page Up' 'Page Dn' 'End' Home: gaat naar bovenste deel van de pagina Page Up: gaat een stukje omhoog vanaf waar je bent Page down: gaat een stukje omlaag End: Gaat naar het laagste deel van de pagina Gewoon proberen ^_^ OW en met de pijltjes toetsen moet het ook lukken, maar dat gaat wat langzamer ^_^ ik gebruik pijltjes eigenlijk best wel vaak maar ik heb nog wel scrollbalk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 10:49 am
OMM: Waarom wil iedereen ineens aandacht xd ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 2:37 pm
OMM: Kitty welcome back! smile Leuke avonddienst gehad, ik wil meer werken hihi (ja.. NU vind ik het nog leuk...) werk kan toch best wel een verslaving worden redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |