|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:44 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Näjje! gonk *fnyser och försöker gnida bort det* *tar upp pappersbiten och torkar bort det svarta* Så, svartfri. 3nodding Eee...!  Naaw blaugh 4laugh *snoosa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry D0ppelganger Jo, borde ju det. Vet inte vad bara. :S Hitta på något då. :\Paj... Jo, tror det finns lite kvar. ^^ får bli rester. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee Mwää.. Vad du petar på min näsa jämt. blaugh japp xp *krama* sweatdrop Vad ska du göra senare idag då? vet inte sweatdrop sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Ingen orsak. :S Men ändå.. VARFÖR ENS SÄGA ATT DU SETT ETT SPÖKE NÄR DET VAR JAG?!?!?! gonk scream För att... uuh... för att... jag vet inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:45 am
D0ppelganger Paj... Jo, tror det finns lite kvar. ^^ får bli rester. :/ Tja. Det är ju bättre än ingenting. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:46 am
Mwää, nu måste jag försvinna. *vinkar och springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:46 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee Mwää.. Vad du petar på min näsa jämt. blaugh japp xp *krama* sweatdrop Vad ska du göra senare idag då? vet inte sweatdrop sj? jag vet inte heller.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:47 am
Jetzudan Rebirth För att... uuh... för att... jag vet inte. :S Du vet inte va?! Är det så du säger?! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:49 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth För att... uuh... för att... jag vet inte. :S Du vet inte va?! Är det så du säger?! mad J-ja... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:50 am
*Skakar dig* Är det verkligen så du säger va?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:54 am