Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 443 444 445 446 447 448 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Aug 21, 2009 7:05 am

Terug van vakantie! biggrin Was superleuk. Ben nu even thuis nog om wat dingen te regelen, daarna ga ik weer naar me vriend.. waar ik de laatste 4 "vrije-vakantie-dagen" ga doorbrengen biggrin

Supervakantie gehad!
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 8:46 am

^Leuk hoor biggrin

OMM: Is het zo moeilijk om te reageren? confused

candy_loves_candy

Lorraaa

PostPosted: Sun Aug 23, 2009 6:37 am

OMM: wow..

mensen zijn hier echt uit hun winterslaap ontwaakt
PostPosted: Sun Aug 23, 2009 6:39 am

XDmaster4
DavidGemmell
XDmaster4
DavidGemmell
XDmaster4
hey david lang niet gezien :3
Hey. Ja, ik ben ietwat bezig onlangs geweest. sweatdrop

OMM: ik heb honger, en mijn voet is paars geworden. neutral
ow oke dat kan he, ik ben ook niet altijd hier hoor
hoe gaat het?
paars?
Kneuzen. Probeer nooit te opstaan terwijl je bent aan het ontwaken. sweatdrop
oeh das onhandig

OMM: gaap net terug van weekendje survivelen in de ardennen was supervet

toevallig in Steinbach geweest?

Lorraaa

candy_loves_candy

PostPosted: Sun Aug 23, 2009 8:30 am

OMM: Het gaat druk worden..
PostPosted: Mon Aug 24, 2009 2:05 pm

M'n Hammie is overleden crying Vanavond begraven.. Gelukkig puur uit ouderdom, ze is nooit ziek geweest.
RIP Hammie <3

The Forbidden Angel

mclovininurcloset69

PostPosted: Mon Aug 24, 2009 2:28 pm

awww i feel like a loser im dutch but i dont know how to speak dutch. but im soo sad school is going to start crying i hate school
PostPosted: Tue Aug 25, 2009 9:17 am

The Forbidden Angel
M'n Hammie is overleden crying Vanavond begraven.. Gelukkig puur uit ouderdom, ze is nooit ziek geweest.
RIP Hammie <3

aw =( *geeft een knuffel*
Ik heb ook wel eens vogels verloren en dan denken mensen van 'tjee het is toch maar een vogeltje'. Maar of het nu een vogel is of hamster, je raakt toch wel gehecht aan zo'n beestje..

Lorraaa

candy_loves_candy

PostPosted: Tue Aug 25, 2009 9:44 am

OMM: Weet niet of ik echt zin heb in morgen xd
PostPosted: Tue Aug 25, 2009 12:45 pm

Lorraaa
The Forbidden Angel
RIP Hammie <3

Ik heb ook wel eens vogels verloren en dan denken mensen van 'tjee het is toch maar een vogeltje'. Maar of het nu een vogel is of hamster, je raakt toch wel gehecht aan zo'n beestje..

Thx :') Ja, tis sowieso naar om hem zo dood te zien liggen ineens... merk wel dat ik aan een kat of hond meer gehecht raak, maar mis me hamster wel, ineens issie gewoon "weg". Mja het is de natuur hé.. Tis jammer dat ze niet zo oud worden.

The Forbidden Angel

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Aug 26, 2009 6:41 am

On my mind: Deze heerlijke nostalgische plek. Wat heb ik dit gemist c:

Leuk om te zien dat er nog steeds mensen actief zijn die ik ken :p
PostPosted: Wed Aug 26, 2009 9:29 am

The Forbidden Angel
Lorraaa
The Forbidden Angel
RIP Hammie <3

Thx :') Ja, tis sowieso naar om hem zo dood te zien liggen ineens... merk wel dat ik aan een kat of hond meer gehecht raak, maar mis me hamster wel, ineens issie gewoon "weg". Mja het is de natuur hé.. Tis jammer dat ze niet zo oud worden.

Toch maar iets van 2 jaar dacht ik? Daarom kreeg ik vroeger nooit een hamster van m'n ouders :') Alhoewel ik vogels wel leuker vond: ze vliegen ergens heen in de kamer, belanden in de gordijn en dan moet je ze als hun persoonlijke redder weer uit de gordijn plukken.

Lorraaa

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Aug 26, 2009 12:25 pm

Welcome back zakou ^^

@lor ze worden 1.5 tot 2 jaar ja, mijne was iets er tussenin dacht ik.. Vaak worden ze ook wel snel ziek, dat zijn wel de minpunten ja.. mijne is gelukkig nooit ziek geweest, hopelijk is mijn volgende ook zo gezond smile Heb vroeger trouwens ook een grasparkiet gehad, zijn ook wel leuke beestjes! Hij legde soms eieren razz

OMM: Ik mis mijn vriendje.. een beetje redface
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 6:09 am

OMM: het is benauwd hier. Ik heb het raam net open gedaan maar denk dat ik anders even de ventilator van beneden naar m'n kamer ga verplaatsen.

Lorraaa

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Aug 27, 2009 7:31 am

Thanks Forbidden Angel

OMM: A very Potter Musical xD
http://www.youtube.com/view_play_list?p=C76BE906C9D83A3A

Beware: Spoilers als je nog niet alle boeken hebt gelezen ^_^
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 443 444 445 446 447 448 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games