|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:54 pm
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt* *rullar runt på golvet* Mwäää! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:58 pm
prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt* *rullar runt på golvet* Mwäää! xd *snubblar på dig och landar på en inbillad avliden sköldpadda*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:59 pm
Nu har jag fått upp en ny Välkommen tråd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 3:59 pm
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt* *rullar runt på golvet* Mwäää! xd *snubblar på dig och landar på en inbillad avliden sköldpadda* ehm.. gick det bra? *peta på* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:00 pm
Yannah Nu har jag fått upp en ny Välkommen tråd sweatdrop woot! .. ehum.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:04 pm
prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt* *rullar runt på golvet* Mwäää! xd *snubblar på dig och landar på en inbillad avliden sköldpadda* ehm.. gick det bra? *peta på* eek ahhhh! amputera mitt ben! amputera mitt ben! gonk eller nåt... det gick bra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:04 pm
>=( Folk blir ju rädda när du har en dansande björn till bror
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:05 pm
Och ioch med det så säger jag God Natt och vi syns i morgon. *går och borstar tänderna och kryper ner i sängen*
ps. Det är bara 8 timmar kvar att nominera i min avatar contest. Klicka på den översta bannern i min sig... Över 4k i första pris
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo *dansar Yatta* ush svårt med fotboja gonk dumt att mata dom med nyckeln domokun Ohno.. Yatta! *blundar* G, R, double E, N, Leafes! xd Yatta, yatta.... *hoppar runt* *rullar runt på golvet* Mwäää! xd *snubblar på dig och landar på en inbillad avliden sköldpadda* ehm.. gick det bra? *peta på* eek ahhhh! amputera mitt ben! amputera mitt ben! gonk eller nåt... det gick bra ^^ *tittar på med stora ögon* Ookej.. säger du det så!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy >=( Folk blir ju rädda när du har en dansande björn till bror Han är cool ju! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:08 pm
Jetzudan Rebirth Petsy >=( Folk blir ju rädda när du har en dansande björn till bror Han är cool ju! crying gonk Dom små barnen blir helt psykade av honom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:08 pm
prrnill *tittar på med stora ögon* Ookej.. säger du det så! ja-aa då whee *petar på sköldpaddan* den är nog död o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|