|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 2:28 pm
Dimnarion Sirfalas Heroes of Might and Magic V. smile Gah. Kaverillani on se ja minä en voisi olla enempää kateellinen. Rahani eivät riitä PC:hen joka edes yrittäisi pyörittää sitä, mutta jos riittäisi niin sen tekisin, sillä sen verta mitä mie sitä näin, ni ei voi muuta sanoa että kyllä jotkut vaan osaa pelien teon. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 1:36 pm
Sain tossa tänään vallan mainion päähän piston kun Xbox rupes känkkäränkkäröimään. Avasin sen ja putsasin sisuskalut.
Ainoa mikä siinä olis pitäny putsata ois ollu pelkästään levyasema... Muttaku se kaikki härpäke siellä näytti niin hämmentävältä, niin oli ne kaikki pakko ottaa ulos.
Hauskinta tässä on se, että minä, joka tietää elektroniikan korjauksesta yms yhtä paljon kuin sika satelliiteista, sain sen jopa putsattua ilman mitään rikkomatta.
...tosin yksi ruuvi jäi yli, mutta tuskin se mikään tärkeä oli koska kyllä tuo loota hyvin pelaa... surprised
Netissäkin on ohjeet jopa moiseen operaatioon. (avaamiseen lähinnä)
Avasinpas siis netin ohjeitten mukaan, mutta en vieläkään tajua miksi siellä puhuttiin jostain ihme ruuvvareista, kun vanha kunnon talttapää käy siihen hommaan kuin nenä päähän. Tosin vaikeampi homma se oli sitten pistää ne takas...
...ne ruuvvarit ei oo mistään jämäkämmästä päästä... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 4:48 am
Pikku-Timppa Dimnarion Sirfalas Heroes of Might and Magic V. smile Gah. Kaverillani on se ja minä en voisi olla enempää kateellinen. Rahani eivät riitä PC:hen joka edes yrittäisi pyörittää sitä, mutta jos riittäisi niin sen tekisin, sillä sen verta mitä mie sitä näin, ni ei voi muuta sanoa että kyllä jotkut vaan osaa pelien teon. 3nodding Minä sain sen venäjältä halvalla, mutta ei pirattina, mut kuitenkin halvempi kuin täällä suomessa. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 10:33 am
a.k.a Fanservicemus Maximus (Hail Weiss!) Loppujen lopuksi se olikin yllättävän fanityttöystävällinen kokemus. Itselleni jäi paha maku suuhun sen helppoudesta. Vaikeammalla tasolla siis seuraavaksi? ...ehkä sitten joskus kun oikeasti Oikeasti osaa confused Jumalattoman pitkä ja punainen miinus on Gackt. Minulla on niin paljon henkilökohtaisia angsteja Gacktin lammasmää'intälauluääntä kohtaan, että lopun räiskintä LONGING -kipaleen tahtiin meinasi räjäyttää pääni (puhumattakaan lopputeksteistä... "REEEDEEEEMPTIOO-O-O-O-ON...!!!"). Mene pois Final Fantasystani, äläkä koskaan palaa! (mitä Squeenix on ajatellut!?) Mutta kohta sitten Final Fantasy XII. Jaksanko odottaa? En. Putkijuoni-RPG't ovat se minun juttuni, näemmä lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 6:13 am
Ostin tässä päivä pari sitten GTA San Andreaksen. Hyvä peli kieltämättä, mutta ainoa ongelma on vain kun xbox tuppaa välillä väittämään että levy on likainen tai viottunu.... Tosin ei tuokaan olisi kovin paha, mutta kun se iskee aina kun on oikeasti saavuttanut jotain pelissä.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 3:52 am
Minä oon viime päivät istunu kotona ja nakuttanu Sims 2:sta kun sain sen yöelämää lisäosan ni sain sen toimimaan^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 1:47 pm
Kingdom Hearts: Chain of Memories'sta tehdään uusintaversio PlayStation 2'lle, nimellä Kingdom Hearts: Re:Chain of Memories...
