|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 9:12 am
Darlaa number_17 de instellingen van topics staan zo goed.. •♥• 3nodding •♥• fijn ben ik een keer niet alleen in mijn stelling smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 9:41 am
QYDrop wat is het rustig om half 9 .... slaapt de helft nog of zo ? Ik slaap gewoonlijk tot 9 of 10, maar ik ben een uur achter jullie... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 11:29 am
Hmmm...
Waarom is deze guild zo stil nu?
Juist 's avonds verwacht ik dat de meeste mensen online zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 1:01 pm
•♥• Zoals eerder gezecht is: we zijn er wel alleen niet op dezelfde tijd. xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 1:41 pm
Darlaa •♥• Zoals eerder gezecht is: we zijn er wel alleen niet op dezelfde tijd. xD •♥• of met anderedingen bezig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 6:56 am
*komt zingend de CB binnen*
Nou ja wat er nog van mijn stem over is na het zangwedstrijdje gister tijdens de training xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 7:05 am
Zakou Nenharma *komt zingend de CB binnen*
Nou ja wat er nog van mijn stem over is na het zangwedstrijdje gister tijdens de training xD zangwedstrijdje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 7:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 8:22 am
bedoel ik niet XD denk nooit dat ik op spelvauden controleer, want die zie ik toch niet..
ik wilde eigelijk vragen wate r dan was gebeurd :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 8:23 am
Ow zo xD Ik vond het al vreemd xD
Nuh, we waren melig en toen zijn we gewoon gaan zingen tijdens de training. De trainer vond het geloof ik iets minder leu kdan wij xD Maar we waren zo'n herrie aan het maken dat ik nu hier met keelpijn achter de computer zit sweatdrop xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 9:01 am
Zakou Nenharma Ow zo xD Ik vond het al vreemd xD
Nuh, we waren melig en toen zijn we gewoon gaan zingen tijdens de training. De trainer vond het geloof ik iets minder leu kdan wij xD Maar we waren zo'n herrie aan het maken dat ik nu hier met keelpijn achter de computer zit sweatdrop xD klinkt als plezier 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 9:19 am
ik wil kunnen grunten XD en dan dingen zeggen zoals, Hoi met maarten, of ik hou van jou enz hahahaha iemand wat tips ofzo ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 9:23 am
Eastvane ik wil kunnen grunten XD en dan dingen zeggen zoals, Hoi met maarten, of ik hou van jou enz hahahaha iemand wat tips ofzo ? grunten is moeilijk, ik doe dat vaak met vrienden 3nodding oefen met een glas, gewoon een long drink glas tegen je mond aan zetten en daar in porberem te grunten. dan klinkt het vaak al snel goed. als je dat door hebt moet je verder proberen.
of gewoon net als mij (en vrienden) overal grunten, alle liedjes, op carnaval, op graspop, bij bbq's en in het zwembad etc. :p na een tijdje gaat het wel goed.
hou alleen je keel nat 3nodding
we hebben zelfs een eige grunt lied gemaakt mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |