Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 447 448 449 450 451 452 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:13 am

Zakou Nenharma
Een heel groot probleem :3 xD
ze kan me hooguit demodden.
uit de guild gooein technisch gezien nog niet, aangezien ik daarvoor 2 waarschuwingen nodig heb 3nodding
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:38 am

hahaha je hebt gelijk xD

Een gat in het plan xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:46 am

User Image
User ImageUser Image
Ik denk dat iemand uit de Guild gooien waarvan de enige aanleiding is mensen irriteren wel voor 2 waarschuwingen geldt XD Demodding EN 2 waarschuwingen XD Worth the risk?

En ach, er is nog een ander iets..... add to ignore. Als het je echt irriteert, kies die optie dan. Dat recht heb je zelf, en heb ik niets over te zeggen.

Dus 17, ik geef je gewoon het advies: ignore her. Ze wil er namelijk uitgeknikkerd worden en mijn standpunt is bij haar duidelijk bekend.

Trouwens, bij mij werkt zoiets averechts XD Als je niet meer bij de guild wilt horen, kun je zelf op Quit Guild klikken. Mij te vragen je te bannen gebeurd niet.
En je misdragen om eruit gekikkerd te worden resulteert bij het aangegeven worden bij Gaia Mods, omdat wij dezelfde regels als Gaia hanteren.
En mensen irriteren om eruit geknikkerd worden werkt nog averechtser bij mij.... dan klik ik JUIST niet meer op ban member!

Dus als je niet meer lid van de Guild wilt zijn, kun je echt maar zelf beter op Quit Guild klikken, want wachten tot ik ban zal niet zo gemakkelijk gebeuren!!......tenzij je er een GaiaOnline ban bij wilt *angelface* smile

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 12:45 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Ik denk dat iemand uit de Guild gooien waarvan de enige aanleiding is mensen irriteren wel voor 2 waarschuwingen geldt XD Demodding EN 2 waarschuwingen XD Worth the risk?

En ach, er is nog een ander iets..... add to ignore. Als het je echt irriteert, kies die optie dan. Dat recht heb je zelf, en heb ik niets over te zeggen.

Dus 17, ik geef je gewoon het advies: ignore her. Ze wil er namelijk uitgeknikkerd worden en mijn standpunt is bij haar duidelijk bekend.

Trouwens, bij mij werkt zoiets averechts XD Als je niet meer bij de guild wilt horen, kun je zelf op Quit Guild klikken. Mij te vragen je te bannen gebeurd niet.
En je misdragen om eruit gekikkerd te worden resulteert bij het aangegeven worden bij Gaia Mods, omdat wij dezelfde regels als Gaia hanteren.
En mensen irriteren om eruit geknikkerd worden werkt nog averechtser bij mij.... dan klik ik JUIST niet meer op ban member!

Dus als je niet meer lid van de Guild wilt zijn, kun je echt maar zelf beter op Quit Guild klikken, want wachten tot ik ban zal niet zo gemakkelijk gebeuren!!......tenzij je er een GaiaOnline ban bij wilt *angelface* smile

User Image

als het hierbij blijft is het niet erg..
als het erger word kun je haar er beter uitgooien..

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 3:59 pm

Ach ze doet niks fout toch? echt irritant vind ik het ook niet...
Ik overweeg wel haar van mijn friendslist af te gooien.. ik weet niet, ik vind genegeert worden niet echt vriendschappelijk. stare
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 4:29 pm

angel lizzie
.......................................
leuk om te zien dat er over mij gepraat word.
kan me niet schelen wat er over mij gedacht
wordt ik post puntjes als ik dat wil. en voor iedereen IK wil niet gebloked worden uit de guild ( dan do ik wel iets anders erger. ) en ik hoef ook geen aandacht. ( als ik dat wil zeg ik wel hallo ) ik hoop dat iedeen nu tevreden is en weer door kan gaan mijn zijn eigen leven inplaats van op die vam mij te letten dan jullie wel

angel lizzie

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 27, 2006 10:48 pm

angel lizzie
angel lizzie
wordt ik post puntjes als ik dat wil. en voor iedereen IK wil niet gebloked worden uit de guild ( dan do ik wel iets anders erger. ) en ik hoef ook geen aandacht. ( als ik dat wil zeg ik wel hallo ) ik hoop dat iedeen nu tevreden is en weer door kan gaan mijn zijn eigen leven inplaats van op die vam mij te letten dan jullie wel

User Image
User ImageUser Image
Zolang jij post, of wie dan ook, zien mensen je. En is er dus kans op reactie. Just so you know.

