|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:15 am
li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:16 am
Valgarv Mikusagi Jag h�ller faktiskt p� Ruska i den h�r striden. I care not. Svampbob �ger. Gör han inte. Bara utfyllningstid. Visas på Nicke & Nilla, då kan kameran vila (ifall man inte har kassettband att spela in på sweatdrop ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:18 am
Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:19 am
Sailor Music Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop men hallå alla kallar det avi jue neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sailor Music Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop Word. *Ignoerar Miku*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sailor Music Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop JAHA! AVATAR! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
li_kun Sailor Music Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop men hallå alla kallar det avi jue neutral As valgarv said, chatterbox-slang. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:23 am
Filthy li_kun Sailor Music Filthy li_kun Filthy li_kun vad tycker ni att jag ska ha den avin jag har nu som typ alla har sett eler den jag kommer ha nu surprised Vad �r avin? O: avi sweatdrop Avi? surprised Li-kun, det heter Avatar sweatdrop men hallå alla kallar det avi jue neutral As valgarv said, chatterbox-slang. xd OMG GIVE GOLD PLZ!!1!!1!1one!11eleven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:24 am