|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:24 am
lingonsylt Mikusagi lingonsylt Mikusagi lingonsylt redface vetduu. snart m�ste jag g�. ska till moster.. hoppas msn funkar n�r jag kommer hem igen *kraama* heart *krama* Ha det s� trevligt din lilla wannabe08a? sweatdrop Naww, lilla Lingon... 08 är vÃ¥rat riktnummer här.Det vet jag väl, men wannabe? I ditt hjärta är du ju ett polarbröd med messmör! 08 är bara wannabee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:26 am
Niddler Mikusagi Niddler *Blir sm�tt r�dd f�r sig sj�lv* o_oJag har faktiskt anledning ._., Jag tryckte upp en pizzabit i ansiktet p� mig sj�lv utan att t�nka mig f�r, bara f�r att jag uppt�ckte att pizzan var r�d och gul och orange... Jag tycker att det �r onormalt. xd Arla, jag måste krama dig! *kramar*
Jag skrämde mig själv nyss genom att skriva ett namn med liten bokstav o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:31 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler *Blir smått rädd för sig själv* o_oJag har faktiskt anledning ._., Jag tryckte upp en pizzabit i ansiktet på mig själv utan att tänka mig för, bara för att jag upptäckte att pizzan var röd och gul och orange... Jag tycker att det �r onormalt. xd Arla, jag måste krama dig! *kramar*
Jag skrämde mig själv nyss genom att skriva ett namn med liten bokstav o_o xd *krama* När jag läste den sista meningen du skrev läste jag först "skrika" istället för "skriva", så då förstod jag att du blev rädd o_O... Men sen läste jag igen och tänkte: stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:39 am
Dark Erica heart GRATTIS LINGONSYLT! heart *Ger födelsedags present.* whee Tack whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:41 am
lingonsylt Dark Erica heart GRATTIS LINGONSYLT! heart *Ger f?sedags present.* whee Tack whee heart Varsegod. ^^ *Kramar* Sätt på dig den. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:42 am
Mikusagi lingonsylt Mikusagi lingonsylt Mikusagi lingonsylt redface vetduu. snart m�ste jag g�. ska till moster.. hoppas msn funkar n�r jag kommer hem igen *kraama* heart *krama* Ha det s� trevligt din lilla wannabe08a? sweatdrop Naww, lilla Lingon... 08 är vÃ¥rat riktnummer här.Det vet jag väl, men wannabe? I ditt hjärta är du ju ett polarbröd med messmör! 08 är bara wannabee. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:46 am
*går ut och gräver ner sig nånstans*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:50 am
Trinity matrix *gå² ut och grä¶¥r ner sig n害tans* *Följer efter och ritar en skattkarta och gör ett stort X över dig. GÃ¥r sedan och börjar leta efter skatten.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:52 am
Woa! Blomsterkrans! *krama isbjörnsmannen* Norrlänning! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:53 am
Dark Erica Trinity matrix *gå² ut och grä¶¥r ner sig n害tans* *Följer efter och ritar en skattkarta och gör ett stort X över dig. GÃ¥r sedan och börjar leta efter skatten.* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:54 am
Mikusagi Woa! Blomsterkrans! *krama isbjörnsmannen* Norrlänning! whee Jomenvisst *krama om* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 11:58 am
lingonsylt Mikusagi Woa! Blomsterkrans! *krama isbjörnsmannen* Norrlänning! whee Jomenvisst *krama om* heart Waah, jag älskar när du säger så! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:01 pm
Mikusagi lingonsylt Mikusagi Woa! Blomsterkrans! *krama isbjörnsmannen* Norrlänning! whee Jomenvisst *krama om* heart Waah, jag älskar när du säger så! gonk Jag älskar dina fina ögon redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|