...MIKSEIKUKAANKERTONUMULLEHÄH?! domokun Kuitenkin käy niin ikävästi, ettei kyseistä peliä julkaista Japanin ulkopuolella, ja minä jään itkemään katkeria fanityttökyyneleitä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 7:46 am
Guild Wars: Factions surprised Ihan kiva peli, en kylläkään kovin hyvä siinä ole. Nyt voin tuijottaa uusiksi youtuben ritualisti-tanssivideot...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 9:53 am
Pitkään lempparipelini on Cod 2 (call of duty) jota jätkät kyllä ihmettelee, tuhahteleekin "ei tollanen blondi voi osata" sitten kun pelaan niin naurattaa kertoa että "hei pojat ettekö parempaan pysty" ;D ihana, suosittelen jokaiselle.. Lisää siitä keskustelua! - Heroes V ja Heroes of might and magic III:ia pelaan myös, muut versiot sontalaatikkoon. ^____^ . Yhteen aikaan Css (= counter strike source) oli miulle niin juttu, mutta siihen sitten kyllästyinkin. Ehkä joskus voisi pelailla taas.. - Hitman on miusta aikas hauska, ja ajoittain tekee mieli sitäkin hakata, mutta joskus tuntuu että juonen takia se ei ole joka fiilikselle sopiva. -GTA on miusta kivaa silloin kun jos satttuu olee jossai hauskoissa juhlissa ja sitten siinä tuttuja lähistöllä, pelata vähän GTA:ta. Tai sitten muuten kun kaipaa jotain ei kovin vakavaa. Oblivion on ihan jännä, vaikka nääh, ei sitä kauan jaksanut. F.E.A.R:ia on mukava pelata, yhteen aikaan pelasin sitä kyllä ihan liikaakin. Ja sivu vaikutuksia joo. :p ----------------- Ooh! Saan kunnon pelitietsikan nyt ens viikolla, eli pari päivää vielä. ^_^ Sitten kaikki pelit näyttää niin nätiltä ja toimii vissinä täydellisesti. *hakkaa nopeasti puuta* ---------------------- Simsistä tykkäsin joskus nuorempana, ja muista sellasista tycooneista ja rakennuspeleistä. :p
Pleikkaria hakkasin pienenä ihan innoissani, etenkin Crashejä (joista kaikki omistuksessa) ja sitten Sly Raccoonit uudempana. Ja jotain muita.. ---------------------- Vihaan
Final Fantasyja ja näitä K Heartseja sun muita.. Ne on jotenkin niin plaah, tylsiä ja äklöjä. (ja vihaiset fanit lyövät nuijilla, ja niitä riittääkin varmasti tällä foorumilla) WoWia (Warcraft III) en jaksa. Siihen en halua jäädä mihinkään koukkuun. Saati katso kun muutama kaveripoikaa hakkaa sitä kuin mikäkin, vaikka nörteiksi en heitä siltikään kutsuisi.. ninja Pelkään kuitenkin että minäkin siihen vielä joskus sorrun.. Sitten mua tuskin koneelta saa ikinä pois.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 11:26 am
Tässä aikana eräänä latasin Commandos 3: Destination Berlin.
Perkeleen paljon parempi kuin Commandos 2, mutta homman kusee typerät tehtävät... Ei niistä löydy samallaista iloa kuin kakkosen tehtävistä.
Otetaan esimerkiksi Staliningradin eka tehtävä.. Ensimmäinen kysymys mitä minun päähäni nousi, oli "Mitä paskaa!?"
Anteeksi nyt vain, mutta en ole oikein koskaan tykännyt siitä tarkkampujasta, enkä oikeastaan tykkää siitä muutenkaan.
Mutta jos tehtävä olisi enemmän jotain "Mene sisälle, hae jotain, lähde pois" tyyppisiä niin se kyllä vain passais (vrt. Commandos 2, toinen tehtävä tutorialien jälkeen).
