Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 ... 50 51 52 53 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

YamiEiji

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 9:08 am

Rakas Liftrasir koska olet kotosalla voisin lähettää pienen palvelijani hakemaan sulta muutamia mangoja jos sopii?? ninja
Alkaa noi omat pikku hiljaa loppua ja kun kotosalla ei ole konettakaan viikonloppuisin niin ei ole mitään muutakaan tekemistä kuin lukea mangaa 3nodding Ostin tossa ihan ensimmäisen D.N.Angel pokkarin YAY! 4laugh
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 2:04 am

Aeris89
Rakas Liftrasir koska olet kotosalla voisin lähettää pienen palvelijani hakemaan sulta muutamia mangoja jos sopii?? ninja

...tervetuloa vaan Joutsenoon, kaikki kirjani (englanninkieliset) ovat täällä enkä rupea raahaamaan niitä edestakaisin. cool

Tahtoo uuden The Queen's Knightin. Tahtoo uuden Ouranin. Tahtoo kaksi viimeisintä Boy Princessiä whee

Liffy Glitter

YamiEiji

PostPosted: Wed Oct 18, 2006 3:39 am

Liftrasir
Aeris89

...tervetuloa vaan Joutsenoon, kaikki kirjani (englanninkieliset) ovat täällä enkä rupea raahaamaan niitä edestakaisin. cool

No voi kakka..täytynee ootella sit kesään asti tai millon sit pääset koulusi läpi... confused
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 11:44 am

Jäin sitten minäkin vihdoin Angel Sanctuaryyn koukkuun. Huoh. Onpahan ainakin ostettavaa/luettavaa... gonk

Liffy Glitter

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 11:02 am

Challergers on mun uusin suosikkini. Erinomaista poikarakkausmangaa. 3nodding

Tää Irlanti on ihan takapajuinen maa... Mangaa on kyllä. mutta kaikki on josain viime vuodelta, ei mitään uusia volumeita. razz
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 1:58 am

hmm... hmmm! Akira Toriyaman manga on ookoota. Dragonball tietysti niistä paras. Sandland ja se uusi kirja, joka vasta ilmestyi ovat liian samanlaisia. Rumiko Takahashin tyylistä en pidä. liian yksinkertaista, eikä huumori pure.. Inuyashaa en osaa ottaa vakavasti, eivätkä hahmot iskeneet millään muotoa. En enää edes osta sitä mangaa.
Salapoliisi Conan on sitten hyvä. Niin paljon jänniä ja erikoisia rikoksia ja niiden toteutustapoja, että alkaa miettiä, miten taiteilija on nekin keksinyt. One Piecessä on vetävä juoni. Vaikka piirrostyyli on yksinkertaista, se pukee sarjaa hyvin, eikä se näin ollen enempää edes kaipaa. Menee ehdottomasti Inu-pas...Yashan yläpuolelle!
Sitten pitää mainita, että Arina Tanemura sakkaa. Kaikki manga mitä tyyppi on tuottanut on ollut mielestäni aivan hirveää. Ei sitä kestä! Se ei ole hauskaa, eikä ainakaan mitään "ihQa". byäääh. (tai sitten olen liian poika ymmärtääkseni sitä. voi olla. *vislailua*) Clamppejen mikään sarja ei ole myöskään oikein iskenyt, vaikka niitä ei ole mainittukaan listalla... Raknaröökikään ei mennyt. Minä en vain tajunnut, mitä hienoa siinäkin oli..... odottaa että suomennettaisiin lisää HYVÄÄ MANGAA. bah. mitä turhia. saahan sitä enkuksikin...

wic

Brutal Witch

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Nov 18, 2006 11:27 am

Gib mir Hellsing 1, 3, 5, 6...

Suomenkielisistä mangoista innostuin Emmaan, hieman vanhemmalle puolelle suunnattua kuin one piece ja dragonball...
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 6:59 am

Kai se Emman kakkososa on jo ilmestynyt? (miksi minä en löydä sitä mistään!?)

Mitä mieltä olette siitä Battle Angel Alitasta?

Liffy Glitter

wic

Brutal Witch

PostPosted: Wed Dec 13, 2006 1:56 am

minä pääsen käymään viimeinkin kaupungissa ja ostamaan muutakin mangaa kuin suomeksi painettua. ^__^ on se kaupunkilaisilla helppoa... burning_eyes pitää ostaa yaoita! siitä tykkään. mutta siinä pienessä kaupungissa sitä on vain vähän tarjolla aina kun minä siellä käyn. siksi hyvin usein reissu jää pelkäksi animehankinnaksi... Kaikki Gravitationit ja Faket olen kuitenkin saanut jo hankittua. xd seuraavaksi pitää metsästää Passionin kolmatta kirjaa. luulin sen oikeasti jo päättyvän kahteen kirjaan. äääh.. mutta mukavaa kun sitäkin saa lukea lisää.
Hankinnan kohteena ovat myös:
-FLCL 2 (on ollut hankinta listalla jo yli kaksi vuotta sweatdrop )
-Trigun kaikki osat (Vash on huippu! ja näitä kirjoja ei ole sellaista hirveää määrää) heart
-epämääräisiä yaoi mangoja (valinnan vaikeuksia)
-Gamerz Heaven (ostan jos tulee vastaan)
-(Deathnote, en tosin tiedä viitsinkö, minulla on koko manga kuitenkin koneella)
---tämän verran tällä kertaa...
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 9:48 am

Liftrasir

Viivästynyt tammikuuhun, parempien materiaalien hankkiminen aiheutti ongelmia. Joten kolmonenkin tulee sitten myöhemmin.

Zeggo

meppu
Crew

PostPosted: Wed Dec 13, 2006 10:44 am

Viime perjantaina Helsingin Fantasiapeleistä tuli ostettua Death Note vol. 1 ja Love Hina vol. 2&3..

Death Note on manganakin kyl aivan heart Sitä tahdon lisää..
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 12:17 pm

Trinity Blood vol. 1! domokun
FMA vol. 9 ja 10!

Meh, harmittaa kun tuli FMA'n ostelu aloitettua in English, vaikka pian saisi suomeksikin.

Pitäisi hankkia...

Death Notea lisää, mutta joku ehtii aina syödä vol. 2'n ennen minua.
Kingdom Hearts: Chain of Memories. Orgy XIII heart
The Queen's Knightia. ninja
Ja... ja... jotain uuttakin voisi ostaa.

Liffy Glitter

Zeggo

PostPosted: Thu Dec 28, 2006 7:48 am

D.N.Angel sai minut sitten ihkuttamaan heart animena ei kolahtanut, mutta kolme ekaa pokkaria joululahjaksi sai innostumaan. Fanservicee...
PostPosted: Sat Dec 30, 2006 2:01 pm

Zeggo
Liftrasir

Viivästynyt tammikuuhun, parempien materiaalien hankkiminen aiheutti ongelmia. Joten kolmonenkin tulee sitten myöhemmin.

Että tuo myöhästyminen sitten ärsyttää, olisi säästynyt vitonen jos sen olisi voinut anoa joululahjaksi. Mutta ykkösen painolaatu oli melko mielenkiintoinen, että ehkä ihan hyvä vaan, että kestää.

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

thoughtless`

PostPosted: Tue Jan 02, 2007 3:18 am

Princess Princess vol. 1 hyllyssä, paras asia siinä on että kakkososa ei ilmesty ennen helmikuuta ja en pääse siis tuhlaamaan. o; Ikävä vaan ettei se ole niin shonen-ai kun siitä saisi irti...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 ... 50 51 52 53 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces