|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:13 am
kittyocean geloof dat we rond 18.00 gingen eten? En Darlaa, ik geloof dat munt telefoons weer terugkomen, omdat niet iedereen een telefoonkaart heeft XD Oh ja... en ik zie wel hoe ik terug kom XD Daar maak ik me nooit zorgen om XD Als er een trein heen gaat, gaat er ook 1 terug! Iets waar ik naar uit kijk: Ik heb de hele middag in de keuken gestaan, en mijn eerste echte bento box af!! *is trots* You know.... a box with Sushi and all..... dan moet ik dooreten als ik om 19:00 weer op station veenendaal een trein moet hebben is dat mogelijk qwa looptijd enzo ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:21 am
XDmaster4 oke nu moet ik effe uitzoeken hoe ik terug moet (heb ik wel al gedaan maar ben het veregetn (hoe laat ging dat italiaans ding nou open ?? 16:00, maar wat heeft dat er mee te maken? @ Darlaa: I have no idea xD @ Kitty: Eig was ik er verbaast over hoe snel jullie posten O.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:24 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 oke nu moet ik effe uitzoeken hoe ik terug moet (heb ik wel al gedaan maar ben het veregetn (hoe laat ging dat italiaans ding nou open ?? 16:00, maar wat heeft dat er mee te maken? @ Darlaa: I have no idea xD @ Kitty: Eig was ik er verbaast over hoe snel jullie posten O.o; ik bedoelde eigenlijk waneer we gaan eten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:27 am
XDmaster4 kittyocean geloof dat we rond 18.00 gingen eten? En Darlaa, ik geloof dat munt telefoons weer terugkomen, omdat niet iedereen een telefoonkaart heeft XD Oh ja... en ik zie wel hoe ik terug kom XD Daar maak ik me nooit zorgen om XD Als er een trein heen gaat, gaat er ook 1 terug! Iets waar ik naar uit kijk: Ik heb de hele middag in de keuken gestaan, en mijn eerste echte bento box af!! *is trots* You know.... a box with Sushi and all..... dan moet ik dooreten als ik om 19:00 weer op station veenendaal een trein moet hebben is dat mogelijk qwa looptijd enzo ?? @ Kitty: Niiice xD Me wanna see! Treinen moet iig geen probleem zijn ^^ Ik dacht er zelf aan om een half uurtje eerder te gaan avondeten, zodat XDmaster niet hoeft te haasten.. Dan moeten we de trein van 17:33 hebben vanuit rhenen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:31 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kittyocean geloof dat we rond 18.00 gingen eten? En Darlaa, ik geloof dat munt telefoons weer terugkomen, omdat niet iedereen een telefoonkaart heeft XD Oh ja... en ik zie wel hoe ik terug kom XD Daar maak ik me nooit zorgen om XD Als er een trein heen gaat, gaat er ook 1 terug! Iets waar ik naar uit kijk: Ik heb de hele middag in de keuken gestaan, en mijn eerste echte bento box af!! *is trots* You know.... a box with Sushi and all..... dan moet ik dooreten als ik om 19:00 weer op station veenendaal een trein moet hebben is dat mogelijk qwa looptijd enzo ?? @ Kitty: Niiice xD Me wanna see! Treinen moet iig geen probleem zijn ^^ Ik dacht er zelf aan om een half uurtje eerder te gaan avondeten, zodat XDmaster niet hoeft te haasten.. Dan moeten we de trein van 17:33 hebben vanuit rhenen. is goed nou als mijn telefoon in het retaurant herrie gaat maken ben ik te laat XD en is goed kan ik gewoon pizza eten dan is vor mij nu alles duidelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:40 am
Ik kom waarschijnlijk ook, ik dacht dat het vandaag was ^^;, verkeerde datum in me hoofd, is het slim om wat nummers uit te wisselen? biggrin Ik vind het best om als contactpersoon of hoe dat tegenwoordig ook heet rond te gaan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:43 am
Maar wat zijn nou precies de afspraken? Waar? en Hoe laat? Hoe laat weg? Wattis her rooster??? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:44 am
.~Horsie~Anne~. Ik kom waarschijnlijk ook, ik dacht dat het vandaag was ^^;, verkeerde datum in me hoofd, is het slim om wat nummers uit te wisselen? biggrin Ik vind het best om als contactpersoon of hoe dat tegenwoordig ook heet rond te gaan.... Zie vorige pagina, daar staat mijn mobiel ^^ Gaat er iets mis oid dan kan je mij bellen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:45 am