Hmm.. hyvin myös vain mahdollista että tämäkin loistava sarja on ottanut suunnan alaspäin... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 11:31 am
Saisi kyllä se Final Fantasy XII tulla myös helmikuussa, tai min menen ja teen jotain hyvin Hyvin harkitsematonta. scream Vaikka se päähenkilö, Vaan, vaikutti erittäin raivostuttavalta pikku nilkiltä(Tidus-kopio). Mutta eihän sen saa antaa pilata muuten hyvää peliä, tai hyväksi ne jenkit ovat sitä ainakin kehuneet. Mutta Crash Bandicoot-pelejä ei voita niin mikään. On se niin nostalgista välillä työntää ykköspleikkarin muistikortti koneeseen ja alkaa hakata Crash ykköstä. whee Valitettavasti ne uudet pelit sukkaavat pahasti.
Jei, eka viestini täällä~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 5:27 pm
Hmm... Löysin vihdoin ja viimein netistä Resident Evil 2 GameCubelle..
Tosin, mikäli kaikki taustatutkimukset mitä tässä olen nyt tehnyt pitää paikkansa, se ei välttämättä ole hyvä idea ostaa sitä. Kuulemma grafiikkoja ei ole parannettu, saati sitten ohjausta muutettu tähän nykyiseen muotoon, saati sitten annettu vaihtoehtoa joko normaalin "legendaarisen" RE ohjauksen ja tämän uuden tyylin välillä.
Tiedän itse ainakin että peli oli pleikkarilla yksi niistä, joita kaverilla pelasin ja jumalauta mie pelkäsin sitä...
Eli bottom line: Tarvitsen lisää RE pelejä, mutta koska pleikkari ei toimi eikä tämä vanha ohjaus oikein innosta. Pitääkö kaikki tietoni paikkansa, vai olenko epähuomioissani taasen erehtynyt? Tiedän kyllä sen verran että RE ygösestä on tehty tommonen paranneltu uusioversio, ja sen hankkimisen olen jo päättänyt, mutta kakkonen on kuitenkin minusta parempi, joten mieluummin hankkisin sen... Sikälimikäli sitä ON paranneltu.
Kenelläkään mitään tarkempaa infoa asiasta? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 12:46 pm
En voi uskoa tätä,ensimmäinen FF peli josta en todellakaan pidä!!Kiljuin ja säikyin tätä pelatessani,melkein henki lähti ja kyseessä on tietysti: FINAL FANTASY VII DIRGE of CERBERUS
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 3:22 am
Aeris89 En voi uskoa tätä,ensimmäinen FF peli josta en todellakaan pidä!!Kiljuin ja säikyin tätä pelatessani,melkein henki lähti ja kyseessä on tietysti:FINAL FANTASY VII DIRGE of CERBERUS Harjoittelemalla se sujuu! Snipe 'em! Pelannut sen jo monta kertaa. On se Vincent niin hassu hyppiessään... "hö-HÖH, hö-HÖH, hö-HÖH!" Tuossa jouluna ostin Oblivion: Knights of the Nine. Yays, lisäsälpettä! Mie nautin kovasti, etenkin siitä kun ei tarvinnut netin kautta ostaa mitään (minä en vaan kykene luottamaan moiseen, asia pitää olla käsinkosketeltava ennen kuin sen ostaa). Mm-mm, Deepscorn hollow...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:23 pm
Avo osti joululahjaksi pleikkarikakkosen ja löysin final fantasy x-2:sen citymarketin alennuskorista hintaan 20e. Kannattava ostos, vaikka peli onkin mielestäni hitusen hankala verrattuna aiemmin tahkoaamaani final fantasy kasiin. Tässä uudessa olen jumissa muutaman pelitunnin jälkeen) :/
Pleikkakakkosella onkin tullut spelailtua paljon Eyetoy play sport-peliä ja laulettua singstar legendaa ja 80-lukua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|