|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 7:54 am
OMM: brains have died. Does anyone have a spare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 9:19 am
Nope, geen spare bij mij. OMM: Die van mij zijn in gebruik (nadenken over niet nuttige ook wel plezierige dingen (ze hebben nu rust (er verdwijnt een last (irritant, vervelend (zo kan ik wel 10 minuten doorgaan (ik vind hem niet echt fijn in de omgang maar hij mij wel) ect.) persoon/mens waarschijnlijk (even hart luchten)) uit mijn leven op school) Yay!) Whooo!).
Tevens OMM: Brown Magical Gift Box gevonden! Wat zal ik doen, openen of niet openen en verkopen...........
Edit: geopend en Flower on my Head gekregen.... Hummm, ik had de box beter kunnen verkopen, ach bloemetje is wel leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 1:33 pm
kassiopeia Nope, geen spare bij mij. OMM: Die van mij zijn in gebruik (nadenken over niet nuttige ook wel plezierige dingen (ze hebben nu rust (er verdwijnt een last (irritant, vervelend (zo kan ik wel 10 minuten doorgaan (ik vind hem niet echt fijn in de omgang maar hij mij wel) ect.) persoon/mens waarschijnlijk (even hart luchten)) uit mijn leven op school) Yay!) Whooo!). Tevens OMM: Brown Magical Gift Box gevonden! Wat zal ik doen, openen of niet openen en verkopen........... Edit: geopend en Flower on my Head gekregen.... Hummm, ik had de box beter kunnen verkopen, ach bloemetje is wel leuk. OMM: Dat had ik je ook gezegt als ik eerder was razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 1:42 pm
.~Horsie~Anne~. kassiopeia Nope, geen spare bij mij. OMM: Die van mij zijn in gebruik (nadenken over niet nuttige ook wel plezierige dingen (ze hebben nu rust (er verdwijnt een last (irritant, vervelend (zo kan ik wel 10 minuten doorgaan (ik vind hem niet echt fijn in de omgang maar hij mij wel) ect.) persoon/mens waarschijnlijk (even hart luchten)) uit mijn leven op school) Yay!) Whooo!). Tevens OMM: Brown Magical Gift Box gevonden! Wat zal ik doen, openen of niet openen en verkopen........... Edit: geopend en Flower on my Head gekregen.... Hummm, ik had de box beter kunnen verkopen, ach bloemetje is wel leuk. OMM: Dat had ik je ook gezegt als ik eerder was razz Zeker, natuurlijk, spreekt voor zich. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 19, 2009 3:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 19, 2009 5:25 am
Waarom lukte het niet om die droom af te maken... *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 3:47 am
OMM: Zo te zien verandert de werksfeer nooit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 8:35 am
Waarom geef ik zoveel taps op Candy's aquarium, maar gaat het tap aantal niet omhoog?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 20, 2009 2:12 pm
Feelin' tired yet active happy yet questionable
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 3:16 am
OMM: Ook afvragen waarom er geen taps bijkomen als het blijkbaar toch gebeurt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 10:31 am
waarom laat zij mij niet met rust ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 10:35 am
OMM: Bwah, Hammie wordt oud vrees ik sad Ademt snel, oogjes gaan amper open, hij schokt als hij loopt en ligt lukraak op vreemde plaatsen in zijn kooi savonds. Daarnaast is ie gewoon een stuk minder actief.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 21, 2009 2:13 pm
OMM: Pfft, moet ook nog de ib-groep bellen. Ik heb het al 2 dagen uitgesteld. Maar ik moet het echt regelen. Heb een boete gehad omdat ik te lang m'n ov-kaart in m'n bezit had. Had ik die boeten betaald, hebben ze die van m'n totale studieschuld afgetrokken, i.p.v. m'n ov-schuld. Heb geen idee wat ze eraan kunnen doen, maar ik wil niet 2x 136 euro betalen en dan alsnog rente over die boete krijgen >_<.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 3:18 am
OMM: Lang geleden dat ik hier ben geweest. Blijkbaar zijn er nog steeds veel dezelfde leden (wat totaal niet erg is!).
Ik zal eens proberen hier wat vaker te kijken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:25 am
OMM: wat komen er veel vreemde geluiden uit de tuin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |