|
|
|
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 1:05 pm
Ik zeg het niet snel, en ben best wel kieskeurig, maar vanavond ben ik echt heerlijk uit eten geweest met mijn vriend. Snelle service, aardige mensen, normale prijzen en bij het strand smile . Nice! Alvast een voorproefje op de vakantie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 1:27 am
Heeft iemand mijn stem gezien? Ik ben hem kwijt.
Eerst al mijn hersens en nu mijn stem. Gaat lekker ¬¬!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 2:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 8:44 am
Het is idd warm... Stem niet gezien, sorry. >_>;;
Maar ik heb wel een ventilator op m'n bureau staan. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 9:23 am
Zeissothafar says: Ik denk dat er geen ventilator groot genoeg is om mij droog te houden. Vandaag 3x naar de BelCompany gefietst om een nieuwe mobiel te fixen, en 2x gedoucet. Misschien is er nog een plekje voor me in de koelkast..... of de vriezer, anders smelt ik voordat ik naar me nest ga xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 12:39 pm
OMM: Oeh vandaag weer uit eten. Nog 1 dagje werken (zaterdag) en dan heerlijk 2 weken vakantie (ik zal jullie wel een beetje missen 3nodding ) Wel nog vrij veel te doen voordat ik vertrek sweatdrop
Gosh, me ene voet is langer en me andere voet is breder.. sigh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 6:21 am
OMM: Moet de ib-groep nog steeds bellen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 10:56 am
Zeissothafar says: On my mind..... Nouja, um, fijne vakantie mensen!! Ik moet nog twee weekjes wachten... Dan is het mijn beurt!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 2:03 pm
Thanks biggrin Oe, als ik terug ben heb jij net vakantie ^^
OMM: PFFF het is 23u en eindelijk; ik zit. Zoveel stress vandaag en zo weinig eten..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 2:43 am
On my mind: Koppijn en ik mis hem. o.0-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 08, 2009 5:18 am
OMM:
lekker dan IB-groep verzint dat ik opeens niet meer op school zit (wat dus wel zo is) en nu heb ik opeens een flinke schuld staan en krijg ik niks meer voor school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 10:32 am
Zeissothafar says: Dan gaat er toch iets niet goed..... Dadelijk heb je geen diploma.... Maar aan de andere kant.... Kun je het hele jaar spijbelen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 10:33 am
Zeissothafar Zeissothafar says: Dan gaat er toch iets niet goed..... Dadelijk heb je geen diploma.... Maar aan de andere kant.... Kun je het hele jaar spijbelen 3nodding ik heb al een diploma , en geen idee hoe ze daar bij zijn gekomen. maar ik heb ze gemaild een brief gestuurd en heb school gevraagd of ze ze duidelijk kunnen maken dat dus nog wel degelijk op die school zit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 4:59 am
^De ib-groep is goed in zulke fouten. Net zo goed tegen mij vertellen dat mijn vakkenpakket niet toereikend is voor de opleiding terwijl je alleen een HAVO of VWO diploma nodig hebt. Gelukkig nu weer goed, na 45 minuten aan de telefoon te hebben gezeten razz .
OMM: Hoe krijg ik zulke dingen altijd voor elkaar xd ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|