|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:49 pm
kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:51 pm
Jenske kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k? 25000g
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:53 pm
Darlaa Jenske kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k? 25000g neutral Haha Zoveel Gold heb ik niet eens! En ik ben zelf aan het sparen voor me eigen kleren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:41 pm
Jenske Darlaa Jenske kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k? 25000g neutral Haha Zoveel Gold heb ik niet eens! En ik ben zelf aan het sparen voor me eigen kleren Ik accepteer het in afbetalingen blaugh *grapje hoor!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:35 am
Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja
|
 |
 |
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:36 am
kittyocean Jenske Darlaa Jenske kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k? 25000g neutral Haha Zoveel Gold heb ik niet eens! En ik ben zelf aan het sparen voor me eigen kleren Ik accepteer het in afbetalingen blaugh *grapje hoor!* heej kittyocean, volgens mij krijg jij al behoorlijk betaald razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:38 am
kiek kittyocean Jenske Darlaa Jenske kittyocean Jenske Heb ik gelijk! Ja ik heb eens gelijk!! Wat een bijzondere gebeurtenis biggrin En om dat te vieren doneer je mij 25k =D Hoeveel Gold is 25k? 25000g neutral Haha Zoveel Gold heb ik niet eens! En ik ben zelf aan het sparen voor me eigen kleren Ik accepteer het in afbetalingen blaugh *grapje hoor!* heej kittyocean, volgens mij krijg jij al behoorlijk betaald razz Kitty Ocean zegt: Oh ja? XD Mocht ik willen! Ik moet telkens flink sparen wil ik iets leuks hebben! Zo rijk ben ik niet XD Ik vraag me af waarom zo veel mensen dat steeds denken neutral Krijg steeds beg-pm's!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:40 am
Gaya_von_Dutch Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja Nou jij hebt nog kleren aan, moet je mij nou zien! Ik ben nog armer dan iemand die er net is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:42 am
Jenske Gaya_von_Dutch Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja Nou jij hebt nog kleren aan, moet je mij nou zien! Ik ben nog armer dan iemand die er net is! Zal wel komen omdat de profiles weer down zijn. *geeft een deken* Soep? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:43 am
Gaya_von_Dutch Jenske Gaya_von_Dutch Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja Nou jij hebt nog kleren aan, moet je mij nou zien! Ik ben nog armer dan iemand die er net is! Zal wel komen omdat de profiles weer down zijn. *geeft een deken* Soep? 3nodding Ja lekker, dan hoop ik dat ik daar het wat warmer van krijg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:45 am
jah ik vind het zo sneu dat je er so koud bijloopt wat is er gebeurt met je sjaal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:48 am
Jenske Gaya_von_Dutch Jenske Gaya_von_Dutch Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja Nou jij hebt nog kleren aan, moet je mij nou zien! Ik ben nog armer dan iemand die er net is! Zal wel komen omdat de profiles weer down zijn. *geeft een deken* Soep? 3nodding Ja lekker, dan hoop ik dat ik daar het wat warmer van krijg! *geeft soep* Ik hoop dat ik vandaag nog wat donaties krijg. De prijzenpot is zo leeg!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:13 am
Gaya_von_Dutch Jenske Gaya_von_Dutch Jenske Gaya_von_Dutch Hoi Hoi!!!! ......het is zo vervelend. Ik kan mijn profile niet veranderen XD Nu ziet niemand wie ik werkelijk ben!!! .......wie oh wie zou ik nu zijn ninja Nou jij hebt nog kleren aan, moet je mij nou zien! Ik ben nog armer dan iemand die er net is! Zal wel komen omdat de profiles weer down zijn. *geeft een deken* Soep? 3nodding Ja lekker, dan hoop ik dat ik daar het wat warmer van krijg! *geeft soep* Ik hoop dat ik vandaag nog wat donaties krijg. De prijzenpot is zo leeg!!! Ik ben nu zelf nog aan het sparen voor iets maar als ik mijn kleren heb gekocht ( en als ik ze dna aan kan ) dan ga ik weer direct sparen en weer heel veel doneren, voor je kleren en voor je prijzenpot! Succes ermee! En iedereen: Doneer Voor De Guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|