|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:23 am
Darlaa •♥• Is Lizzy ons een "silent treatment" aan het geven of zo? confused •♥•    Geen idee. Maar ze kan in ieder geval weer in de Chatterbox posten! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:40 am
*rolt door de CB* Woooeeeeiiiii!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:00 pm
Ik heb geen idee xD Msn is een niet zo vaak gebruikt programma op deze computer xD
Gaia heeft het overgenomen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:19 pm
Heb je mijn adres dan niet nog ergens staan? Volgens mij heb ik wel eens wat mailtjes jou kant op gestuurd.
Of zitten er nu weer onmogelijke kronkeles in mijn hoofd... Nee ik weet het zeker. Ik heb toen de persoonsgegevens va nde FY karakters gestuurd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:40 pm
hahaha xD Lol Arm computertje! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:44 pm
   Tis ook een oudje razz maar goed, wie weerhoudt JOU ervan om mijn adres op te zoeken? wink op de DA pagina moet het te vinden zijn wink I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:47 pm
Niets xD Maar dan is het waars ook de bedoeling dat ik even mijn gezicht online laat zien en dan word ik gebombardeerd met mensen die mij willen spreken xDD
*gaat op zoek xDD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:54 pm
Zakou Nenharma Niets xD Maar dan is het waars ook de bedoeling dat ik even mijn gezicht online laat zien en dan word ik gebombardeerd met mensen die mij willen spreken xDD
*gaat op zoek xDD*    Daarom sta ik altijd op bezet. Ik hou ook niet van die drukte. Ik heb zo'n hekel aan gesprekken die niet verder gaan dan "hoi" - hoi "hoessie?" - goed, met jou? "Goed." ............>stilte< I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:56 pm
Ik ook xD Daarom heb ik een nieuwe policy :3 xD
Niets (speciaals) tegen mij te zeggen en ik niets tegen jou? Sorry geen gesprek xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 3:12 am
Eastvane je hoeft niet te bumpen in t chatterbox forum ( liever helemaal niet zelfs) aangezien t een sticky is. zolang het 1 bump is mag dat wel. het is de chatterbox, ja mag hier dus spammen. ga het alleen niet als quest topic gebruiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 11:29 am
ik had t al eerder gepost, maar mag je nou chainletters sturen ? want ik krijg ze steeds van 1 persoon binnen en vind t bloed irritant en heb die persoon ookal meerder malen gevraagd/gezegd op te houden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|