|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 6:49 am
Correctomundo!!
....ik heb ECHT niets te vertellen vandaag! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:15 am
wow, dit is echt eeuwen geleden whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:15 am
Ik ben ook op zoek naar een goedkope Demon Bow en een Slate Buldor Helmet. Iemand hier heeft er toevallig 1?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:42 am
Truthfully wow, dit is echt eeuwen geleden whee xp Welkom terug dan maar wink
@ Elfinzu: Probeer de exchange eens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 1:04 pm
   KIP!!! .....ja, ik zei toch dat ik niets boeiends te melden had vandaag? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:10 pm
•♥• vreemt, je post staat op 22:57 •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:19 pm
•♥• Wisten jullie dat het hotel en de subfora nu precies een jaar oud zijn? Kijk het hotelsticky staat op 17 oktober 2005 xD dat het zo snel gaat he? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:30 pm
Darlaa •♥• vreemt, je post staat op 22:57 •♥• volgens mij staat iemand zijn klok niet goed :p
fobfora nu een jaar? ik dacht dat ze ouder waren, de stickys zijn pas in de weken na de subfora gemaakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:36 pm
•♥• Volgens mij was kitty meteen aan het hotel begonnen en later waren jullie begonnen met het verhuizen van alle topics enzo en ging het hotel pas open voor kamertjes. ja want ze had professorische stickys neergezet met "niet posten" en die zijn later ge-edit •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:40 pm
Darlaa •♥• Volgens mij was kitty meteen aan het hotel begonnen en later waren jullie begonnen met het verhuizen van alle topics enzo en ging het hotel pas open voor kamertjes. ja want ze had professorische stickys neergezet met "niet posten" en die zijn later ge-edit •♥• verandert de datum niet als je edit? sweatdrop
nouja het is zo lang geleden allemaal. maarja adpe is zowat de oudste guild hier op gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:52 pm
niet alleen 1 van de oudsten, maar ook 1 van de langstlopende actieve guilds XD Okay, niet SUPER actief, maar toch redelijk actief =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 12:19 am
kittyocean niet alleen 1 van de oudsten, maar ook 1 van de langstlopende actieve guilds XD Okay, niet SUPER actief, maar toch redelijk actief =D redelijk actief ja. we bestaan lang en blijven lang actief, hebben veel leden etc. alleen zeer weinig posts xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|