|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:37 am
jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Säker på att det inte var jag då? ._. Det var nog du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Du.  näe! gonk har du haft en bra dag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:38 am
Chibi Strawberry Yesh.. Får väl ta och äta något då. :S Jo, borde ju det. Vet inte vad bara. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:39 am
Men gosh!! *Hoppar på och drar i håret* VARFÖR ENS... Fin frisyr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:39 am
prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:40 am
Chibi Strawberry Men gosh!! *Hoppar på och drar i håret* VARFÖR ENS... Fin frisyr... Wtf. O.o... Tack. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee Mwää.. Vad du petar på min näsa jämt. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Jo, borde ju det. Vet inte vad bara. :S Hitta på något då. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:41 am
jiminijon D0ppelganger Du.  näe! gonk har du haft en bra dag då?Haft en tråkig dag. Inte pigg på något. :S Du då, maten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:42 am
Ingen orsak. :S Men ändå.. VARFÖR ENS SÄGA ATT DU SETT ETT SPÖKE NÄR DET VAR JAG?!?!?! gonk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill jiminijon prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee Mwää.. Vad du petar på min näsa jämt. blaugh japp xp *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Näjje! gonk *fnyser och försöker gnida bort det* *tar upp pappersbiten och torkar bort det svarta* Så, svartfri. 3nodding Eee...!  Naaw blaugh 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:43 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon *vinkar tbx* haft en bra dag? jodå.. själv? nja..man överlever 3nodding *petar på näsan* whee Mwää.. Vad du petar på min näsa jämt. blaugh japp xp *krama* sweatdrop Vad ska du göra senare idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:43 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Du.  näe! gonk har du haft en bra dag då?Haft en tråkig dag. Inte pigg på något. :S Du då, maten? det var inte bra sad maten har haft det ok 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|