User Image
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:23 am

kittyocean
angel lizzie
angel lizzie

User Image
User ImageUser Image
Zolang jij post, of wie dan ook, zien mensen je. En is er dus kans op reactie. Just so you know.

User Image

tsssss..

Ik begrijp alleen niet waarom je hier nog komt posten terwijl je de guild niet leuk vind en ook niet met ons wil omgaan. the chatterbox must be magic. geobsedeert much? (positief puntje: ze negeerde niet meer whee ))ik hoop alleen dat je dit niet overal heb.. omgang is juist een van de leuke dingen op Gaia.

Ik kom hier persoonlijk om lol te hebben en op een leuke manier met mensen in contact te komen. 3nodding

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 4:25 am

angel lizzie
angel lizzie
ik begrijp dat je dislexi hebt, dat heb ik ook.
maar die fouten die jij maakt hebben daar niets mee te maken, die zijn gewoon gemaakt door slordigheid.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 4:39 am

Hij die blijft doorgaan over die spelfouten ^_^;

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

angel lizzie

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 5:49 am

......................................
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 8:39 am

dit is idd echt serieus een trieste manier van vragen om aandacht, net zoals bij mensen die dreigen met zelfmoord doen dat >> VAAK << JUIST om tegen gehouden te worden. kortom ze zegt het ene maar bedoeld het andere. ik irriteer me aan haar maar vind t ook wel fijn om me zo eff te uiten aangezien ik nu gewoon eerlijk tegen haar/hem kan zijn. ik vind die puntjes een verspilling van ruimte op de chatterbox en zie het als spam kan er alleen helaas niet omheen aangezien ik het wel leuk vind om te zien wat bv darlaa kitty nr17 enz te zeggen hebben.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 9:26 am

Eej lighten-up smile je mag stom posten in de Chatterbox daar is ie voor ongecompleceert posten zonder regeltjes (afgezien van reclame dan en de algemene tos) spammen en bumpen mag dus maar met mate want daar heb je aparte topics voor. ^_^
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 9:47 am

User Image
User ImageUser Image
Opdracht van de GuildOwner (dus ook jij 17, hoe moeilijk je het misschien vind XD): Ze wil geen reactie. Heeft ze in een PM aangegeven. Dus gewoon niet reageren tot ze wel om reactie vraagt.

Heb respect voor haar wens, en reageer niet meer op haar posten smile

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 10:29 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Opdracht van de GuildOwner (dus ook jij 17, hoe moeilijk je het misschien vind XD): Ze wil geen reactie. Heeft ze in een PM aangegeven. Dus gewoon niet reageren tot ze wel om reactie vraagt.

Heb respect voor haar wens, en reageer niet meer op haar posten smile

User Image

wtf waar slaat dat op :S.... dus ik zou nu ook allemaal vage dingen kunnen posten met de vraag of specifiek alleen ZEI er niet op reageert ? komop dit gaat echt te ver :S....

ok i rest my case.. echter vind ik dit wel t meest slechte wat ik tot nu toe heb gezien... en ik vind het jammer dat er niet even normaal een discussie over gehouden kan worden aangezien men OF niet praat OF niet luisterd.

ik hoop dat ik mijn punt duidenlijk heb gemaakt en zoek geen ruzie met niemand, maar iemand die op zo'n kinderachtige wijze OF geld probeerd te verdienen of adpe probeerd te ver****en.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 447 448 449 450 451 452 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games