Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sun Oct 15, 2006 11:30 pm

Liftrasir
Mie meinasin alkaa itkemään kun Ouran loppui. Ihan vaan siksi että se loppui. Hemmetti, vaarallinen ohjelma. Aiheuttaa riippuvuutta.
Vaadin toista tuotantokautta! Tamaki Special! OVA! Elokuva!

Onneksi on fanfiction... *search search*

...random fandom on ahdistavaa.

Eeeh! Miten te kaikki hihkutatte Tamakia! Henkilökohtaisesti, minusta se on ärsyttävä blondi idiootti ja en tiedä sarjan suhteen mitään kamalampaa kuin radikaali askel tuon ja Haruhin välillä. Sori pojat, näin on näppylät.

Kyouya heart
PostPosted: Mon Oct 16, 2006 8:31 am

Ainoka

Eeeh! Miten te kaikki hihkutatte Tamakia! Henkilökohtaisesti, minusta se on ärsyttävä blondi idiootti...

Siinähän se vastaus tulikin ninja Tamaki on ihanan viattomalla tavalla idiootti, hyvin sympaattinen olio. Mukavaa vaihtelua übercooleihin hiljaisiin poikiin (ei sillä etteikö myös Kyouya olisi loistava, minun fanituskohteeni hyppii Tamakin, Morin ja Kyouyan välillä ripeään tahtiin).

Liffy Glitter

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 6:54 am

Liftrasir
Ainoka

Eeeh! Miten te kaikki hihkutatte Tamakia! Henkilökohtaisesti, minusta se on ärsyttävä blondi idiootti...

Siinähän se vastaus tulikin ninja Tamaki on ihanan viattomalla tavalla idiootti, hyvin sympaattinen olio. Mukavaa vaihtelua übercooleihin hiljaisiin poikiin (ei sillä etteikö myös Kyouya olisi loistava, minun fanituskohteeni hyppii Tamakin, Morin ja Kyouyan välillä ripeään tahtiin).

...minusta se on vain ärsyttävä, vaikka on se muutaman kerran ollut hauska.
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 8:59 am

Deltae
Oo, Aeris89 oot ilmeisesti pelannu Tales of Symphoniaa smile Sais olla kyllä enemmän niitä Anime pätkiä mitä alku videossa tulee.. Jos kerta pystyy tekemään niin loistavaa animaatio jälkeä GameCubelle, niin miks ei tee sitä enemmän sad ( Tosin ilmeisesti sama ongelma on ollu koko "Tales of..." sarjalla sweatdrop

Giev lisää Anime pätkiä peleihin!

Ooo hyvä huomio,olen oikein hulluna kaikkiin Tales of peleihin mutt tosiaan niissä sais olla enemmän niit Anime pätkiä ne ovat olleet aina loistavia 4laugh Tales of symphonista tulee myös kuulema Anime että tuskin maltan oottaaa domokun domokun

YamiEiji

YamiEiji

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 9:00 am

VÄÄÄÄ!!Eikä eikä Ouran loppui!!Nyt kun vasta se alkoi todella mennä jännittäväks niin sit loppuu ihan tyhmää!! *itkee* crying
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 6:53 am

Aeris89
VÄÄÄÄ!!Eikä eikä Ouran loppui!!Nyt kun vasta se alkoi todella mennä jännittäväks niin sit loppuu ihan tyhmää!! *itkee* crying

Älä puhu lopusta ääneen, olen vasta jaksossa 21!

