|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:23 am
Niddler Ctrl+V Sen fick jag just veta att 89% av dom som gick ut med raka MvG'n i Matte, Svenska, Engelska är tjejer. Cool som jag är, är jag en av de 11% killar som är med. 3nodding Du har god smak du!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 9:55 am
Stava kan du inte heller. Kommer itne sätta min fot i ett ******** getto Fröslunda. Slår vad att du inte vågar gå 1on1 med mig.
jag antar att adam kopierade när han satt vid datorn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:07 am
Sven ville ha sex med en tjej på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Sven så frustrerad att han gick fram till henne å sa, "Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej." men hon sa, "nej". Sven sa, "Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner och jag är klar när du har plockat upp dom." Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa, "Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna." Så hon gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon sa "Den jäveln betalade i mynt."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 3:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 7:31 am
No upcoming events. The Beatles might not be making music anymore, but if they are, you can help keep other users informed by adding new events when they're announced.
Ja du.. dom på last.fm har ju full koll
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:05 am
Du behöver:
1 stor gul lök 400 g nötfärs olja salt svartpeppar 400 g krossade tomater 1 msk tomatpuré 2 tsk basilika och/eller timjan 1 kalvbuljontärning eller 3 msk flytande kalvbuljong Gör så här:
Hacka löken. Fräs lök och nötfärsen i olja i en stekpanna. Finfördela färsen med en stekspade. Salta och peppra.
Häll på krossade tomater, tillsätt tomatpuré, basilika och kalvbuljong.
Rör om och låt puttra ca 10 minuter. Smaka av med salt.
Koka under tiden pasta av valfri sort.
Servera köttfärsen med pasta och grönsaker.
Kommentar: Recept.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:14 am
http://www.last.fm/music/Gloria+Gaynor/+groups
Fniss, min skola + gay russia, gay, gay as hell
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 3:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 6:20 am
OMFG! I really liked that! Nice guurl!
Kommentar til mig på avatar arena crying Jag är kille jue emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 7:15 am
Jalkazar OMFG! I really liked that! Nice guurl! Kommentar til mig på avatar arena crying Jag är kille jue emo Got any proofs? You're fighting a Possibility Giant You are confronted by an enemy who seems to change size and shape constantly, flickering as you stare at him. You're not at all sure what he/it is. He's definitely a giant, though. No, he isn't. Yes, he is. Wait . . . Let's just say he might be.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 11:06 am
Strisser på Samsø eek lol
pratade om bra tv-serier och kollade upp vad den hette i original
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 7:18 am
HEJ
jag måste vara rejält lat om jag kopierat order "hej".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|