Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 439 440 441 442 443 444 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 9:04 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Liever kwaliteit dan kwantiteit =D Als je bv naar Magic Poll Land kijkt zal het veel leden en posts hebben...... maar of de kwaliteit ook altijd even hoog is........

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

helemaal geen inhoud nee. xd

hier gelukkig nog wel, alleen hier hoor ik regelmatig dat mensen weglopen omdat er te weinig gepost word xd
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 10:56 am

...

angel lizzie

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:03 am

*valt dood neer*

Het is leuk om de hele dag (intensief) te volleyballen of om de kleintjes te begeleiden, maar ik ben dood op. En ik heb spierpijn van het opdrukken >.>
Ben je niet tevreden over een van je eigen acties? 3 keer opdrukken. Kan ik het helpen dat ik niet snel tevreden ben? xD
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:21 am

Zakou Nenharma
*valt dood neer*

Het is leuk om de hele dag (intensief) te volleyballen of om de kleintjes te begeleiden, maar ik ben dood op. En ik heb spierpijn van het opdrukken >.>
Ben je niet tevreden over een van je eigen acties? 3 keer opdrukken. Kan ik het helpen dat ik niet snel tevreden ben? xD

dan blijf ik bezig sweatdrop ben ik blij dat dat bij ons niet zo is

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:24 am

Nee, het is gelukkig maar bij 1 oefening xD
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:27 am

Zakou Nenharma
Nee, het is gelukkig maar bij 1 oefening xD

whee scheelt een hoop mrgreen

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:59 am

number_17
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Liever kwaliteit dan kwantiteit =D Als je bv naar Magic Poll Land kijkt zal het veel leden en posts hebben...... maar of de kwaliteit ook altijd even hoog is........

User Image

helemaal geen inhoud nee. xd

hier gelukkig nog wel, alleen hier hoor ik regelmatig dat mensen weglopen omdat er te weinig gepost word xd

User Image
User ImageUser Image
Tja, zou best kunnen....maar zo vaak zie ik nieuwe mensen ook niet posten =P Discussies beginnen pas als mensen discussiestof aanbieden!!

User Image
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 12:18 pm

ik denk dat adpe ( sorry heb de voorgaande berichten niet gelezen) aan een goeie herstart/verfrissing toe is.... er is nu een selectief aantal mensen dat actief post (ik ga geen namen noemen straks vergeet ik mensen) en de overgrote meerderheid niet.... veel van de topics enz zijn eigenlijk niet eens nodig en/of worden niet gebruikt. het is enkel een voorstel/idee

maar is het niet handig eens behoorlijk wat weg te halen en enkele topics opnieuw te starten voor een compleet niet overzicht... bv art op de hoofdpagine ( bijna niemand kijkt en/of post kortom om dat dus in 1 topic te stoppen op de hoofdpagine gaat het sneller en blijft t actueel maak er bv een sticky van)

en dingen zoals die rpg op de hoofdpagine en dat dus alleen voor media.

* eventhall en project zone gebeurd ook eigenlijk nooit echt iets... als je dit veranderd heb je dus al 3 van die subfora's minder... minder subfora's doet denk ik wonderen, als er ook nog eens op de hoofdpagine minder posts zijn weet men waar die wat kan vinden en is het overzicht weer een beetje terug.

is het overzicht terug en weet men wanneer er gereageerd is op iets. ( p.s ik zou graag n betere uitleg willen geven maar eerst eens kijken of je dit snapt)

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 12:23 pm

User Image
User ImageUser Image
De event hall zal weer met Halloween gebruikt worden, en zal eigenlijk wat vaker gebruikt moeten worden. De Project Zone moet ook een specifiek doel krijgen. Op die punten ben ik het eens.

Verandering in een Guild is goed, maar het 'probleem' is, is dat wij mensen niet kunnen dwingen terug te keren naar de Guild. Daarom zouden Guild PM's handig zijn, om mensen weer naar de Guild terug te lokken, of ze de Guild weer onder de aandacht te brengen.

Maar goed, binnenkort ga ik weer allemaal topics sluiten en verwijderen. Dan wordt het in ieder geval weer wat 'opgeruimder' in de Guild.

We bestaan al heel lang. Misschien is een dele van dat succes dat we open zijn voor nieuwkomers, maar dat er geen verplichtingen zijn.

Oh ja, en gezien de content in Art lijkt het me niet handing om dat ook nog eens op het main te hebben XD Daar hebben we eigenlijk al te veel stickies XD Ik ga er misschien binnenkort eentje maar unstickien XD

User Image
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 3:29 pm

hmm, ja maar als ik al persoon er naar kijk vind ik t een beetje te druk allemaal. nu is het voor mij geen probleem, maar ik denk voor een hoop nieuw komers wel.. kijk bv alleen al naar dat update topic en het reactie topic.... en dat er zo streng op gelet word nu, kan daar niet 1 topic gemaakt van worden. chatter box en whats on my mind in 1 gooien dat soort dingen ?

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 10:55 pm

Omdat het berichtenbord en de announcements dan volgestopt worden met reacties, waardoor de berichten dan verdwaald raken tussen de reacties smile

On my mind en de Chatterbox apart omdat de Chatterbox echt voor ALLES gebruikt kan worden. En dus ook bumpen.
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 11:36 pm

wat is het rustig om half 9 .... slaapt de helft nog of zo ?

QYDrop

[Sky-Angel]

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 12:17 am

Ik denk dat ze naar school/werk moeten ofzo xD
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 3:38 am

de instellingen van topics staan zo goed..

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 8:40 am

number_17
de instellingen van topics staan zo goed..

3nodding
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 439 440 441 442 443 444 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games