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

YamiEiji

PostPosted: Fri Oct 20, 2006 11:10 am

Ainoka
Aeris89

Enhän sanonut muuta kuin että se meni lopussa jännemmäksi.. whee
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 12:00 am

Aeris89
Ainoka
Aeris89

Enhän sanonut muuta kuin että se meni lopussa jännemmäksi.. whee

Senkin kelmi... Odotas vain kun pääsen syyslomalle niin tulen itsekin tänne kiusaamaan muita Ouran koukoun lopulla... twisted

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

wic

Brutal Witch

PostPosted: Fri Oct 27, 2006 4:02 am

oi-joi-joi! hyvaa animea on paljon. mutta pidan eniten niista joissa on jotain outoa. sisalto on aina piirrostyylia ja animaatiota tarkeampi. teen siemailun katsominen ei ole kovin mielenkiintoista, ei myoskaan korttipelin seuraaminen... jos koko sarja on pelkkaa tylsaa "angstia" (vihaan tuota sanaa!) ja valittamista, ei sita oikein huvita katsoa...
animet joihin olen tykastynyt: Zetsuai 1989/Bronze/Cathexis, Violinist of Hameln, Trigun, Trinity Blood, The Law of Ueki, Sci-fi Harry, Damekko Doubutsu... niita on paljon.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 1:44 pm

Nyt elän sellaista hetkeä, jolloin mikään anime ei kiinnosta yhtä pakkomielteisesti kuin esim. Ouran. confused Se voi olla hyvä ja huono asia.

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:21 am

Carmen LaVihta
Nyt elän sellaista hetkeä, jolloin mikään anime ei kiinnosta yhtä pakkomielteisesti kuin esim. Ouran. confused Se voi olla hyvä ja huono asia.

Sama "ongelma". What to do, what to do...

Tuo Tokimeki Memorial ~Only Love~ (jota olen koko ajan sanomassa Ukidoki Memorialiksi, ää hemmetin Ouran!) on ensimmäisen jakson perusteella melko lupaava, pitänee katsoa seuraavat kaksi lisäkokeeksi.

Menin lataamaan kun sekoitin sen aluksi yhteen toiseen peliin missä oli mielestäni kivannäköisiä hahmoja, mutta käy se näinkin.

Death Note on sitten oikein kiva. Pitää tosiaan siihen itse mangaankin tutustua.
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:22 am

joo..mää nyt oon uusi täällä,mut sanon vaan et kyllä se Naruto etenee vähän..tökkivästi >.< mut rakastan sitä silti.. ^-^"
Onko kukaan kattonu DBZ,Sailor Moonia tai Chobits;ia? : D

Karvanoppa

Zeggo

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 1:08 pm

Karvanoppa
joo..mää nyt oon uusi täällä,mut sanon vaan et kyllä se Naruto etenee vähän..tökkivästi >.< mut rakastan sitä silti.. ^-^"

Naruto on pitkästi tehty sarja, kyllä (itse olen n. jaksossa 130 menossa). Mutta on se onnistuneesti koukuttanut, etenkin kun DeviantArtista löytyy liikaa loistavaa fanarttia ja houkuttelevia spoilereita...

Ja luultavasti suurin osa on nähnyt jotain noista muista, minä kaikkia. DBZ oli eka anime jonka sellaiseksi tiedostin, ja vaikka voin ymmärtää miten kökkö se on niin fanitan silti heart

Sailor Moon... Olen katsonut kun on tullut. Mutten (enää) fanita niinkään.

Chobitsia katsottiin jonkin verran, mutta karsittiin "pakko katsoa"-listalta pois, kun ei täysin kolahtanut.

Tervetuloa kiltailemaan vain näin minun puolestani ^_^
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 12:26 am

Karvanoppa

Kuka ei olisi biggrin

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 11:03 am

Naruto on edelleen pannassa, mutta Chobits on hyvinkin tuttu. Ensimmäisiä kokonaan nähtyjä sarjoja, oo~! ninja

Pitäs kattoo -listalla sitten... ei ole tällä hetkellä mitään. Ää.
Ajattelin aloittaa Gundamin vahtaamisen ninja Naapuri hehkuttaa niin kovaa että uteliaisuus heräsi. En ole mechaan tutustunutkaan kauheasti, mitä nyt Detonator Orgunin joskus vuosia sitten...

Evangelionia ei lasketa. Puhuvia viivoja, whee~!
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 42 43 44 45 46 47 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games