|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 2:30 pm
So in love heart Mijn nieuwe mannetje;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 4:13 pm
The Forbidden Angel So in love heart Mijn nieuwe mannetje;  Supercute heart . Dieren zijn echt schattig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 2:16 am
OMM: Laatste werkdag en wat een prul van een logboeken hebben ze hier. Meer dan de helft klopt niet :s Ik weet niet of ik dit nog binnen een dag afkrijg...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 2:18 am
Zakou Nenharma OMM: Laatste werkdag en wat een prul van een logboeken hebben ze hier. Meer dan de helft klopt niet :s Ik weet niet of ik dit nog binnen een dag afkrijg... je was toch op vakantie geweest enzo? is het dan niet eerste werkdag ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 2:32 am
Ik hoefde maar een halve week te werken. Hahaha. Het is zo'n baantje dat ik altijd mag langs komen als ik tijd heb. Ook al ga ik maar voor 3/4 dagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 2:41 am
Zakou Nenharma Ik hoefde maar een halve week te werken. Hahaha. Het is zo'n baantje dat ik altijd mag langs komen als ik tijd heb. Ook al ga ik maar voor 3/4 dagen. dat is wel handig surprised zou ik ook wel willen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 5:37 am
OMM: ik ga na de tandars naar de action een wisselijst wisselen (omg dat klinkt wazig)
zie ik een doosje mentos staan (zon doosje die je normaa;l bij AH of benzinepompen ziet staan en waar je een rolletjes uitneemt die stond daar dus gewoon om te kopen ik beter kijken ik zie dat het japanse mentos is, ik denk geweldig die neem ik mee, ik nog beter kijken zie ik dat het caramel is nog beter een smaak die ik nog niet ken. dus ik naar de prijs kijken 1,50. 1,50 dat betaal je normaal bij AH ofzo voor een rolletjes nu heb ik twaalf rolletjes japanse caramel mentos voor 1,50.
ik ben helemaal gelukkig vandaag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 5:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 5:41 am
er stonden meer smaken dus volgende keer kijken of ze ook nog andere hebben. ik heb het tot nu toe al iedereen verteld die ik tegen kwam (mam, broer buurvrouw etc.) lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 8:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 8:42 am
OMM: Eindelijk lekker thuis. Lekker eigen bed en douche, haha razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 11:36 am
OMM:
R.I.P. Cloudje ik zal je nooit vergeten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 3:01 am
nog even wat reacties:
@forbidden: echt super lieve foto!
@ XDmaster: Normaal kom ik nooit in de Action maar een keer ging ik met een vriendin mee naar binnen omdat ze iets van kauwgom wilde kopen. Het viel me ook op wat voor prijsverschillen er met de ah zijn! Toch koop ik het bij de ah omdat dat dichterbij is dan de Action. (oh luiheid is slecht xD)
OMM: taart, taart en nog eens taart! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|