|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 4:36 pm
OMM: ik heb bijna geen voetpijn. mrgreen (Ik kwetste het op laatste zaterdag...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 5:04 am
OMM: Ik hou niet zo van regen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 7:05 am
Zeissothafar says: Okay dan, het komt vast wel goed 3nodding
There's something special on my mind: Ik ga nu al op en soort van vakantie!! Yay!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 8:07 am
hey david lang niet gezien :3
OMM:
OPRUIMEN!!!!! FUUUUUUU-----
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 9:05 pm
XDmaster4 hey david lang niet gezien :3 Hey. Ja, ik ben ietwat bezig onlangs geweest. sweatdrop OMM: ik heb honger, en mijn voet is paars geworden. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 2:11 am
DavidGemmell XDmaster4 hey david lang niet gezien :3 Hey. Ja, ik ben ietwat bezig onlangs geweest. sweatdrop OMM: ik heb honger, en mijn voet is paars geworden. neutral ow oke dat kan he, ik ben ook niet altijd hier hoor hoe gaat het? paars? OMM:morgen naar belgie lekker suvrivelen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 10:44 am
OMM: Zaterdag wordt spannend...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 1:23 pm
XDmaster4 DavidGemmell XDmaster4 hey david lang niet gezien :3 Hey. Ja, ik ben ietwat bezig onlangs geweest. sweatdrop OMM: ik heb honger, en mijn voet is paars geworden. neutral ow oke dat kan he, ik ben ook niet altijd hier hoor hoe gaat het? paars? Kneuzen. Probeer nooit te opstaan terwijl je bent aan het ontwaken. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 14, 2009 9:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 1:02 pm
OMM: en de vakantie loopt zachtjes af...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 4:11 am
OMM: Gisteren was gezellig, maar ook ingewikkeld xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 2:58 am
DavidGemmell XDmaster4 DavidGemmell XDmaster4 hey david lang niet gezien :3 Hey. Ja, ik ben ietwat bezig onlangs geweest. sweatdrop OMM: ik heb honger, en mijn voet is paars geworden. neutral ow oke dat kan he, ik ben ook niet altijd hier hoor hoe gaat het? paars? Kneuzen. Probeer nooit te opstaan terwijl je bent aan het ontwaken. sweatdrop oeh das onhandig OMM: gaap net terug van weekendje survivelen in de ardennen was supervet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 1:23 pm
OMM: Eerste werkdag er alweer opzitten. sad Ik wil weer vakantie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 3:51 am