Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 439 440 441 442 443 444 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

candy_loves_candy

PostPosted: Wed Jul 29, 2009 8:36 am

OMM: Vandaag werken was best nutteloos..
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 11:41 am

Dinsdag!!
Lekker een weekje weg van hier. SPAIN! 4laugh Bruin bakken. (Voor zover dat bij mij lukt... rolleyes )
Wel jammer, vriendje blijft thuis. whee

Tessiej

ButtonFly

PostPosted: Wed Jul 29, 2009 2:00 pm

OMM: Vandaag tussentijdse toets gehad van autorijden... Ik was best zenuwachtig. De auto is ook 6x afgeslagen, ik toen ik van een rotonde afkwam een voetganger niet voorgaan, ik wilde binnen de bebouwde kom een vrachtwagen inhalen, maar kwam er uiteindelijk niet langs, ik wilde op de snelweg een vrachtwagen inhalen, maar zag niet dat de linkerbaan zich bij de rechterbaan voegde, en later wilde ik die zelfde vrachtwagen alsnog inhalen, maar ik moest uitvoegen stare . Heb uiteindelijk wel m'n bijzondere verrichtingen gehaald, maar de rest was allemaal kut.

En over 2 weken ga ik met m'n moeder een paar dagen naar Berlijn 3nodding . Na 2 jaar eindelijk weer eens op vakantie.
PostPosted: Thu Jul 30, 2009 1:08 am

Woei die zwarte schoenen zijn mooi 4laugh
(Of ik er ook op kan lopen is iets anders...)

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 30, 2009 2:22 am

Over mijn boek en mijn engels:

Quote:
Ik geloof dat ik één keer een zin ben tegengekomen die ik anders zou hebben geformuleerd, maar het niveau Engels in het boek overtreft ruimschoots het niveau van de gemiddelde Nederlander. Wat dat betreft niets op aan te merken.

Je kan wel, als je er echt naar op zoek bent, merken dat het niet door een 'native speaker' is geschreven. Dit komt simpelweg doordat je als Nederlander een kleinere woordenschat hebt dan een Brit of Amerikaan. Dit is uiteraard geen probleem en zorgt er alleen maar voor dat het boek toegankelijker is voor Nederlanders.

Hoe ik me daardoor voel? On top of the world, want er was iemand die zei dat er gigantisch veel fouten in mijn boek zaten!! XD
PostPosted: Thu Jul 30, 2009 4:27 am

OMM: maandag weer ib-groep bellen...

candy_loves_candy

Charlottecello

PostPosted: Thu Jul 30, 2009 6:32 am

Sjucht, ik mis je!
PostPosted: Thu Jul 30, 2009 12:25 pm

Zeissothafar says: Het is zooo vervelend om jezelf te verbeteren als iedereen je de hemel in prijst.... scream

Zeissothafar

Hunter

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jul 30, 2009 1:47 pm

OMM: ik moet plassen (maar ben te lui)
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 6:03 am

OMM: Het is toch anders dan ik dacht...

candy_loves_candy

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 31, 2009 8:55 am

Wow, een baby is echt een dagtaak XD Of ik verwen mijn nichtje te veel XP
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 10:50 pm

zooo toe aan de vakantie (tickets zijn binnen!) sinds me tickets binnen zijn is het nog moeilijker, dat laatste weekje werken..

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 01, 2009 3:03 am

Waarom kwam HIJ opeens in mijn droom voor??! Ik dacht dat ik hem eindelijk vergeten was! Waarom kan ik hem niet vergeten??? (oude vriend, no love)
PostPosted: Sat Aug 01, 2009 9:00 am

OMM: Heb slaap...

candy_loves_candy

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Aug 02, 2009 11:51 am

braaaaindead.... due to a cold ... HATSJOE
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 439 440 441 442 443 444 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games