Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 434 435 436 437 438 439 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Wed Jul 01, 2009 12:42 pm

OMM: m'n oma is gisteren overleden. M'n moeder neemt morgen al het vliegtuig, ik ga volgende week. In 2 dagen rijden we met de auto naar Stockholm.. (wat eigenlijk belachelijk ver is om te doen in maar 2 dagen). Normaal doen we 1,5 week al over het inpakken omdat ik natuurlijk zo lang op vakantie ga: nu ga ik langer, en moet ik alles zien te regelen omdat m'n moeder er dus niet is en m'n vader moet werken

ik zie alles niet meer zitten mensen =(
PostPosted: Wed Jul 01, 2009 2:54 pm

Aww s**t, wat een gebeurtenissen ineens sad Gecondoleerd Lorr..
Je hele programma wordt nu omgegooid ja, zal wel stressen zijn.. Nou goed doe rustig aan! Goed nadenken wat je allemaal mee moet nemen, hoe lang blijf je nu daar?

OMM: Hoofdpijn & busyness!

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jul 02, 2009 2:17 am

Lorraaa
OMM: m'n oma is gisteren overleden. M'n moeder neemt morgen al het vliegtuig, ik ga volgende week. In 2 dagen rijden we met de auto naar Stockholm.. (wat eigenlijk belachelijk ver is om te doen in maar 2 dagen). Normaal doen we 1,5 week al over het inpakken omdat ik natuurlijk zo lang op vakantie ga: nu ga ik langer, en moet ik alles zien te regelen omdat m'n moeder er dus niet is en m'n vader moet werken

ik zie alles niet meer zitten mensen =(

Goed flink uithuilen kan in ieder geval al een gedeelte helpen (bij mij wel, in ieder geval) En dan zul je zien dat alles best meevalt en wat je vergeet kun je kopen!

Verder, dikke knuf en gecondoleerd. Neem lekker de tijd; wij zullen aan je denken!
PostPosted: Thu Jul 02, 2009 10:46 am

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

candy_loves_candy

Lorraaa

PostPosted: Thu Jul 02, 2009 11:29 am

aw ontzettend bedankt allemaal! Ik kan niet in woorden omschrijven hoeveel zelfs al zulk soort reacties me wel al niet helpen! En ik ben er idd achtergekomen: gewoon lekker huilen helpt. Het lucht op en je k**t er dan weer even tegenaan.

@forbidden: ongeveer 5,5 week (zonder het reizen inbegrepen.) Het is alleen best naar om dan dus 5,5 week daar in het huis van m'n oma te zijn, als ze er zelf dus niet meer is.

Aangezien ik daar geen internet heb zal de guild wel even zonder mijn posts moeten. Ik kom in iedergeval eind augustus weer terug. Ik heb nu nog wat daagjes om hier te posten en ik zal het dus wel nog definitief laten weten als ik weg ga.
PostPosted: Thu Jul 02, 2009 2:30 pm

Ja dat is wel even wennen.. zo lang in haar huis verblijven.. Goed dat huilen helpt smile Ik denk ook dat je er vooral over moet blijven praten, en niet in jezelf je verdriet opkroppen. Door te praten verwerk je het.

Nouja het is een beetje misplaatst om je een "fijne vakantie" te wensen, maar maak er het beste van!

OMM: Eindelijk ik zit.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 03, 2009 7:35 am

Ik hoop dat je nog een beetje een fijne vakantie hebt smile Probeer er van te genieten en denk aan de leuke dingen samen.

OMM: waar ben ik aan begonnen... *zucht*
PostPosted: Fri Jul 03, 2009 9:00 am

Bedankt, ik ga er wel het beste van proberen te maken. =) Nog even genieten van dat we dat huis daar nog hebben. Het is prachtig gelegen, naast het huis zijn allemaal losse bijgebouwen waaronder een sauna en een groot terrein om het huis met bos is ook van ons, kortom: een heerlijke plek om even tot jezelf te komen.

OMM: vandaag die fietstocht gehad. Het viel nog best mee. Ik heb veel lol gehad en we hebben veel vage foto's gemaakt (ik had m'n camera ook mee). We gingen o.a door allemaal weilanden heen en de koeien vonden het dus erg leuk om op dat klein fietspaadje te blijven staan :')

Die grashalm die ik m'n mond deed smaakte trouwens niet eens zo lekker..

Lorraaa

eskea

8,250 Points
  • Conversationalist 100
  • Tycoon 200
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jul 03, 2009 1:06 pm

:/
kyoto komt al zo kortbij en ik begin steeds zenuwachtiger te worden. wat moet ik in godsnaam gaan zeggen tegen mijn hostfamily :/
en de nachtbus idunno hoe die werkt x___x
PostPosted: Sat Jul 04, 2009 4:29 am

OMM: Wat is het vreemd om een keertje op zaterdag vrij te zijn blaugh

candy_loves_candy

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 04, 2009 11:13 am

ZER0xKANAME
:/
kyoto komt al zo kortbij en ik begin steeds zenuwachtiger te worden. wat moet ik in godsnaam gaan zeggen tegen mijn hostfamily :/
en de nachtbus idunno hoe die werkt x___x

Ik denk dat jij begint met: "Hallo, ik ben... en Aangenaam kennis te maken."
Zij beginnen waarschijnlijk met "Heb je een fijne vlucht gehad?"

Dus vanuit daar kun je verder borduren XP

OMM: Ik heb geen ziiiiin XD Gelukkig is dat ene kreng er niet; die hoort bij de andere kan van de familie
PostPosted: Mon Jul 06, 2009 2:41 am

OMM: toen ik net van de trap op m'n hoge hakken naar beneden huppelde, ben ik door m'n enkel gegaan.. ouch x3

Lorraaa

candy_loves_candy

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 3:38 am

OMM: Moet nog een heleboel opruimen, maar heb geen zin blaugh
PostPosted: Mon Jul 06, 2009 10:28 am

OMM: I feel like crap...

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Jul 06, 2009 2:28 pm

OMM: Woah! So addicted to guitar hero sweatdrop
En me 400p. boek is uit!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 434 435 436 437 438 439 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games