Ik denk dat iemand uit de Guild gooien waarvan de enige aanleiding is mensen irriteren wel voor 2 waarschuwingen geldt XD Demodding EN 2 waarschuwingen XD Worth the risk?
En ach, er is nog een ander iets..... add to ignore. Als het je echt irriteert, kies die optie dan. Dat recht heb je zelf, en heb ik niets over te zeggen.
Dus 17, ik geef je gewoon het advies: ignore her. Ze wil er namelijk uitgeknikkerd worden en mijn standpunt is bij haar duidelijk bekend.
Trouwens, bij mij werkt zoiets averechts XD Als je niet meer bij de guild wilt horen, kun je zelf op Quit Guild klikken. Mij te vragen je te bannen gebeurd niet.
En je misdragen om eruit gekikkerd te worden resulteert bij het aangegeven worden bij Gaia Mods, omdat wij dezelfde regels als Gaia hanteren.
En mensen irriteren om eruit geknikkerd worden werkt nog averechtser bij mij.... dan klik ik JUIST niet meer op ban member!
Dus als je niet meer lid van de Guild wilt zijn, kun je echt maar zelf beter op Quit Guild klikken, want wachten tot ik ban zal niet zo gemakkelijk gebeuren!!......tenzij je er een GaiaOnline ban bij wilt *angelface*
smile
I made all the images myself! Do not steal them please!