|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 1:26 am
dreaminess number_17 dreaminess Member 0 138 Ban dat krijg ik te zien als ik jou naam opzoek :p en je kan nog posten. dus je zit er nog gewoon in hoor 3nodding En waarom staat er dan ban achter? Ik ben nog 138 139 posts eek Heel veel mensen hebben helemaal niks! Unfaiiirr crying ban is een knopje voor mij. daarmee kan ik je bannen :p maar je bent dus niet geband 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 3:18 am
number_17 dreaminess number_17 dreaminess Member 0 138 Ban dat krijg ik te zien als ik jou naam opzoek :p en je kan nog posten. dus je zit er nog gewoon in hoor 3nodding En waarom staat er dan ban achter? Ik ben nog 138 139 posts eek Heel veel mensen hebben helemaal niks! Unfaiiirr crying ban is een knopje voor mij. daarmee kan ik je bannen :p maar je bent dus niet geband 3nodding lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 11:41 am
dreaminess number_17 dreaminess Member 0 138 Ban dat krijg ik te zien als ik jou naam opzoek :p en je kan nog posten. dus je zit er nog gewoon in hoor 3nodding En waarom staat er dan ban achter? Ik ben nog 138 139 posts eek Heel veel mensen hebben helemaal niks! Unfaiiirr crying    1 van de Guild policies is dat je wel heel wat moet flikken om er uit getrapt te worden, en je wordt altijd 2x gewaarschuwed ^_^ En inactiviteit is geen reden tot bannen hoor XD Vind ik in ieder geval smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 2:41 pm
dreaminess number_17 dreaminess Member 0 138 Ban dat krijg ik te zien als ik jou naam opzoek :p en je kan nog posten. dus je zit er nog gewoon in hoor 3nodding En waarom staat er dan ban achter? Ik ben nog 138 139 posts eek Heel veel mensen hebben helemaal niks! Unfaiiirr crying wat doe je moeilijk je kan toch posten, ennuh je bent wel inactive want zolang ik al in de guild zit heb ik je letterlijk nog nooit iets zien posten.... echter maakt dit niet uit aangezien der zoveel in de guild zitten die niet meer posten en niet gebanned zijn dus no prob tog smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 4:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 26, 2006 10:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 12:48 am
I don't donate anymore. Don't ask if you can buy any of my items, i don't sell anything. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 12:49 am
Eastvane dreaminess number_17 dreaminess Member 0 138 Ban dat krijg ik te zien als ik jou naam opzoek :p en je kan nog posten. dus je zit er nog gewoon in hoor 3nodding En waarom staat er dan ban achter? Ik ben nog 138 139 posts eek Heel veel mensen hebben helemaal niks! Unfaiiirr crying wat doe je moeilijk je kan toch posten, ennuh je bent wel inactive want zolang ik al in de guild zit heb ik je letterlijk nog nooit iets zien posten.... echter maakt dit niet uit aangezien der zoveel in de guild zitten die niet meer posten en niet gebanned zijn dus no prob tog smile . volgens mij hebben de meeste leden minder dan 10 posts :p dus zo erg is het niet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 3:24 am
number_17 I don't donate anymore. Don't ask if you can buy any of my items, i don't sell anything. smile negeer t nou gewoon zoals de rest doet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 5:01 am
.......................................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 5:51 am
angel lizzie ....................................... I don't donate anymore. Don't ask if you can buy any of my items, i don't sell anything. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 5:52 am
Eastvane number_17 I don't donate anymore. Don't ask if you can buy any of my items, i don't sell anything. smile negeer t nou gewoon zoals de rest doet. werkt niet bij haar whee ze gaat toch gewoon door 3nodding +ik erger me kapot aan die signature..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 6:37 am
wat doe je dan moeilijk ban der gewoon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 27, 2006 7:06 am
Eastvane wat doe je dan moeilijk ban der gewoon. dat mag alleen kitty doen. ik niet, als ik dat doe heb ik een probleem :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|