Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 444 445 446 447 448 449 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:33 pm

User Image
User ImageUser Image
Eendjes!!! Die had ik ook wel gewild.

..... en de reiger die bij ons rondhing vast en zeker ook stare De buren hadden prachtige vissen en reigerbeschermingsdingen - nepreiger, plastic visje, net.... en toch baibai vissen door de reiger!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:35 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Darlaa, de betekenis die ik van Baco ken is Bacardi Cola. Kan er naast zitten hoor

VFX klinkt bekent..... Visual Effects?

User Image

Yup visual effects, der waren wat mensev na 3d programma's zoals 3ds max,maya mensen van combustion enzo waren er aanwezig en die gingen dingen uitleggen over nieuwe versie's dingen uitleggen hoe ze het hadden aangepakt (het programma waarmee de color correctie was gedaan van king kong werd helemaal uitgelegd biggrin ) gingen ze ook bv uitleggen hoe ze effecten uit lotr hadden gedaan. echt heel tof en leerzxaam ^^. goodies als dogtags,t-shirts,muismatten enz enz werden uitgedeeld.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:39 pm

User Image
User ImageUser Image
Awe, had wat voor mij meegenomen!!! *sniffs* I love goodies!!!

User Image
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:40 pm

^_^; nou dat is toch vreemt wie geeft dat nou aan zijn kat, is dat geen geldverspilling?

Eastvane: jah, eh. ik weet even niet wat te schrijven ik zie ook geen openingentje of zo of mogelijkheden ik wacht het even af.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:42 pm

Darlaa
^_^; nou dat is toch vreemt wie geeft dat nou aan zijn kat, is dat geen geldverspilling?

Eastvane: jah, eh. ik weet even niet wat te schrijven ik zie ook geen openingentje of zo of mogelijkheden ik wacht het even af.

User Image
User ImageUser Image
Dat dacht ik al ^w^ Ik probeer steeds een openingetje te geven, maar ik weet niet of je er wat mee kan XD

User Image
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 5:32 pm

..........

angel lizzie

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 10:47 pm

User Image
User ImageUser Image
Zeg Angel L, je hebt toch wel door dat als je zo doorgaat mensen niet meer tegen je praten he? Want ze krijgen toch geen reactie. Mensen willen hier best met je praten en met eventuele problemen helpen, maar dan moet je wel wat meer geven dan een stel puntjes.

Antwoord bijvoorbeeld. Vinden mensen leuk. Doe rebels!

*Deze post werd u gebracht met medewerking van Ironie; het leukste onder de zon!

User Image
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 1:49 am

rofl lol kwas er een tijdje geleden al achter gekomen dat ze toch niet terugreageert, je kan wel blijven reageren. xD met een stel puntjes kun je toch niks.. hoeft alleen maar "hi" te zeggen of zo heeft nog minder charackters ook.

conclussie: ze wil niet met ons praten want ze is kwaad en ze komt alleen maar om het in te peperen. maar goed dat mag 3nodding

Maar goed ik ga er na deze geen woorden meer aan vuil maken, tenzij ze zelf wil praten natuurlijk. ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 5:19 am

pfff kinderachtig, als je boos bent omdan op zo'n manier duidenlijk te maken dat je boos bent in de hoop een reactie te krijgen. (wat ze nu dus 3 maal heeft) en der dan vervolgens lekker tegen aan te schoppen. K weet nie wrom je boos bent want ik heb t dan denk ik gemist, maar hoef t iig ook nie te weten. Als je er normaal over kan praten mischien maar dit is btje laag niveau.
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 5:58 am

jullie weten toch dat als wij er op in gaan dat juist is wat ze wil.. Nou ja gok ik xD

Hetzelfde bij mijn zusje (schakelt heel handig naar ander onderwerp xDD), als zij mij zit te klieren en ik ga erop in, vindt ze dat juist grappig. Als ik het negeer houdt ze er vanzelf mee op.
Trouwens heeft iemand van jullie last van lastige zusjes/broertjes die in de pubertiet zitten?

En zegt er iemand moodswings? >.> <.< xDD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 6:52 am

^_^ nope
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 8:52 am

angel lizzie
..........
nu heb je nog die spelfouten uit je signature niet gehaalt surprised

of hoord dat tegenwoordig zo?

number_17

Digipyro

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 9:57 am

number_17
angel lizzie
..........
nu heb je nog die spelfouten uit je signature niet gehaalt surprised

of hoord dat tegenwoordig zo?

ben er idd al 3 tegen gekomen... btw ik heb 2 zusjes, beide erg irritant. de een is middelbare age en zet der muziek iedere x super hard als ik nog lig te slapen of me probeer te concentreren de ander schreeuwt altijd ( kan nie normaal praten ofzo) en die is hyper actief :S =(
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 10:01 am

middelbare age heh...
dat valt toch best mee (toch..toch??)
ik heb 2 broertjes van kleuter ala groep 2 en 5 leeftijd

xXxmizxXx

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 444 445 446 447 448 449 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games