.~Horsie~Anne~. Maar wat zijn nou precies de afspraken? Waar? en Hoe laat? Hoe laat weg? Wattis her rooster??? sweatdrop Morgenochtend 10:30 op het station van rhenen. Tot ong 17:20 in het park blijven dan de trein pakken om in Veenendaal pizza te eten, en daarna zien we wel ^^ Je kan altijd eerder weggaan als je wilt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:47 am
rooster zoals ik het heb
10:30 = aankomst rhenen begroten enzo bij I-paal dan lopen naar het park toe 17:33 = trein in rhenen naar veenendaal centraal vanaf daar lopen we naar italiaans restaurant ik moet dan om 19:00 ongeveer de trein naar utrecht hebben
verbeter me als ik het fout heb
wwooh okp jij bent snel sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:47 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! Hele grote kans dat het voor bijna iedereen goedkoper is ^^ Wie gaan er nou zeker mee? Anne Darlaa Kitty Kiek XDmaster en ik? Gaat Horsie Anne nou wel of niet mee????! Anders lekker met zijn 5en ^_^ Wel mooi voor een eerste meeting ^_^ EDIT: Wow, OKP, you work FAST O.o Reken maar van wel, ik zal chibs bellen als er iets misgaat ofzow, of als ik nog andere nummers krijg blaugh Ik ben echt alleas aant proberen om mee te kunnen! biggrin Kwil dit echt niet missen! Ik heb iedereen dan wel op een foto gezien maar das ook weer een jaar geleden sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:49 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean Oranjekorfbalpizza! Hele grote kans dat het voor bijna iedereen goedkoper is ^^ Wie gaan er nou zeker mee? Anne Darlaa Kitty Kiek XDmaster en ik? Gaat Horsie Anne nou wel of niet mee????! Anders lekker met zijn 5en ^_^ Wel mooi voor een eerste meeting ^_^ EDIT: Wow, OKP, you work FAST O.o Reken maar van wel, ik zal chibs bellen als er iets misgaat ofzow, of als ik nog andere nummers krijg blaugh Ik ben echt alleas aant proberen om mee te kunnen! biggrin Kwil dit echt niet missen! Ik heb iedereen dan wel op een foto gezien maar das ook weer een jaar geleden sweatdrop ik kan zo een foto maken met mijn cam als je wilt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:49 am
Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. Maar wat zijn nou precies de afspraken? Waar? en Hoe laat? Hoe laat weg? Wattis her rooster??? sweatdrop Morgenochtend 10:30 op het station van rhenen. Tot ong 17:20 in het park blijven dan de trein pakken om in Veenendaal pizza te eten, en daarna zien we wel ^^ Je kan altijd eerder weggaan als je wilt. Ik zal idd wel eerder vertrekken denk ik, me vader zegt dat hij het in zo'n klein dierenparkje tot 2uur volhoud, en hij neemt een laptop cursus van z'n werk mee, maar ik denk dat het etentje er voor mij niet bijzit, maken we gewoon een praar groepsfotos in het park oke? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:50 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean Oranjekorfbalpizza! Hele grote kans dat het voor bijna iedereen goedkoper is ^^ Wie gaan er nou zeker mee? Anne Darlaa Kitty Kiek XDmaster en ik? Gaat Horsie Anne nou wel of niet mee????! Anders lekker met zijn 5en ^_^ Wel mooi voor een eerste meeting ^_^ EDIT: Wow, OKP, you work FAST O.o Reken maar van wel, ik zal chibs bellen als er iets misgaat ofzow, of als ik nog andere nummers krijg blaugh Ik ben echt alleas aant proberen om mee te kunnen! biggrin Kwil dit echt niet missen! Ik heb iedereen dan wel op een foto gezien maar das ook weer een jaar geleden sweatdrop Heb je mij op een foto gezien? surprised *Shock* Vernietig het! Ik vraag me af of er mensen met leuke accentjes tussen zitten :3 Het enige wat je zo goed als nooit eerder hebt gehoord zijn de stemmen.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:50 am
XDmaster4 .~Horsie~Anne~. kittyocean Oranjekorfbalpizza! Hele grote kans dat het voor bijna iedereen goedkoper is ^^ Wie gaan er nou zeker mee? Anne Darlaa Kitty Kiek XDmaster en ik? Gaat Horsie Anne nou wel of niet mee????! Anders lekker met zijn 5en ^_^ Wel mooi voor een eerste meeting ^_^ EDIT: Wow, OKP, you work FAST O.o Reken maar van wel, ik zal chibs bellen als er iets misgaat ofzow, of als ik nog andere nummers krijg blaugh Ik ben echt alleas aant proberen om mee te kunnen! biggrin Kwil dit echt niet missen! Ik heb iedereen dan wel op een foto gezien maar das ook weer een jaar geleden sweatdrop ik kan zo een foto maken met mijn cam als je wilt XD Dan hebbik ej waarschijnlijk vast wel eerder gezien, maar als je wilt stuur maar op msn! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|